Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Arhitectura Sistemului Android. Mediu de operare
- Discuție despre arhitectura generală a sistemului Android (nucleul Linux, biblioteci de bază, JVM, etc.)
- Pregătirea mediului de lucru (Eclipse + Android SDK). Metode de depanare a programului. Discuție despre unelte precum adb, draw9patch, DDMS, emulator, etc.
- Ciclu de viață al activității. Implementarea și analiza metodelor onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
- Proiectarea structurii de date Android (directoarele src, res, fișierul XML AndroidManifest.xml, permisiuni)
- Reguli pentru crearea layout-urilor. Exemple de implementare a claselor Linear, Frame, Table, RelativeLayout.
- Implementarea încărcării layout-urilor din fișiere XML și din interiorul aplicației. Clasa Gravity.
- Crearea meniurilor și dialogurilor. Implementarea și gestionarea evenimentelor clasei meniu și a claselor care moștenesc dialogul.
Suport grafic și interfață tactilă
- Revizuire și implementare a metodelor clasei View și drawable.
- Gesturi - procesarea evenimentelor tactile. Implementarea metodelor clasei TouchEvent
- Implementarea 'blocurilor de bază' ale software-ului pentru Android. Implementarea claselor TextView, Button, Checkbox, ListView, etc.)
- Implementarea clasei Notification
Acces la alte activități și servicii care rulează în fundal, multitasking
- Prezentarea generală a clasei Intent - ce face.
- Pornirea altor activități. Implementarea metodei startActivity() și onActivityResult().
- Pornirea și comunicarea serviciilor care rulează în fundal. Discuție și implementare a metodelor clasei Service.
- Difuzări
- Fire de execuție și multitasking. Implementarea clasei AsyncTask.
- Sincronizare. Implementarea blocurilor și metodelor sincronizate.
Serviciu de localizare
- Informații teoretice de bază despre GPS, WGS84, hărți digitale (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps, etc.)
- Gestionarea evenimentelor GPS. Implementarea metodelor clasei LocationListener.
- Desenarea de iconițe și obiecte pe hartă.
- Extragerea coordonatelor la clic pe hartă.
Altele
- Serviciul de setări stocate pe dispozitiv. Clasa Preferences.
- Acces la servicii de rețea la distanță. Implementarea claselor HttpPost / HttpGet.
- Parsarea structurilor de date în XML și JSON. Citirea și scrierea fișierelor pe dispozitiv.
- SQLite CONTENTMANAGER.
- Senzori, Camere, OpenGL.
Cerințe
Introducere în Programare în Java (cunoașterea conceptelor de clasă, atribut, metodă, moștenire, interfețe, supraîncărcare, etc.)
28 Ore
Mărturii (4)
Introducere de bază la Android și Kotlin.
Nan Yu - Google
Curs - Android Development
Tradus de catre o masina
Instrucționistul a fost dispus să exploreze probleme suplimentare în dagger.
Susheel - Home
Curs - Dependency Injection with Dagger 2
Tradus de catre o masina
Cunoașterea instrutorului și ușurința cu care a prezentat-o.
Piotr - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Curs - Android Applications Testing
Tradus de catre o masina
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.
Philipp Hunger
Curs - Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
Tradus de catre o masina