Schița de curs

Pornarea cu Flutter

  • Instalarea lui Flutter și Dart
  • Utilizarea lui Flutter Doctor și instrumente CLI
  • Creația primului proiect Flutter

Comprezunerea Arhitecturii Flutter

  • Sfere, redare și straturi
  • Sfere stateless vs. stateful
  • Sfere Material Design și Cupertino

Layout-uri și Navigare

  • Row, Column, Stack și alte sfere de layout
  • UI responsiv cu MediaQuery și LayoutBuilder
  • Navigare și rutare

Stare Management

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Gestionarea stării complexe
  • Best practices pentru scalabilitate

Lucrul cu Formulare și Intrări

  • Intrările de text, validarea și sferele de formular
  • Gestionarea interacțiunilor utilizatorului
  • Managementul focusului și controlul tastaturii

Utilizarea Pachetelor și Accessare Caracteristicile Dispozitivului

  • Adăugarea și gestionarea pachetelor din pub.dev
  • Utilizarea plugin-urilor pentru cameră, locație și stocare
  • Integrarea cu API-uri specifice platformei

Testare, Depanare și Distribuție

  • Teste unitare, sfere ale widget-urilor și integrații
  • Hot reload și instrumente pentru performanță
  • Creația APK-uri și distribuirea în magazine

Proiect: Construiește Un Aplicație Complectată

  • Dizajn și arhitectură
  • Implementarea caracteristicilor
  • Testare și distribuire finală

Synopsis și Pași Următori

Cerințe

  • O înțelegere a fundamentelor programării
  • Familiaritate cu conceptele de bază ale UI/UX
  • Gestul de a învăța Dart și dezvoltarea aplicațiilor

Publicul țintă

  • Dezvoltatori noi la Flutter și Dart
  • Dezvoltatori de aplicații mobile care caută o soluție cross-platform
  • Inginerii software interesați de framework-uri moderne UI

Flutter este un instrument de dezvoltare soft pentru interfața utilizator, open-source, creat de Google, folosit pentru construirea aplicațiilor compilate nativ pentru mobilă, web și desktop dintr-un singur cod bază. Acesta folosește Dart, un limbaj modern orientat pe obiecte, dezvoltat de asemenea de Google și optimizat pentru construirea de interfețe utilizator rapide și expressive.

Această antrenament guiți de instrucțuator (online sau în locație) se adresează dezvoltatorilor de nivel începător care doresc să construiască aplicații mobile ușor de utilizat și performante folosind Flutter și Dart.

La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor fi capabili la:

  • Să configureze mediul de dezvoltare pentru Flutter și Dart.
  • Să creeze interfețe utilizator mobile responsabile și interactive.
  • A utiliza caracteristicile native ale dispozitivului folosind plugin-uri.
  • Să distribuie aplicațiile cross-platform către Android și iOS.

Formatul cursului

  • Lecții interactivă și discuții.
  • Multe exerciții și practică.
  • Punerea în aplicare cu mâinile la treabă într-un mediu de laborator live.

Opțiuni pentru personalizarea cursului

  • Pentru a cere un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza acest lucru.

Începutul cu Flutter

  • Instalarea lui Flutter și Dart
  • Folosirea uneltilor de consolă Flutter Doctor și CLI
  • Creați primul proiect Flutter

Ințelegerea arhitecturii lui Flutter

  • Widget-uri, renderizare și straturi
  • Widget-uri fără stare vs. cu stare
  • Widget-uri Material Design și Cupertino

Layout-uri și navigație

  • Row, Column, Stack și alte widget-uri de layout
  • UI responsabilă folosind MediaQuery și LayoutBuilder
  • Navigare și rutare

Starea Management

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Gestionarea stării complexe
  • Cele mai bune practici pentru scalabilitatea aplicațiilor

Munca cu formularuri și intrare de date

  • Intrare de text, validare și widget-uri de formulare
  • Gestionarea interacțiunilor utilizatorului
  • Management al focusului și controlul tastaturii

Folosirea pachetelor și a caracteristicilor dispozitivului

  • Adăugarea și gestionarea pachetelor de pe pub.dev
  • Folosirea plugin-urilor pentru cameră, poziție geografică și stocare
  • Integrarea cu API-uri specifice platformei

Tehnici de testare, depanare și distribuție

  • Teste unitare, de widget și integrare
  • Folosirea hot reload și uneltilor pentru performanță
  • Buiding APK-uri și distribuirea în magazine de aplicații

Proiect: Construiește o Aplicație Complectată

  • Dizajn și arhitectură
  • Punerea în aplicare a caracteristicilor
  • Testare și distribuire finală

Sinteză și următoarele pași

 35 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (3)

Upcoming Courses

Categorii înrudite