Schița de curs
- Oamenii nu iau decizii în vid Psihologia numerelor Cum evaluează oamenii prețurile dintr-o serie Utilizarea opțiunilor de vânzare prin comparație Cum să creați opțiuni pentru vânzări maxime, partea 1 Cum să creați opțiuni pentru vânzări maxime, partea a 2-a Cum să creați opțiuni pentru vânzări maxime vânzări, partea a 3-a Efectele încheierii prețurilor pe piețele care nu sunt de lux Stabilirea prețurilor pentru bunurile de lux Cum să creșteți valoarea percepută într-un pachet de bunuri Prețurile de vânzare Principii de negociere și licitare Creșterea percepției calității și valorii folosind preț Alte strategii de stabilire a prețurilor
Cerințe
Acest lucru nu necesită nicio condiție prealabilă reală, în afară de dorința de a îmbunătăți vânzările și rezultatele de afaceri cu ajutorul ideilor de afaceri și a științei dovedite, dezvoltate de unele dintre cele mai mari companii din lume și de cei mai importanți gânditori comportamentali - inclusiv câștigători ai premiului Nobel.
Mărturii (2)
Răspunsuri cu soluții și utilizare practică.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Curs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Tradus de catre o masina
Am considerat că toate cele două zile de instruire au fost foarte informative și educaționale, dar conținutul abordat în ziua 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, precum și Strategia și Planificarea) a fost cel mai valoros pentru mine, deoarece se referă direct la activitatea mea actuală.
Sithabiso - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina