Schița de curs

Introducere la Design Patterns

  • Ce este un model de proiectare
  • elemente ale modelului
  • Avantaje și dezavantaje ale utilizării modelelor

GoF Design Patterns

modele creative

  • Constructor
  • Fabrică (fabrică abstractă, metodă fabrică)
  • Prototip
  • Singleton

modele structurale

  • Delegator
  • Interfață
  • Fațadă
  • Compus
  • Imuabil
  • Adaptor
  • Decorator
  • Proxy

modele comportamentale

  • Comandă
  • Metodă șablon
  • Observator
  • Lanțul de responsabilitate (și filtrul de interceptare)
  • Observator (versiunea 2)
  • Strategie

Modele de arhitectură a aplicațiilor de întreprindere Web

  • MVC - Controler model-vedere
  • HMVC, MVP
  • Inversiune de control
  • Injectarea dependenței Container
  • Înregistrare activă
  • Conceptul de entitate și depozite
  • Descompunerea sistemului
  • Exemple de sisteme bazate pe componente Symfony 2 și Zend Framework 2

Refactorizarea

  • Tehnologia datoriei
  • Ce este refactorizarea?
  • Instrumente de sprijinire a refactorizării
    • phpmd (metrici software)
    • phpcpd
    • phpc
  • Codul tipic necesită refactorizare
  • Jenkins Server de integrare continuă

Cerințe

Cunoștințe de PHP la nivel de bază sau superior.

 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Upcoming Courses

Categorii înrudite