Schița de curs

ZIUA 1

Introducere

Sesiunea 1 – Introducere la ABMS

  • Modelarea și simularea industrială
  • Ce este un model, nivel de abstractizare
  • Avantajele creării unui model executabil
  • Vantajele simularii sistemelor

Sesiunea 2 – Agenți

  • Ce sunt agenții
  • Cum se identifică agenții
  • Cum se modelează agenții
  • Selecția agenților și decizia de nivel de abstractizare
  • Instalarea mediului repast

Întrebări și Răspunsuri (Q & A)

ZIUA 2

Repasul Zilei 1

Sesiunea 3 – Fundamente esențiale

  • Ce sunt logo, OO, Java
  • Concepte orientate pe obiecte
  • Concepte de moștenire
  • Agenți ca obiecte
  • Recapitularea LOGO

Sesiunea 4 – Mediu Repast/ReLogo

  • Programul relogo de bază
  • MEDIUL ReLogo
  • Clasele încorporate ale relogo

Întrebări și Răspunsuri (Q & A)

ZIUA 3

Repasul Zilei 2

Sesiunea 5 – Reguli de guvernare ale modelului

  • Exemple de reguli fizice și matematice pentru modelare
  • Poziție, viteză și accelerație
  • Prima lege a lui Newton
  • Schimbări chimice și fizice

Sesiunea 6 – Dezvoltarea modelului

  • Turtle Groovy/Clasă
  • Metoda Turtle step
  • Patch Groovy
  • Panoul utilizatorului
  • Ce sunt link-urile relogo
  • Link groovy

Întrebări și Răspunsuri (Q & A)

ZIUA 4

Repasul Zilei 3

Sesiunea 7 – Simularea modelului

  • Concepte generale de simulare
  • Controlul simularii prin parametri
  • Crearea scenariilor și situațiilor "și dacă"
  • Colectarea rezultatelor simularii
  • O studiu de caz

Sesiunea 8 – Păstrarea modelurilor

  • Moștenirea unui model existent
  • Mici modificări ale modelului
  • Crearea unui exemplu real ABMS

Întrebări și Răspunsuri (Q & A)

 28 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite