Schița de curs
Introducere în Unreal Motor
- Prezentare generală a caracteristicilor și capabilităților motorului Unreal Engine
- Înțelegerea fluxului de lucru pentru redarea în timp real
- Principalele diferențe între fluxurile de lucru 3ds Max și Unreal Engine
Importul activelor din 3ds Max
- Exportul de modele 3D, animații și active din 3ds Max
- Importul activelor în Unreal Engine
- Optimizarea setărilor și configurațiilor activelor pentru Unreal Engine
Materiale și texturi în Unreal Engine
- Introducere în editorul de materiale din Unreal Engine
- Crearea și personalizarea materialelor și texturilor
- Aplicarea de shaders și efecte speciale pentru o redare realistă
Iluminare și randare în Unreal Engine
- Configurarea iluminării dinamice și a iluminării globale
- Reglarea setărilor de iluminare pentru diferite scenarii
- Optimizarea setărilor de randare pentru performanță în timp real
Scripturi vizuale Blueprint
- Prezentare generală a scriptării vizuale Blueprint în Unreal Engine
- Crearea comportamentelor interactive și a mecanismelor de joc
- Implementarea interacțiunilor și a controalelor utilizatorului
Tehnici de optimizare
- Optimizarea activelor pentru performanță în timp real
- Tehnici de streaming de nivel și tehnici LOD pentru gestionarea eficientă a scenei
- Profilarea performanțelor și strategii de optimizare
Proiecte din lumea reală și studii de caz
- Explorarea proiectelor și exemplelor din lumea reală
- Analiza celor mai bune practici și a tehnicilor de optimizare utilizate în proiecte profesionale
- Exerciții practice și proiecte pentru consolidarea învățării
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Cunoștințe de Autodesk 3ds Max pentru modelare, animație și randare 3D
- Înțelegere de bază a conceptelor de randare în timp real
- Cunoașterea formatelor de fișiere comune pentru activele 3D (de exemplu, FBX, OBJ).
Publicul
- Artiști 3D
- Dezvoltatorii de jocuri
- Vizualizatori de arhitectură
- Creatori de conținut VR/AR
Mărturii (2)
Îmi plac foarte mult exercițiile
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina
Totul s-a desfășurat într-un ritm perfect adaptat, într-un mod ușor de înțeles și accesibil, permițând o învățare eficientă și extinderea propriilor competențe. Formatorul este o persoană calificată, capabilă să explice multe aspecte în vederea îmbunătățirii proiectelor desfășurate în timpul cursului. Cu ajutorul unor exemple simple, el demonstrează și analizează aspectele importante care sunt necesare pentru a realiza modele mai avansate. Consider că formarea a fost foarte reușită.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina