Schița de curs

Introducere

  • Ce este Autodesk 3ds Max și de ce să îl folosiți?
  • 3ds Max față de alte programe 3D
  • Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii 3ds Max
  • Configurarea mediului de dezvoltare

Noțiuni introductive

  • Crearea și salvarea unui nou proiect
  • Explorarea interfeței cu utilizatorul și a navigării
  • Personalizarea interfeței cu utilizatorul și a preferințelor
  • Utilizarea ajutorului și a documentației

3D Modeling

  • Înțelegerea conceptelor și terminologiei de modelare 3D
  • Crearea și editarea obiectelor 3D
  • Modificarea și manipularea obiectelor 3D
  • Rafinarea și optimizarea obiectelor 3D

Texturizarea și umbrirea 3D

  • Înțelegerea conceptelor și a terminologiei privind texturarea și umbrirea 3D
  • Aplicarea de culori, texturi și efecte la obiectele 3D.
  • Crearea și gestionarea materialelor și a hărților
  • Desfășurarea și editarea UV-urilor

Iluminat și camere 3D

  • Înțelegerea conceptelor și a terminologiei privind iluminarea și camera 3D
  • Configurarea scenei cu lumini și camere de luat vederi
  • Controlul și modificarea proprietăților și efectelor luminii și ale camerei foto
  • Adăugarea de fundal, ceață, atmosferă etc.

3D Animation

  • Înțelegerea conceptelor și a terminologiei privind animația 3D
  • Animarea obiectelor 3D și crearea de cadre cheie, curbe și traiectorii
  • Editarea și rafinarea animației
  • Adăugarea de animații secundare și dinamică

Redarea 3D

  • Înțelegerea conceptelor și a terminologiei de randare 3D
  • Renderizarea scenei și exportul imaginii sau al videoclipului
  • Reglarea calității și a performanței de redare
  • Adăugarea de efecte de postprocesare

Rezumat și etape următoare

Cerințe

  • Cunoștințe de bază de grafică pe calculator și concepte de modelare 3D
  • Cunoașterea sistemului de operare Windows și a gestionării fișierelor

Publicul

  • Designeri grafici
  • Artiști
 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (3)

Categorii înrudite