Schița de curs
Introducere în curs
-
Importanța proceselor, agilitatea și rolul proprietarului de proces
Bazele proiectării proceselor
-
Element ale unui proces
Responsabilitățile proprietarului de proces
Sponsorizarea procesului
Resursele procesului
Proiectarea și îmbunătățirea proceselor
Managementul proceselor
Conștientizarea proceselor
Cunoștințe, abilități și atribute ale proprietarului de proces
Selectarea unui proprietar de proces
Roluri conexe
-
Manager de proces
Proprietar de proces global
Proprietar al fluxului de valoare
Rolurile unui birou de servicii Management (SMO)
Caracteristicile unui proces Agile
Agile Noțiuni de bază
-
Ce este Agile?
Manifestul Agile
De ce proiectele Agile sunt de succes
Scrum Noțiuni de bază
-
Scrum Roluri, artefacte și evenimente
Scrum Stâlpi
Scrum pe scurt
Scrum, Kanban sau ambele?
Serviciul Agile Management Noțiuni de bază
-
Agile Service Management Valoare
Serviciul agil Management Roluri, artefacte și evenimente
Caracteristicile unui proces agil Două aspecte ale serviciului agil Management
Proiectarea procesului agil
Îmbunătățirea proceselor agile
Agile Proiectarea proceselor
-
Crearea și popularea unui Process Backlog
Personas
Povești ale utilizatorilor
Teme
Epopee
Alinierea proceselor cu cele strategice Goals CSI Sprints și Plan-Do-Check-Act Îmbunătățiri durabile Evaluarea maturității proceselor Implementarea îmbunătățirilor proceselor Lucrul cu managerii de linie Depășirea rezistenței la schimbare
-
Măsurarea valorii
Demonstrarea valorii Indicatori de performanță principali și de întârziere Factori critici de succes și indicatori cheie de performanță Acorduri privind nivelul de servicii și acorduri privind nivelul operațional Efectuarea evaluărilor de măsurare Comunicarea performanței
-
Instrumente și tehnologii de îmbunătățire a proceselor
Noțiuni introductive
Provocări și factori critici de succes
Surse suplimentare de informații
Pregătiri pentru examen
Cerințele examenului, ponderarea întrebărilor și lista de terminologie Exemplu de revizuire a examenului
Cerințe
PRECONDIȚII
- Completarea temei de pre-clasă .
- Familiaritate cu Scrum, IT și servicii IT .
AUDIENȚĂ
Publicul țintă pentru cursul CAPO este:
- Proprietarii de proces
- Manageri de proces
- Angajați și manageri responsabili de proiectarea, reinginerie sau îmbunătățirea proceselor .
- Consultanți care își ghidează clienții prin inițiative de îmbunătățire a proceselor
- Cineva responsabil pentru:
- Managementul cerințelor legate de procese .
- Asigurarea eficienței și eficacității proceselor .
- Maximizarea valorii proceselor .
Mărturii (4)
The insights from Scrum and how they can be adapted to the work the do.
Andile - RGA Americas Reinsurance Company, Ltd., South Africa Branch
Curs - Agile Project Management with Scrum
modul în care formatorul a explicat metodologia și a trecut imediat la exemple de utilizare a acesteia
Antonio
Curs - Scrum for Managers and Executives
Tradus de catre o masina
Au fost abordate numeroase subiecte. Acest lucru a favorizat discuțiile noastre interne.
Pierre - Seebyte
Curs - Agile Software Testing
Tradus de catre o masina
Formatorul este foarte bine informat asupra subiectului și este capabil să ofere exemple din lumea reală prin experiența sa.
Nouf
Curs - Agile Software Testing with Continuous Integration
Tradus de catre o masina