Schița de curs

Ziua 1: Introducere & Prezentare Generală a Arhitecturii AUTOSAR

  • Introducere în Platforma Classic AUTOSAR
  • Stratificarea software și arhitectura ECU
  • Rolul Software-ului de Bază (BSW) și a arhitecturii stratificate
  • Stratul de Abstracție Microcontroler (MCAL)
  • Introducere în metodologia de configurare AUTOSAR și fluxul bazat pe XML
  • Prezentare generală a ETAS ISOLAR-A/B

Ziua 2: Servicii și Straturi de Abstracție ECU

  • Prezentare generală a Stratului de Servicii
  • Managerul Watchdog (WdgM)
  • Managerul Evenimentelor Diagnostice (DEM)
  • Managerul NVRAM (NvM)
  • Stratul de Abstracție ECU
  • Interfețe hardware I/O
  • Comunicare și abstracția memoriei
  • Noțiuni de bază despre OS și modurile de operare a memoriei

Ziua 3: Stiva de Comunicare și Mediu de Execuție Runtime

  • Noțiuni de bază despre stiva COM: PDUR, COM, drivere CAN/LIN
  • OS AUTOSAR: sarcini, programare, evenimente
  • RTE (Mediu de Execuție Runtime)
  • Rolul în integrarea software-ului aplicațional și BSW
  • Procesul de generare a RTE

Ziua 4: Integrarea Sistemului & Practica Configurării

  • Unelte de configurare: utilizarea detaliată a ETAS ISOLAR-A și B
  • Fluxul de lucru pentru configurarea și integrarea sistemului
  • Integrarea componentelor software aplicaționale (SWCs)
  • Depanare și soluționarea problemelor de integrare
  • Fluxul de lucru al proiectului AUTOSAR și practici bune

Requisitezile de setup (care trebuie confirmate):

Software:

  • ETAS ISOLAR-A și/sau ISOLAR-B (cea mai recentă versiune)
  • Schema AUTOSAR (de exemplu, 4.2.x sau 4.3.x în funcție de proiect)
  • Lanțul de compilare (de exemplu, GNU ARM sau IAR pentru simularea generării codului)
  • Proiect BSW demonstrativ furnizat de ETAS sau configurare personalizată
  • Unelte de validare XML/XSD (opțional)

Hardware (dacă instruirea este la fața locului sau hibridă):

  • Placă de evaluare (de exemplu, Infineon TriCore AURIX sau NXP S32K)
  • Depanator (Lauterbach, iSYSTEM sau PEmicro)
  • Interfață CAN (USB-to-CAN dacă busul fizic este simulat)

Cerințe

  • O înțelegere a sistemelor încorporate și arhitecturilor microcontrolerelor
  • Experiență cu sistemele timp real sau dezvoltarea ECU automobilistică
  • Experiență în programare C, experiență în programare

Audiență

  • Ingineri de software încorporat care încep cu Platforma Classic AUTOSAR
  • Dezvoltatori de sisteme automobilistice care lucrează cu ECUs și microcontrolere
  • Integratori de software și dezvoltatori implicați în configurarea și integrarea BSW AUTOSAR
  • Ingineri care folosesc unelte precum ETAS ISOLAR-A/B, DaVinci Developer sau similare
 28 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Cursuri viitoare

Categorii înrudite