Schița de curs

Cele mai bune practici

    Criza software Cele mai bune practici în dezvoltarea software-ului Dezvoltare iterativă Management cerințe Arhitectură bazată pe componente Modelare vizuală Verificarea calității Managementul schimbării

RUP

    Caracteristicile RUP Două dimensiuni ale RUP UML pentru RUP

Creați un model de obiect

    UML 2 ca modalitate de reprezentare a modelului Modelul obiect Metode de descriere a modelului
Analiza practică a specificației cazurilor de utilizare Actor
  • Un caz de utilizare
  • Asociere
  • Relațiile includ, extinde
  • Câteva concepte orientate pe obiecte în practică
  • Abstracție Încapsulare Generalizare Polimorfism

      Arhitectura sistemului

    Cartografierea structurii și comportamentului sistemului Două categorii de diagrame UML Modelarea relației dintre structură și comportament Diferitele niveluri de modelare a comportamentului

      Elementele de proiectare analitică ale clasei de cartografiere Relațiile se rafinează
    Construirea de relații puternice între rezultatele fazei de analiză și faza de proiectare
  • Clasele de proiectare modelare Clasa
  • Asociere
  • Enumerare
  • Inginerie directă/reversă
  • Componenta de proiectare a subsistemului
  • Relația delegației
  • Ansamblu conector
  • Descrierea aspectelor de concurență în arhitectura sistemului Exemple de diagrame de activitate, secvență și mașină de stări
  • Descrierea aspectelor arhitecturii dispersiei
  • Diferitele perspective ale descrierii arhitecturii
  • Cerințe

    Cunoștințe de bază privind diagramele UML utilizate în mod obișnuit (use case, class, sequence).

     21 ore

    Numărul de participanți



    Pret per participant

    Mărturii (5)

    Categorii înrudite