Schița de curs
Introducere
- Ce este programarea și de ce ar trebui să-și dedice atenția
- Istoria programării
- Oportunitatea de a automatiza sarcini folosind software-ul
- Rolul programatorului și al calculatorului în întreprindere
- Programming astăzi dezvoltarea tendințelor actuale ale pieței
- Programare declarativă și imperativă. Cum sau ce?
- mașină Turing
- Consolidare, compilare și interpretare „din mers”.
Amintiți-vă problemele de logică și algebra booleană
- predicate
- propoziții logice
- tautologii
- algebră booleană
Primul program
- structural
- funcţional
- obiect
- Și cum altfel?
Tipuri simple
- Reprezentarea corzilor
- numere întregi
- Numere în virgulă mobilă
- boolean
- Tastați Null
- Un gol sau neinițializat
- Tastare puternică și slabă
Structuri de date
- Conceptele FIFO și FILO
- Stive
- Cozile
- Declararea tablourilor și listelor
- Indexarea
- Hărți
- Înregistrări
- Copaci
Operatori
- Operatori de atribuire.
- Operatori aritmetici.
- Operatori de comparare
- Și o comparație a valorilor în diferite limbi
- Pe bit
- Concatenare
- Operatori de creștere și decreștere
- Cele mai frecvente erori
Controlul programului
- Instrucțiunile dacă, dacă altfel
- Gola instrucțiuni, discutați problemele de aplicare.
- Schimbarea
- Bucla for, for-in
- Bucla while, do-while
- bucla foreach
- Bucla de oprire
Crearea unui cod reutilizabil
- funcțional Programming
- Object-Oriented Programming
Paradigma de programare funcțională
- Care este funcția
- Funcție și procedură
- Fundamentele calculului lambda
- Argumente ale funcției
- Valori returnate
- Funcționează ca argumente
- Funcții anonime
- Închideri
- Recursiune
Paradigma programarii orientate pe obiecte
- Reprezentarea entităților din lumea reală în filosofie, ontologie
- Decizi la ce vrei să obiectezi sau alte tipuri de
- Declaratie de cursuri
- Crearea instanțelor de clase
- Câmpuri, o stare a obiectului
- Metode, ca comportamentul unui obiect
- abstractizare
- Încapsulare
- Moştenire
- polimorfism
- Asociere și agregare
- Delegarea și separarea relațiilor dintre obiecte
- Module, pachete și biblioteci
- API de partajare
- Modelarea sistemului ca clase și obiecte
- Descrierea și programarea relațiilor dintre clase
- Programul din perspectiva afacerii
Good practica de programare
- Capcane și erori comune
- Cod de nivel înalt în interpretarea de nivel scăzut
- Optimizarea codului
- Principiul KISS
- Principiul USCAT
- Principiul Mai rău este mai bine
- Separarea abstracție a implementării
- Metode ale programelor logice de detectare a erorilor
- Conventii godowania
- Comentând codul
- Metrici software
Prezentare generală a acestor tehnologii și limbi
- Domeniul de aplicare a acestor limbi
- Principalele caracteristici ale limbajului
- Perspective de dezvoltare
- Direcția viitoare de dezvoltare: algoritmică, optimizare a codului, implementare modele, modele de proiectare, modele arhitecturale, standarde analitice
- Reducerea structurii de control - utilizarea inteligenței artificiale și luarea automată a deciziilor
- Ce platformă să alegi? Consultatii individuale
Mărturii (5)
Trainerul a fost foarte răbdător cu toată lumea și a fost dispus să repete dacă oamenii nu înțelegeau. S-a asigurat că toată lumea a înțeles înainte de a continua
Henry - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Mi-a oferit o bază solidă pentru a pleca în gaura de iepure a programării :)
Andrew Jones - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Conferențiarul avea cunoștințe vaste despre subiect și era dispus să le împărtășească.
Clive Lloyd - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Conținutul a fost suficient de detaliat pentru ca eu să înțeleg elementele fundamentale și conceptele, iar prezentarea a fost bine executată.
Anwar - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina
Răbdare și ritm
vuyisa - Vodacom
Curs - Introduction to Programming
Tradus de catre o masina