Schița de curs
Modulul 1. Principiile Orientării pe Obiecte
- Crearea modelelor
- Clase și obiecte
- Încapsulare, specializare și polimorfism
Modulul 2. Proiectarea Aplicațiilor cu UML
- Ce este UML
- Diagrame UML
- Diagrame de cazuri de utilizare
- Diagrame de clase
- Diagrame de interacțiune
Modulul 3. Începutul cu C#
- C# și .Net
- Limbajul C#
- Mediul de dezvoltare Visual Studio
Modulul 4. Fundamentele Limbajului C#
- Tipuri de date
- Variabile
- Constante
- Șiruri de caractere
- Instrucțiuni
- Expresii
Modulul 5. Structuri de Decizie
- Instrucțiuni de decizie condiționale
- Instrucțiuni de decizie necondiționale
- Bucle
Modulul 6. Operatori
- Atribuire
- Operatori matematici
- Incrementare și decrementare
- Operatori relaționali
Modulul 7. Clase și Obiecte
- Definirea claselor
- Constructori
- Membri statici și de instanță
- Distrugerea obiectelor
Modulul 8. În Interiorul Metodelor
- Supraîncărcarea metodelor
- Încapsularea datelor cu proprietăți
- Returnarea mai multor valori
Modulul 9. Depanare
- Setarea unui punct de întrerupere
- Stiva de apeluri
Modulul 10. Moștenire și Polimorfism
- Specializare și generalizare
- Moștenire
- Polimorfism
- Clase abstracte și sigilate
- Clasa de bază: obiect
- Boxing și unboxing
Modulul 11. Supraîncărcarea Operatorilor
- Utilizarea cuvântului cheie Operator
- Crearea de operatori utili
- Perechi logice
- Operatori de conversie
Modulul 12. Structuri
- Definirea unei structuri
Modulul 13. Interfețe
- Implementarea unei interfețe
- Implementarea mai multor interfețe
- Conversia la o interfață
- Extinderea unei interfețe
Modulul 14. Matrice
- Declararea matricelor
- Matrice multidimensionale
- System.Array
- Indexatori
Modulul 15. Interfețe și Tipuri de Colectii
- Interfețele de colectii
- Liste de matrice
- Cozile și stivele
Modulul 16. Șiruri de Caractere
- Crearea șirurilor de caractere
- Manipularea șirurilor de caractere
- Clasa StringBuilder
Modulul 17. Aruncarea și Prinderea Excepțiilor
- Instrucțiunea throw
- Instrucțiunile try și catch
- Cum funcționează stiva de apeluri
- Metode și proprietăți ale clasei de excepții
Modulul 18. Delegați și Evenimente
- Delegați
- Evenimente
Modulul 19. Generice
- Generice: O introducere
- Parametrizarea după tipul de date
- Clasa System.Collections.Generics
Cerințe
Înainte de a participa la acest curs, studenții trebuie să aibă competențe în următoarele domenii:
- Cunoștințe de bază și confort în utilizarea funcțiilor de bază ale sistemului de operare, cum ar fi manipularea fișierelor.
- Înțelegerea bazelor programării structurate, inclusiv concepte precum controlul fluxului, variabile și parametri, și apeluri de funcții.
- Cel puțin 3 luni de experiență în dezvoltarea de aplicații într-un mediu grafic sau non-grafic, sau cunoștințe echivalente.
Experiența în programarea orientată pe obiecte și concepte nu este necesară.
Mărturii (1)
Ajustat la nevoile noastre
Rafal - Haleon
Curs - C#.Net
Tradus de catre o masina