Schița de curs

Introducere

  • Informații despre examen
  • Tabelul de acoperire
  • OMG Catalogul profesioniștilor certificați
  • Susținerea examenului (online sau la un centru de testare)

De ce modelăm

  • Valoarea modelării
  • Când modelăm?
  • Când nu modelăm?
  • Abstractizare
  • Introducere MDA
  • Modelul domeniului
  • Analiza valorii modelului

Diagrama de clasă

Structura comună

  • Tip
  • Dependență
  • Spațiu de nume
  • Tip de vizibilitate (public, privat, protejat)
  • MultiplicitateElement
  • Constrângere
  • Comentariu

Clasificatori simpli

  • PrimitiveType
  • DataType
  • Enumeration
  • EnumerationLiteral
  • Interfață
  • InterfaceRealization
  • Semnal
  • Recepție

Clasificatori structurați

  • Asociere
  • Clasa

Clasificare

  • Generalizare
  • Caracteristică
  • Caracteristica structurală
  • Caracteristica comportamentală
  • Proprietate
  • Operațiune
  • Parametru
  • AggregationKind (Compoziție, Agregare)

Valori

  • LiteralBoolean
  • LiteralInteger
  • LiteralReal
  • LiteralUnlimitedNatural
  • LiteralNull
  • LiteralString
  • Opace Expression

Diagrama obiectului

  • Specificație de instanță
  • Slot

Diagrama pachetului

Pachete

  • Pachet
  • PackageImport

Diagrama Use Case

Use Cases

  • UseCase
  • Actor
  • Include

Diagrama de activitate

Activities

  • Activitate
  • ActivityFinalNode
  • ActivityParameterNode
  • ControlFlow
  • InitialNode
  • DecisionNode
  • FlowFinalNode
  • ForkNode
  • JoinNode
  • MergeNode
  • ObjectFlow
  • ObjectNode

Acțiuni

  • Acțiune
  • CallBehaviorAction
  • CallOperationAction,
  • SendSignalAction
  • AcceptEventAction
  • Pin
  • InputPin, OutputPin
  • OpaqueAction

Diagrama de secvență

Interacțiuni

  • Interacțiune
  • OccurrenceSpecification
  • ExecutionSpecification
  • ExecutionOccurrenceSpecification
  • DestructionOccurrenceSpecification
  • Linia de viață
  • Mesaj
  • MessageOccurrenceSpecification
  • MessageSort
  • MessageEnd

Comportament comun

  • CallEvent
  • SignalEvent
  • Trigger
  • OpaqueBehavior

Diagrama mașinii de stare

Mașini de stare

  • StateMachine
  • Stare
  • Tranziție
  • Pseudostate: alegere, joncțiune, inițial
  • Stare finală

Cerințe

Este necesară înțelegerea conceptelor de bază orientate pe obiecte sau cunoștințe de bază UML.

 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (5)

Categorii înrudite