Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
1. Introducere în marketingul pe internet
- a. Ce înțelegem prin "marketing pe internet"?
- b. Ce este performanța?
- c. Posibilitățile activităților digitale (platforme de publicitate, SEO, analiză)
- d. Cum să vă planificați activitățile?
2. Elaborarea unei strategii pentru activitățile de marketing
- a. Cum să pregătiți un brief și să vă definiți obiectivele?
- b. Cum să alegeți platformele publicitare și să prioritizați activitățile ( introducere
la tipurile de campanii în cadrul activităților individuale)? - c. Cum să creați un plan de acțiune, un calendar și persoane ținând cont de teste și
tendințele? - d. Cum să alegeți un buget și cum să îl utilizați în timp util?
3. Gestionarea echipei dvs. de marketing
- a. Cooperarea cu o agenție - forme posibile de cooperare
- b. Cooperarea cu agenția - argumente pro și contra
- c. Gestionarea echipei interne de marketing, împărțirea sarcinilor și maximizarea
performanței - d. Procesele și instrumentele care facilitează munca
4. Măsurarea eficacității pentru e-marketing
- a. Ce trebuie să urmăriți atunci când evaluați eficacitatea activităților?
- b. Indicatori de măsurare de bază
- c. Analiza unor exemple de rapoarte de campanie (împărțite în rapoarte de platformă,
rapoarte analitice și rapoarte dedicate)
Cerințe
Cunoștințe de bază de marketing pe internet.
7 ore
Mărturii (2)
Irma a fost atentă nevoilor noastre ca învățători și cerințelor afacerii noastre. A fost clar că ea ne asculta activ, după cum s-a reflectat în feedback-ul informat pe care ne-l furniza.
Siobhan - Raintree
Curs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Tradus de catre o masina
Ea a reușit să răspundă cu ușurință la întrebările tuturor...O indicare clară a expertizei sale.
Yunus - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina