Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Ziua 1
- configurarea unui spațiu de lucru VR pentru dezvoltare
- configurarea unui spațiu de demonstrație VR
- considerații specifice despre diferite căști și modul în care acestea impactează dramatic designul experienței
- caracteristicile controlerelor disponibile și influența lor relativă asupra designului
- instalarea software-ului pentru dezvoltarea VR
- VR hello world: cubul alb pe podea
- considerații de design al interacțiunii
- introducere în fluxul de lucru al dezvoltării VR
Ziua 2
- explorarea spațiului de lucru Unity
- exercițiu: construirea unei experiențe în întregime din editor
- construirea aplicațiilor standalone în Unity
- programare de comportament în Unity
- exercițiu: un sistem solar simplu (scripting, geometrie)
Ziua 3
- importul modelelor 3D în Unity
- bazele randării* (iluminare, texturi, shadere)
- * nu sunt acoperite tehnici avansate de randare în acest training
- profitarea de pe urma magazinului de asset-uri Unity
- programare orientată pe evenimente în Unity
- introducerea datelor de la controlerele VR
- exercițiu: prinderea planetelor (interacțiunea utilizatorului în VR)
Ziua 4
- Mișcarea în VR: considerații tehnice și de design (teleportare, translație, dash)
- exercițiu: adăugarea funcției de teleportare
- exercițiu: comutarea între modele
- exercițiu: adăugarea punctelor de interes
- exercițiu: comutarea punctelor de interes
Ziua 5 (opțional)
- exercițiu: catalog de mobilier
- exercițiu: plasarea mobilierului
- exercițiu: schimbarea iluminării interioare
- exercițiu: schimbarea orei zilei
Ziua 6 (opțional)
- Design și prototipare pentru experiențe multi-utilizator
Cerințe
- Necesare:
- echipamentul VR și stațiile de lucru pregătite pentru VR (Windows) plus spațiul necesar pentru fiecare cască pentru a testa aplicațiile confortabil
28 Ore
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvare a problemelor reale (în timp ce se creează proiecte reale, jocuri, etc.), adică bune practici și cum arată munca într-un proiect real
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina