Schița de curs
Modulul 1
- Introducere + Referințe
- Bazele
- Bazele atelierului
- Supraîncărcare
- Ce putem supraîncărca și cum.
- Extra C++ Tipuri (bool și referință)
- Supraîncărcarea atelierului
- OOP
- Introducere rapidă în Oop
- Clase
- Structuri
- Access Modificatori
- Constructor
- funcții implicite/ștergere
- sintaxa inițializatorului / lista de inițializare a constructorului
- Cursuri atelier
- Memorie
- Interacțiunea clasică a memoriei
- Memoria atelierului
Modulul 2
- Moştenire
- Constructie
- Polimorfism
- Virtual, pur virtual, abstract, interfață
- Access modificatori
- Moștenirea atelierului (forme)
- Excepții
- Ce sunt ei
- Cum funcționează
- Ce să arunci și ce să prinzi
- Excepții de atelier
- Epuizarea memoriei
- Cum este notificat
- Cum să te descurci
- Memorie modernă Management
- RAII
- Șabloane aplicate memoriei moderne Management (SmartPointer)
- Standardizat C++11 SmartPointers
- Nullptr
- Atelier SmartPointers
- Spații de nume
- Spații de nume de atelier
Modulul 3
- Auto
- Noul cuvânt cheie auto
- Noua sintaxă de returnare automată
- enumerare
- Enumări de stil noi
- constexpr
- Noi expresii constante
- Despre constness
- Const și Mutable au explicat
- Lambda și obiecte funcționale
- Clase care acționează ca niște funcții
- Introducere funcții lambda
- Chrono
- n introducere în noua bibliotecă Chrono
Modulul 4
- Casting
- Bibliotecă standard
- Şir
- Containere
- Vector (vs)
- Listă
- Hartă
- Matrice
- Tuplu
- Liste de inițializare
- Iteratori
- sintaxa interval-pentru
- Algoritmi standard
- Fluxuri
- Cuvinte cheie diverse
- static
- explicit
Modulul 5
- Mutați semantica
- Introducere în valorile L/R
- Referințe de valoare R aplicate pentru a muta semantica
- Trăsături de tip
- Obținerea de informații despre timpul de compilare
- Concurență
- Introducere în implementarea de tip Threading, asincron/viitor și atomic al C++11
- Șabloane variadice - O introducere la șabloanele variadice ale C++11
Cerințe
Minim 1 an de experiență pe C++
Mărturii (3)
modul în care putem folosi cuvintele rezervate și cele mai bune practici care trebuie folosite atunci când utilizăm obiecte orientate Programming. cum ne putem baza pe referința cpp pentru a obține cunoștințe despre subiectele dorite
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Curs - Advanced C++ Software Design
Tradus de catre o masina
Formatorul îmi rezolvă întotdeauna îndoielile.
David C Pascual C - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Curs - Advanced C++ Software Design
Tradus de catre o masina
Mi-a plăcut foarte mult să fiu scufundat în limba C++ timp de 5 zile la rând - fără a fi întrerupt de munca obișnuită - ... Personal, nefiind la fel de experimentat în C++ ca și colegii mei, am decis să mă înscriu la acest curs pentru a mă scufunda în profunzime. Scufundarea m-a declanșat enorm de mult să învăț mai mult ... ceea ce este exact ceea ce am vrut să realizez. Am apreciat cunoștințele de specialitate ale formatorului - și ale colegilor mei. Faptul că subiectele au fost atinse foarte repede și nu au fost abordate în detaliu, este ceea ce mă aștept de la un curs avansat. Câteodată prea rapid pentru mine să urmăresc (dar acesta este un dezavantaj cunoscut și acceptat de la înscrierea mea la acest curs :-)) ... dar pe de altă parte mi-a oferit o imagine de ansamblu destul de completă a subtilităților limbii. Mulțumesc mult pentru prezentarea unui curs în acest mod! Foarte apreciat!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Curs - Advanced C++ Software Design
Tradus de catre o masina