Schița de curs

Crearea și configurarea fișierului EAP

    Creați și salvați un fișier de proiect Enterprise Architect. Tipuri de vizualizări Interfața programului: meniuri, bare de instrumente, Toolbox, Project Browser și alte ferestre Andocarea și ascunderea ferestrelor

Lucrul cu un model, o diagramă

    Modele predefinite Pachete (vizualizări) și diagrame Adăugarea de elemente la model și diagramă Diferite modalități de eliminare a elementelor și consecințele acestora Salvarea diagramelor

Cerințe Management

    Metode de colectare a cerințelor Categorii de cerințe FURPS Diagrama cerințelor Relații între cerințe agregare dependență
Cum să îmbunătățiți aspectul unei diagrame? diagramă de aspect
  • cerințe privind statutul culorii
  • activați / dezactivați numele pachetelor
  • Crearea și gestionarea unei relații matriciale
  • Documentarea cerințelor HTML pagini
  • versiune imprimabilă
  • Gestionarea avansată a cerințelor tipuri personalizate de cerințe
  • statutul cerințelor personalizate
  • cerințe de urmărire
  • documentarea cerințelor
  • Business modelare de procese, arhitectură
  • Diagrama de activitate Activități compuse Fluxuri de control, fluxuri de obiecte Tratarea excepțiilor, flux de întrerupere Partiții Fluxuri concurente și luarea deciziilor Cum să îmbunătățiți aspectul unei diagrame? diferite niveluri de detaliu reducerea cantității de detalii complexitatea procesului
  • Componente și diagrame de implementare
  • Arhitectura inițială a sistemului - logică și fizică componente imbricate

      delegație și adunare
    port
  • interfața
  • căi de comunicare
  • Implementarea nestandardizată a stereotipurilor în diagrame (OPȚIONAL) bibliotecă grafică de stereotipuri
  • adăugarea bibliotecii la proiect
  • stereotipuri grafice personalizate
  • Use Cases și documentația acestora
  • Modelarea cerințelor funcționale Domeniul de aplicare al sistemului Actori și relațiile dintre aceștia Identificarea cazurilor de utilizare Asocierea "actor - caz de utilizare" și proprietățile sale Relația dintre cazurile de utilizare: includere, extindere, generalizare
  • Numerație automată
  • Use Case scenarii și diagrame de activitate generate pe baza acestora
  • Documentation generație
  • Modele de documente

      Model analitic
    Diagrama de clase la nivelul modelului de domeniu clasă, metodă, atribut, clasă abstractă, interfață asociere și caracteristicile acesteia alte relații: agregare, compoziție, generalizare, dependență, clasă de asociere Identificarea clasei
  • Diagrama de secvență tipuri de mesaje: asincrone, sincrone, de întoarcere
  • stereotipuri: Frontieră, Control și Entitate
  • Model static
  • Diagrama de clasă la nivel de proiectare Generarea codului sursă și inginerie inversă (OPȚIONAL) generarea codului sursă pornind de la diagramă generarea diagramei din codul sursă sincronizarea codului sursă și a diagramei
  • Diagrame de obiecte

      Model dinamic
    Verificarea modelului static clarificarea semnăturilor metodelor verificarea diagramei de clasă
  • Modelare dinamică la nivel de apeluri de metode (diagramă de secvență) pe baza cazurilor de utilizare și a modelului de analiză statică
  • Cum să îmbunătățiți aspectul unei diagrame? reducerea numărului de scenarii modelate
  • reducerea numărului de linii de salvare

      evitarea blocurilor complexe imbricate
    ascunderea detaliilor
  • Diagrama mașinii de stat (OPȚIONAL) stări și sub-state
  • tranziții între stări - declanșator, condiție și acțiune

      acțiuni interne (intrare, face, ieșire)
    Modele și profiluri (OPȚIONAL)
  • "Gang of Four" modele Modele definite în cadrul proiectului Modele de utilizator Importul de profiluri din fișiere XML
  • MDA, cod sursă (OPȚIONAL)
  • Transformarea diagramei de clasă în schema bazei de date SQL generarea de scripturi pe baza diagramei de clasă Generarea de cod sursă - opțiuni disponibile
  • Lucrul în grup
  • Enterprise Architect versionarea pachetelor Diferențe între versiunile proiectului, documentației Utilizarea unui depozit pentru a stoca modelul Instrumente de colaborare
  • Cerințe

    Competențe de modelare în UML.

     21 ore

    Numărul de participanți


    Pret per participant

    Mărturii (1)

    Categorii înrudite