Schița de curs

Introducere

Prezentare a Realității Virtuale

  • Ce este RV?
    • Experiență imersivă
  • Istoria RV

Înțelegerea Tipurilor Diferite de Medii Virtuale

  • Realitate Virtuală Adevarată
  • Realitate Augmentată (RA)
  • Holografice & Volumetrice
  • Realitate Mixtă (RM)

Explorarea Tipurilor Diferite de Dispozitive RV

  • Dispozitive de urmărire
  • Ochelari VR
  • Dispozitive Montate pe Cap (HMDs)
    • PC RV - Oculus Rift & HTC Vive
    • RV Mobilă - Google Cardboard & Samsung Gear
  • Sisteme CAVE RV

Explorarea Aplicațiilor Diferite ale Realității Virtuale

  • Medicină
  • Turism
  • Distracție (Jocuri Video)
  • Educație & Formare

Lucrul cu Cele Trei Iluzii în Realitatea Virtuală

  • Iluzia Locului
  • Iluzia Plauzibilității
  • Iluzia Embodierte (Identificării Corporele)

Înțelegerea Provocărilor în Realitatea Virtuală

Explorarea Platformelor Diferite pentru Dezvoltarea RV

Dezvoltarea Mediilor Virtuale 3D

  • Înțelegerea Bazelor Grafice 3D
  • Utilizarea Motorurilor 3D și Mediile de Dezvoltare

Dezvoltarea Graficelor Realității Virtuale

Utilizarea Sunetului în Realitatea Virtuală și Tehnicile Avansate 3D Audio pentru Enhancing Experience

Înțelegerea Requerințelor de Creare a Conținutului pentru Realitatea Virtuală

Lucrul cu Interacțiunea în Realitatea Virtuală

Deplasarea în Realitatea Virtuală

  • Navigare Fizică
  • Tehnici de Navigare Virtuală

Interacțiunea cu Obiecte în Realitatea Virtuală

  • Interacțiunea cu Obiectele în Ajunerea
  • Interacțiune Hyper-Natural
  • Interacțiune Magică
  • Interacțiune Fizică

Provocările în Interacțiunea Realității Virtuale

Interfețele Utilizatorului în Realitatea Virtuală

Prepararea pentru Dezvoltarea Primului Aplicație Realitate Virtuală

Dezvoltarea unui Scenariu Pentru Conceptul Aplicației

Dezvoltarea unui Prototip Funcțional al Aplicației de Realitate Virtuală

Testarea Prototipurilor

Dezvoltarea Proprie a Aplicației

  • Refined Interacțiunea Realității Virtuale
  • Implementarea Graficelor Realității Virtuale

Finalizarea Aplicației

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Nu este necesară nicio experiență în programare.

Audiență

  • Dezvoltatori
  • Joacării de jocuri video (Gamers)
  • Programatori
  • Aficionați
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite