Schița de curs

Introducere

  • Ce este programarea și de ce ar trebui să-și dedice atenția
  • Istoria programării
  • Oportunitatea de a automatiza sarcini folosind software-ul
  • Rolul programatorului și al calculatorului în întreprindere
  • Programming astăzi dezvoltarea tendințelor actuale ale pieței
  • Programare declarativă și imperativă. Cum sau ce?
  • mașină Turing
  • Consolidare, compilare și interpretare „din mers”.

Amintiți-vă problemele de logică și algebra booleană

  • predicate
  • propoziții logice
  • tautologii
  • algebră booleană

Primul program

  • structural
  • funcţional
  • obiect
  • Și cum altfel?

Tipuri simple

  • Reprezentarea corzilor
  • numere întregi
  • Numere în virgulă mobilă
  • boolean
  • Tastați Null
  • Un gol sau neinițializat
  • Tastare puternică și slabă

Structuri de date

  • Conceptele FIFO și FILO
  • Stive
  • Cozile
  • Declararea tablourilor și listelor
  • Indexarea
  • Hărți
  • Înregistrări
  • Copaci

Operatori

  • Operatori de atribuire.
  • Operatori aritmetici.
  • Operatori de comparare
  • Și o comparație a valorilor în diferite limbi
  • Pe bit
  • Concatenare
  • Operatori de creștere și decreștere
  • Cele mai frecvente erori

Controlul programului

  • Instrucțiunile dacă, dacă altfel
  • Gola instrucțiuni, discutați problemele de aplicare.
  • Schimbarea
  • Bucla for, for-in
  • Bucla while, do-while
  • bucla foreach
  • Bucla de oprire

Crearea unui cod reutilizabil

  • funcțional Programming
  • Object-Oriented Programming

Paradigma de programare funcțională

  • Care este funcția
  • Funcție și procedură
  • Fundamentele calculului lambda
  • Argumente ale funcției
  • Valori returnate
  • Funcționează ca argumente
  • Funcții anonime
  • Închideri
  • Recursiune

Paradigma programarii orientate pe obiecte

  • Reprezentarea entităților din lumea reală în filosofie, ontologie
  • Decizi la ce vrei să obiectezi sau alte tipuri de
  • Declaratie de cursuri
  • Crearea instanțelor de clase
  • Câmpuri, o stare a obiectului
  • Metode, ca comportamentul unui obiect
  • abstractizare
  • Încapsulare
  • Moştenire
  • polimorfism
  • Asociere și agregare
  • Delegarea și separarea relațiilor dintre obiecte
  • Module, pachete și biblioteci
  • API de partajare
  • Modelarea sistemului ca clase și obiecte
  • Descrierea și programarea relațiilor dintre clase
  • Programul din perspectiva afacerii

Good practica de programare

  • Capcane și erori comune
  • Cod de nivel înalt în interpretarea de nivel scăzut
  • Optimizarea codului
  • Principiul KISS
  • Principiul USCAT
  • Principiul Mai rău este mai bine
  • Separarea abstracție a implementării
  • Metode ale programelor logice de detectare a erorilor
  • Conventii godowania
  • Comentând codul
  • Metrici software

Prezentare generală a acestor tehnologii și limbi

  • Domeniul de aplicare a acestor limbi
  • Principalele caracteristici ale limbajului
  • Perspective de dezvoltare
  • Direcția viitoare de dezvoltare: algoritmică, optimizare a codului, implementare modele, modele de proiectare, modele arhitecturale, standarde analitice
  • Reducerea structurii de control - utilizarea inteligenței artificiale și luarea automată a deciziilor
  • Ce platformă să alegi? Consultatii individuale
 35 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (5)

Categorii înrudite