Schița de curs

Introducere în Design Patterns

  • Ce este un model de proiectare
  • elemente de model
  • Avantajele și dezavantajele utilizării modelelor

GoF Design Patterns

tipare creative

  • Constructor
  • Factory (Fabrica (Fabrica abstractă, metoda Factory)
  • Prototip
  • Singleton

modele structurale

  • Delegator
  • Interfață
  • Fațadă
  • Compozit
  • Imuabil
  • Adaptor
  • Decorator
  • Proxy

modele comportamentale

  • Comandă
  • Metoda șablon
  • Observator
  • Lanțul de responsabilitate (și filtrul de interceptare)
  • Observator (2 versiuni)
  • Strategie

Modele de arhitectură a aplicațiilor de întreprindere Web

  • MVC - Model View Controller
  • HMVC, MVP
  • Inversiunea de control
  • Container de injecție a dependenței
  • Înregistrare activă
  • Conceptul de entitate și depozite
  • Descompunerea sistemului
  • Exemple de sisteme bazate pe componente Symfony 2 și Zend Framework 2

Refacerea

  • Tehnologia datoriei
  • Ce este refactorizarea?
  • Instrumente care să sprijine refactorizarea
    • phpmd (Măsurători software)
    • phpcpd
    • phpc
  • Codul tipic necesită refactorizare
  • Jenkins Server de integrare continuă

Cerințe

Cunoștințe de PHP la nivel de bază sau superior.

 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (3)

Categorii înrudite