Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Ziua 1
- crearea unui spațiu de lucru VR pentru dezvoltare
- configurarea unui spațiu demonstrativ VR
- considerații specifice privind diferite căști și modul în care acestea influențează în mod dramatic proiectarea experienței
- caracteristicile controlerelor disponibile și influența lor relativă asupra designului
- instalarea de software pentru dezvoltarea VR
- Lumea bună a VR: cubul alb de pe podea
- considerații privind proiectarea interacțiunii
- introducere în fluxul de lucru pentru dezvoltarea VR
Ziua 2
- descoperirea spațiului de lucru Unity
- exercițiu: construirea unei experiențe în întregime din editor
- construirea de aplicații Unity de sine stătătoare
- Programarea comportamentelor în Unity
- exercițiu: un sistem solar simplu (scripting, geometrie)
Ziua 3
- importarea modelelor 3D în Unity
- elementele de bază ale randării* (iluminare, texturi, shaderi)
- * nu sunt acoperite tehnici avansate de randare în cadrul acestui curs
- valorificarea magazinului de active Unity
- programarea Unity orientată pe evenimente
- intrarea controllerelor VR
- exercițiu: apucă planetele (interacțiunea cu utilizatorul în VR)
Ziua 4
- Mișcarea în VR: considerații tehnice și de proiectare (teleportare, translație, dash)
- exercițiu: adăugarea funcției de teleportare
- exercițiu: comutarea între modele
- exercițiu: scăderea punctelor de interes
- exercițiu: comutarea punctelor de interes
Ziua 5 (opțional)
- exercițiu: catalog de mobilă
- exercițiu: plasarea mobilierului
- exercițiu: schimbarea iluminatului interior
- exercițiu: schimbarea orei din zi
Ziua 6 (opțional)
- Proiectarea și prototiparea experienței multi-utilizator
Cerințe
- Necesar:
- echipamentul VR și stațiile de lucru pregătite pentru VR (Windows) plus spațiul de pe podea pentru fiecare cască pentru a testa aplicațiile confortabil
28 ore
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina