Schița de curs

Modulul 1. Principiile Orientării pe Obiecte

  • Crearea modelelor
  • Clase și obiecte
  • Încapsulare, specializare și polimorfism

Modulul 2. Proiectarea Aplicațiilor cu UML

  • Ce este UML
  • Diagrame UML
  • Diagrame de cazuri de utilizare
  • Diagrame de clase
  • Diagrame de interacțiune

Modulul 3. Începutul cu C#

  • C# și .Net
  • Limbajul C#
  • Mediul de dezvoltare Visual Studio

Modulul 4. Fundamentele Limbajului C#

  • Tipuri de date
  • Variabile
  • Constante
  • Șiruri de caractere
  • Instrucțiuni
  • Expresii

Modulul 5. Structuri de Decizie

  • Instrucțiuni de decizie condiționale
  • Instrucțiuni de decizie necondiționale
  • Bucle

Modulul 6. Operatori

  • Atribuire
  • Operatori matematici
  • Incrementare și decrementare
  • Operatori relaționali

Modulul 7. Clase și Obiecte

  • Definirea claselor
  • Constructori
  • Membri statici și de instanță
  • Distrugerea obiectelor

Modulul 8. În Interiorul Metodelor

  • Supraîncărcarea metodelor
  • Încapsularea datelor cu proprietăți
  • Returnarea mai multor valori

Modulul 9. Depanare

  • Setarea unui punct de întrerupere
  • Stiva de apeluri

Modulul 10. Moștenire și Polimorfism

  • Specializare și generalizare
  • Moștenire
  • Polimorfism
  • Clase abstracte și sigilate
  • Clasa de bază: obiect
  • Boxing și unboxing

Modulul 11. Supraîncărcarea Operatorilor

  • Utilizarea cuvântului cheie Operator
  • Crearea de operatori utili
  • Perechi logice
  • Operatori de conversie

Modulul 12. Structuri

  • Definirea unei structuri

Modulul 13. Interfețe

  • Implementarea unei interfețe
  • Implementarea mai multor interfețe
  • Conversia la o interfață
  • Extinderea unei interfețe

Modulul 14. Matrice

  • Declararea matricelor
  • Matrice multidimensionale
  • System.Array
  • Indexatori

Modulul 15. Interfețe și Tipuri de Colectii

  • Interfețele de colectii
  • Liste de matrice
  • Cozile și stivele

Modulul 16. Șiruri de Caractere

  • Crearea șirurilor de caractere
  • Manipularea șirurilor de caractere
  • Clasa StringBuilder

Modulul 17. Aruncarea și Prinderea Excepțiilor

  • Instrucțiunea throw
  • Instrucțiunile try și catch
  • Cum funcționează stiva de apeluri
  • Metode și proprietăți ale clasei de excepții

Modulul 18. Delegați și Evenimente

  • Delegați
  • Evenimente

Modulul 19. Generice

  • Generice: O introducere
  • Parametrizarea după tipul de date
  • Clasa System.Collections.Generics

Cerințe

Înainte de a participa la acest curs, studenții trebuie să aibă competențe în următoarele domenii:

  • Cunoștințe de bază și confort în utilizarea funcțiilor de bază ale sistemului de operare, cum ar fi manipularea fișierelor.
  • Înțelegerea bazelor programării structurate, inclusiv concepte precum controlul fluxului, variabile și parametri, și apeluri de funcții.
  • Cel puțin 3 luni de experiență în dezvoltarea de aplicații într-un mediu grafic sau non-grafic, sau cunoștințe echivalente.

Experiența în programarea orientată pe obiecte și concepte nu este necesară.

 35 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite