Schița de curs

Ziua 1

  • crearea unui spațiu de lucru VR pentru dezvoltare
  • configurarea unui spațiu demonstrativ VR
  • considerații specifice privind diferite căști și modul în care acestea influențează în mod dramatic proiectarea experienței
  • caracteristicile controlerelor disponibile și influența lor relativă asupra designului
  • instalarea de software pentru dezvoltarea VR
  • Lumea bună a VR: cubul alb de pe podea
  • considerații privind proiectarea interacțiunii
  • introducere în fluxul de lucru pentru dezvoltarea VR

Ziua 2

  • descoperirea spațiului de lucru Unity
  • exercițiu: construirea unei experiențe în întregime din editor
  • construirea de aplicații Unity de sine stătătoare
  • Programarea comportamentelor în Unity
  • exercițiu: un sistem solar simplu (scripting, geometrie)

Ziua 3

  • importarea modelelor 3D în Unity
  • elementele de bază ale randării* (iluminare, texturi, shaderi)
    • * nu sunt acoperite tehnici avansate de randare în cadrul acestui curs
  • valorificarea magazinului de active Unity
  • programarea Unity orientată pe evenimente
  • intrarea controllerelor VR
  • exercițiu: apucă planetele (interacțiunea cu utilizatorul în VR)

Ziua 4

  • Mișcarea în VR: considerații tehnice și de proiectare (teleportare, translație, dash)
  • exercițiu: adăugarea funcției de teleportare
  • exercițiu: comutarea între modele
  • exercițiu: scăderea punctelor de interes
  • exercițiu: comutarea punctelor de interes

Ziua 5 (opțional)

  • exercițiu: catalog de mobilă
  • exercițiu: plasarea mobilierului
  • exercițiu: schimbarea iluminatului interior
  • exercițiu: schimbarea orei din zi

Ziua 6 (opțional)

  • Proiectarea și prototiparea experienței multi-utilizator

Cerințe

  • Necesar:
    • echipamentul VR și stațiile de lucru pregătite pentru VR (Windows) plus spațiul de pe podea pentru fiecare cască pentru a testa aplicațiile confortabil
 28 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite