Schița de curs

JavaScript - orientare pe obiecte

  • Creatia clase și obiecte
  • Obiectele predefinite cele mai importante
  • Prototipare și constructori
  • Encapsularea
  • polimorfism
  • Agregare

PATTERNE DE PROiectare

  • Singleton
  • Fabrică
  • Observator
  • Fabrică
  • Decorator
  • Strategie

MODELE AVANSATE DE PROGRAMARE ÎN JavaScript

  • CARACTERISTICI AUTO-TIMER
  • CREAREA UNUI ALIAS PENTRU OBIECTE
  • SPĂTIU DE NUME
  • MODELUL MODULELOR
  • Comutarea bibliotecilor "pe cerere"
  • Fundamentele proiectării propriului bibliotecă

AJAX vs PROMISE vs OBSERVABLE

  • FUNDAMENTELE COMUNICĂRII ASINCRONE
  • API fetch() vs 'async await'
  • BASELE RxJS
  • JSON vs OBIECT

Cerințe

  • Cunoștințe de bază în programare cu JavaScript
  • Fundamentele programării orientate pe obiecte
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (7)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite