Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Introducere în SimLab Composer Ultimate
- Panoramă a interfeței și spațiului de lucru
- Configurarea proiectelor și navigarea prin acestea
- Fundamentele organizării scenelor 3D
Modelare și Asamblare a Scenelor
- Crearea și importul de modele 3D
- Lucrul cu geometrie și ierarhii
- Asamblarea scenelor complexe
Textrizare și Materiale
- Aplicarea și editarea materialelor
- Lucrul cu texturi și proprietățile suprafețelor
- Noțiuni de bază despre iluminat și realizarea vizuală
Export VR SimLab Composer
- Pregătirea modelor pentru export VR
- Optimizarea performanței pentru redare în timp real
- Exportul proiectelor VR din SimLab
Introducere în Meta Quest 3
- Deshagerizarea și configurarea inițială
- Configurarea conturilor și setărilor
- Navigare, interacțiune și funcționalități cheie
Integrarea SimLab Composer cu Meta Quest 3
- Stabilirea fluxului de lucru pentru implementarea VR
- Transferul proiectelor VR SimLab în Meta Quest 3
- Testarea și refinarea experiențelor immersive
Practică Aplicată cu VR
- Sesiune de hands-on cu Meta Quest 3 folosind proiecte SimLab
- Scenarii de colaborare și prezentare interactive
- Găsirea soluțiilor la problemele frecvente
Rezumat și Pași Următori
Cerințe
- O înțelegere a conceptelor de design 3D
- Experiență cu unelte generale de grafică computerizată
- Familiaritatea cu concepțiile VR este utilă, dar nu este obligatorie
Audiență
- Designeri 3D
- Profesionaliști de instruire și vizualizare
- Persoanele cu titlul IT care susțin proiecte VR
21 ore
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina