Schița de curs

Introducere în curs

    Importanța proceselor, agilitatea și rolul proprietarului de proces

Bazele proiectării proceselor 

    Element ale unui proces Responsabilitățile proprietarului de proces  Sponsorizarea procesului Resursele procesului  Proiectarea și îmbunătățirea proceselor Managementul proceselor Conștientizarea proceselor 

Cunoștințe, abilități și atribute ale proprietarului de proces 

Selectarea unui proprietar de proces 

Roluri conexe

    Manager de proces  Proprietar de proces global Proprietar al fluxului de valoare  Rolurile unui birou de servicii Management (SMO) 

Caracteristicile unui proces Agile 

Agile Noțiuni de bază

    Ce este Agile? Manifestul Agile De ce proiectele Agile sunt de succes 

Scrum Noțiuni de bază 

    Scrum Roluri, artefacte și evenimente Scrum Stâlpi Scrum pe scurt  Scrum, Kanban sau ambele? 

Serviciul Agile Management Noțiuni de bază

    Agile Service Management Valoare  Serviciul agil Management Roluri, artefacte și evenimente Caracteristicile unui proces agil Două aspecte ale serviciului agil Management  Proiectarea procesului agil Îmbunătățirea proceselor agile 

Agile Proiectarea proceselor 

    Crearea și popularea unui Process Backlog  Personas Povești ale utilizatorilor Teme Epopee
User Story Mapping 
  • Ordonarea și întreținerea listei de procese 
  • Proces Design Sprints 
  • Proprietarul procesului și evenimentele Sprint 
  • Implementarea procesului Potențial de eliberare a unui progres al procesului 
  • Definiția lui 'Done' 
  • Planificarea lansării 
  • Agile Îmbunătățirea proceselor 
  • Alinierea proceselor cu cele strategice Goals  CSI Sprints și Plan-Do-Check-Act  Îmbunătățiri durabile Evaluarea maturității proceselor  Implementarea îmbunătățirilor proceselor Lucrul cu managerii de linie Depășirea rezistenței la schimbare 

      Măsurarea valorii 

    Demonstrarea valorii Indicatori de performanță principali și de întârziere  Factori critici de succes și indicatori cheie de performanță Acorduri privind nivelul de servicii și acorduri privind nivelul operațional  Efectuarea evaluărilor de măsurare Comunicarea performanței 

      Instrumente și tehnologii de îmbunătățire a proceselor 

    Noțiuni introductive 

    Provocări și factori critici de succes

    Surse suplimentare de informații 

    Pregătiri pentru examen

    Cerințele examenului, ponderarea întrebărilor și lista de terminologie  Exemplu de revizuire a examenului

    Cerințe

    PRECONDIȚII

    • Completarea temei de pre-clasă 
    • .
    • Familiaritate cu Scrum, IT și servicii IT 
    • .

    AUDIENȚĂ

    Publicul țintă pentru cursul CAPO este:

    • Proprietarii de proces
    • Manageri de proces 
    • Angajați și manageri responsabili de proiectarea, reinginerie sau îmbunătățirea proceselor
    • .
    • Consultanți care își ghidează clienții prin inițiative de îmbunătățire a proceselor 
    • Cineva responsabil pentru: 
    • Managementul cerințelor legate de procese 
    • .
    • Asigurarea eficienței și eficacității proceselor 
    • .
    • Maximizarea valorii proceselor
    • .
      14 ore
     

    Numărul de participanți


    Dată început

    Dată sfârșit


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Mărturii (4)

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite