Schița de curs

Modulul 1(C++ Faza 1)

  • Introducere + Referințe
  • Bazele
  • Bazele atelierului
  • Supraîncărcare
  • Ce putem supraîncărca și cum.
  • Extra C++ Tipuri (bool și referință)
  • Supraîncărcarea atelierului
  • OOP
  • Introducere rapidă în Oop
  • Clase
  • Structuri
  • Access Modificatori
  • Constructor
  • funcții implicite/ștergere
  • sintaxa inițializatorului / lista de inițializare a constructorului
  • Cursuri atelier
  • Memorie
  • Interacțiunea clasică a memoriei
  • Memoria atelierului

Modulul 2

  • Introducere în finanțarea cantitativă
  • Modele de timp discret
  • Modele în timp continuu
  • Modele ale ratei dobânzii
  • Opțiuni pentru obligațiuni
  • Modele cu tarif scurt
  • Modele de rate forward
  • Modele de piață

Modulul 3 (C++ Faza 2 și faza finală cantitativă)

  • Moştenire
  • Constructie
  • Polimorfism
  • Virtual, pur virtual, abstract, interfață
  • Access modificatori
  • Moștenirea atelierului (forme)
  • Excepții
  • Ce sunt ei
  • Cum funcționează
  • Ce să arunci și ce să prinzi
  • Excepții de atelier
  • Epuizarea memoriei
  • Cum este notificat
  • Cum să te descurci
  • Memorie modernă Management
  • RAII
  • Șabloane aplicate memoriei moderne Management (SmartPointer)
  • Standardizat C++11 SmartPointers
  • Nullptr
  • Atelier SmartPointers
  • Spații de nume
  • Spații de nume de atelier
  • Prețurile obligațiunilor Vasicek în C++
  • Modelarea Black-Scholes în C++ put &call
  • Introducere în simularea Monte Carlo
  • Cum să stabiliți prețul opțiunilor folosind Simulare
  • Simulare Monte Carlo în C++
  • Mișcare browniană geometrică
  • Opțiuni americane vs europene
  • Evaluare pe bază de felii:Metoda Lattice
  • Evaluare bazată pe felii: Metoda PDE
  • Evaluare bazată pe felii: Metoda PDE
  • Evaluarea Opțiunii Bermudane americane (date predeterminate).

Modulul 4 -C++ Faza finală

  • auto
  • Noul cuvânt cheie auto
  • Noua sintaxă de returnare automată
  • enumerare
  • Enumări de stil noi
  • constexpr
  • Noi expresii constante
  • Despre constness
  • Const și Mutable au explicat
  • Lambda și obiecte funcționale
  • Clase care acționează ca niște funcții
  • Introducere funcții lambda
  • Chrono
  • O introducere în noua bibliotecă Chrono

Modulul 5

  • Casting
  • Bibliotecă standard
  • Şir
  • Containere
  • Vector (vs)
  • Listă
  • Hartă
  • Matrice
  • Tuplu
  • Liste de inițializare
  • Iteratori
  • sintaxa interval-pentru
  • Algoritmi standard
  • Fluxuri
  • Cuvinte cheie diverse
  • static
  • explicit

Modulul 6

  • Mutați semantica
  • Introducere în valorile L/R
  • Referințe de valoare R aplicate pentru a muta semantica
  • Trăsături de tip
  • Obținerea de informații despre timpul de compilare
  • Concurență
  • Introducere în implementarea de tip Threading, asincron/viitor și atomic al C++11
  • Șabloane variadice - O introducere la șabloanele variadice ale C++11

Cerințe

General Programming Cunoștințe

 49 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (5)

Categorii înrudite