Schița de curs
Introducere
Prezentare a Realității Virtuale
- Ce este RV?
- Experiență imersivă
- Istoria RV
Înțelegerea Tipurilor Diferite de Medii Virtuale
- Realitate Virtuală Adevarată
- Realitate Augmentată (RA)
- Holografice & Volumetrice
- Realitate Mixtă (RM)
Explorarea Tipurilor Diferite de Dispozitive RV
- Dispozitive de urmărire
- Ochelari VR
- Dispozitive Montate pe Cap (HMDs)
- PC RV - Oculus Rift & HTC Vive
- RV Mobilă - Google Cardboard & Samsung Gear
- Sisteme CAVE RV
Explorarea Aplicațiilor Diferite ale Realității Virtuale
- Medicină
- Turism
- Distracție (Jocuri Video)
- Educație & Formare
Lucrul cu Cele Trei Iluzii în Realitatea Virtuală
- Iluzia Locului
- Iluzia Plauzibilității
- Iluzia Embodierte (Identificării Corporele)
Înțelegerea Provocărilor în Realitatea Virtuală
Explorarea Platformelor Diferite pentru Dezvoltarea RV
Dezvoltarea Mediilor Virtuale 3D
- Înțelegerea Bazelor Grafice 3D
- Utilizarea Motorurilor 3D și Mediile de Dezvoltare
Dezvoltarea Graficelor Realității Virtuale
Utilizarea Sunetului în Realitatea Virtuală și Tehnicile Avansate 3D Audio pentru Enhancing Experience
Înțelegerea Requerințelor de Creare a Conținutului pentru Realitatea Virtuală
Lucrul cu Interacțiunea în Realitatea Virtuală
Deplasarea în Realitatea Virtuală
- Navigare Fizică
- Tehnici de Navigare Virtuală
Interacțiunea cu Obiecte în Realitatea Virtuală
- Interacțiunea cu Obiectele în Ajunerea
- Interacțiune Hyper-Natural
- Interacțiune Magică
- Interacțiune Fizică
Provocările în Interacțiunea Realității Virtuale
Interfețele Utilizatorului în Realitatea Virtuală
Prepararea pentru Dezvoltarea Primului Aplicație Realitate Virtuală
Dezvoltarea unui Scenariu Pentru Conceptul Aplicației
Dezvoltarea unui Prototip Funcțional al Aplicației de Realitate Virtuală
Testarea Prototipurilor
Dezvoltarea Proprie a Aplicației
- Refined Interacțiunea Realității Virtuale
- Implementarea Graficelor Realității Virtuale
Finalizarea Aplicației
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Nu este necesară nicio experiență în programare.
Audiență
- Dezvoltatori
- Joacării de jocuri video (Gamers)
- Programatori
- Aficionați
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina