Schița de curs

1. Introducere în marketingul pe internet

  • a. Ce înțelegem prin "marketing pe internet"?
  • b. Ce este performanța?
  • c. Posibilitățile activităților digitale (platforme de publicitate, SEO, analiză)
  • d. Cum să vă planificați activitățile?

2. Elaborarea unei strategii pentru activitățile de marketing

  • a. Cum să pregătiți un brief și să vă definiți obiectivele?
  • b. Cum să alegeți platformele publicitare și să prioritizați activitățile ( introducere
    la tipurile de campanii în cadrul activităților individuale)?
  • c. Cum să creați un plan de acțiune, un calendar și persoane ținând cont de teste și
    tendințele?
  • d. Cum să alegeți un buget și cum să îl utilizați în timp util?

3. Gestionarea echipei dvs. de marketing

  • a. Cooperarea cu o agenție - forme posibile de cooperare
  • b. Cooperarea cu agenția - argumente pro și contra
  • c. Gestionarea echipei interne de marketing, împărțirea sarcinilor și maximizarea
    performanței
  • d. Procesele și instrumentele care facilitează munca

4. Măsurarea eficacității pentru e-marketing

  • a. Ce trebuie să urmăriți atunci când evaluați eficacitatea activităților?
  • b. Indicatori de măsurare de bază
  • c. Analiza unor exemple de rapoarte de campanie (împărțite în rapoarte de platformă,
    rapoarte analitice și rapoarte dedicate)

Cerințe

Cunoștințe de bază de marketing pe internet.

 7 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (2)

Upcoming Courses

Categorii înrudite