Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere
- Ce este programarea și de ce ar trebui să-și dedice atenția
- Istoria programării
- Oportunitatea de a automatiza sarcini folosind software-ul
- Rolul programatorului și al calculatorului în întreprindere
- Programming astăzi dezvoltarea tendințelor actuale ale pieței
- Programare declarativă și imperativă. Cum sau ce?
- mașină Turing
- Consolidare, compilare și interpretare „din mers”.
Amintiți-vă problemele de logică și algebra booleană
- predicate
- propoziții logice
- tautologii
- algebră booleană
Primul program
- structural
- funcţional
- obiect
- Și cum altfel?
Tipuri simple
- Reprezentarea corzilor
- numere întregi
- Numere în virgulă mobilă
- boolean
- Tastați Null
- Un gol sau neinițializat
- Tastare puternică și slabă
Structuri de date
- Conceptele FIFO și FILO
- Stive
- Cozile
- Declararea tablourilor și listelor
- Indexarea
- Hărți
- Înregistrări
- Copaci
Operatori
- Operatori de atribuire.
- Operatori aritmetici.
- Operatori de comparare
- Și o comparație a valorilor în diferite limbi
- Pe bit
- Concatenare
- Operatori de creștere și decreștere
- Cele mai frecvente erori
Controlul programului
- Instrucțiunile dacă, dacă altfel
- Gola instrucțiuni, discutați problemele de aplicare.
- Schimbarea
- Bucla for, for-in
- Bucla while, do-while
- bucla foreach
- Bucla de oprire
Crearea unui cod reutilizabil
- funcțional Programming
- Object-Oriented Programming
Paradigma de programare funcțională
- Care este funcția
- Funcție și procedură
- Fundamentele calculului lambda
- Argumente ale funcției
- Valori returnate
- Funcționează ca argumente
- Funcții anonime
- Închideri
- Recursiune
Paradigma programarii orientate pe obiecte
- Reprezentarea entităților din lumea reală în filosofie, ontologie
- Decizi la ce vrei să obiectezi sau alte tipuri de
- Declaratie de cursuri
- Crearea instanțelor de clase
- Câmpuri, o stare a obiectului
- Metode, ca comportamentul unui obiect
- abstractizare
- Încapsulare
- Moştenire
- polimorfism
- Asociere și agregare
- Delegarea și separarea relațiilor dintre obiecte
- Module, pachete și biblioteci
- API de partajare
- Modelarea sistemului ca clase și obiecte
- Descrierea și programarea relațiilor dintre clase
- Programul din perspectiva afacerii
Good practica de programare
- Capcane și erori comune
- Cod de nivel înalt în interpretarea de nivel scăzut
- Optimizarea codului
- Principiul KISS
- Principiul USCAT
- Principiul Mai rău este mai bine
- Separarea abstracție a implementării
- Metode ale programelor logice de detectare a erorilor
- Conventii godowania
- Comentând codul
- Metrici software
Prezentare generală a acestor tehnologii și limbi
- Domeniul de aplicare a acestor limbi
- Principalele caracteristici ale limbajului
- Perspective de dezvoltare
- Direcția viitoare de dezvoltare: algoritmică, optimizare a codului, implementare modele, modele de proiectare, modele arhitecturale, standarde analitice
- Reducerea structurii de control - utilizarea inteligenței artificiale și luarea automată a deciziilor
- Ce platformă să alegi? Consultatii individuale
35 ore
Mărturii (4)
Mi-a oferit o bază solidă pentru a pleca în gaura de iepure a programării :)
Andrew Jones - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Conferențiarul avea cunoștințe vaste despre subiect și era dispus să le împărtășească.
Clive Lloyd - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Conținutul a fost suficient de detaliat pentru ca eu să înțeleg elementele fundamentale și conceptele, iar prezentarea a fost bine executată.
Anwar - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Răbdare și ritm
vuyisa - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina