Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere în AI în serviciul clienți
- Rolul inteligenței artificiale în serviciile moderne de relații cu clienții
- Prezentare generală a capacităților AI Google Gemini Gemini
Configurarea Google Gemini pentru interacțiunile cu clienții
- Configurația tehnică pentru Gemini AI
- Integrarea Gemini AI cu platformele de servicii pentru clienți
Automatizarea asistenței pentru clienți cu Gemini AI
- Proiectarea sistemelor de răspuns bazate pe inteligență artificială
- Instruirea Gemini AI pe date specifice companiei
Îmbunătățirea implicării clienților
- Personalizarea interacțiunilor cu clienții cu ajutorul AI
- Utilizarea Gemini AI pentru analiza sentimentelor clienților
Analiza feedback-ului clienților cu Gemini AI
- Culegerea de informații din interacțiunile cu clienții
- Îmbunătățirea produselor și serviciilor pe baza analizei AI
Studii de caz și bune practici
- Povești de succes ale AI în domeniul serviciilor pentru clienți
- Considerații etice și menținerea contactului uman
Proiect - Implementarea Chatbot-ului Gemini AI
- Construirea unui chatbot folosind Gemini AI
- Testarea și implementarea chatbot-ului
Concluzie și tendințe viitoare
- Recapitulare a învățămintelor cheie
- Viitorul inteligenței artificiale în serviciile pentru clienți
Cerințe
- Înțelegerea principiilor de deservire a clienților
- Experiență cu sistemele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM)
- Experiență în analiza datelor
Audiență
- Managerii de servicii pentru clienți
- Personal de asistență IT
- Business Analiști
14 ore