Schița de curs

Ziua 1

  • configurarea unui spațiu de lucru VR pentru dezvoltare
  • configurarea unui spațiu de demonstrație VR
  • considerații specifice despre diferite căști și modul în care acestea impactează dramatic designul experienței
  • caracteristicile controlerelor disponibile și influența lor relativă asupra designului
  • instalarea software-ului pentru dezvoltarea VR
  • VR hello world: cubul alb pe podea
  • considerații de design al interacțiunii
  • introducere în fluxul de lucru al dezvoltării VR

Ziua 2

  • explorarea spațiului de lucru Unity
  • exercițiu: construirea unei experiențe în întregime din editor
  • construirea aplicațiilor standalone în Unity
  • programare de comportament în Unity
  • exercițiu: un sistem solar simplu (scripting, geometrie)

Ziua 3

  • importul modelelor 3D în Unity
  • bazele randării* (iluminare, texturi, shadere)
    • * nu sunt acoperite tehnici avansate de randare în acest training
  • profitarea de pe urma magazinului de asset-uri Unity
  • programare orientată pe evenimente în Unity
  • introducerea datelor de la controlerele VR
  • exercițiu: prinderea planetelor (interacțiunea utilizatorului în VR)

Ziua 4

  • Mișcarea în VR: considerații tehnice și de design (teleportare, translație, dash)
  • exercițiu: adăugarea funcției de teleportare
  • exercițiu: comutarea între modele
  • exercițiu: adăugarea punctelor de interes
  • exercițiu: comutarea punctelor de interes

Ziua 5 (opțional)

  • exercițiu: catalog de mobilier
  • exercițiu: plasarea mobilierului
  • exercițiu: schimbarea iluminării interioare
  • exercițiu: schimbarea orei zilei

Ziua 6 (opțional)

  • Design și prototipare pentru experiențe multi-utilizator

Cerințe

  • Necesare:
    • echipamentul VR și stațiile de lucru pregătite pentru VR (Windows) plus spațiul necesar pentru fiecare cască pentru a testa aplicațiile confortabil
 28 Ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite