Schița de curs

Introduceri

  • Modele și arhitecturi pe niveluri
  • Descrierea modelului
  • Modele de design și design
  • Găsirea și selectarea modelelor de design
  • Implementarea modelului de proiectare

Modele binecunoscute

Crearea obiectelor

  • Fabrică
  • Constructor
  • Metoda fabricii
  • Prototip
  • Singleton

Modele structurale

  • Adaptor
  • Pod
  • Compozit
  • Decorator
  • Faţadă
  • Greutatea muștei
  • Proxy

Tipare comportamentale

  • Lanțul de responsabilitate
  • Comanda
  • Interpret
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observator
  • Stat
  • Strategie
  • Metoda șablonului
  • Vizitator
  • Observator

Crearea de modele

  • A modela sau nu a modela
  • Descriere formală a modelului
  • Organizarea catalogului de modele
  • Scop particular și scop abstract
  • Publicarea tiparelor dvs. într-o comunitate de modele

Cerințe

Cunoștințe bune de UML și orice limbaj orientat pe obiecte, cum ar fi C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 sau superior etc...

 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (2)

Categorii înrudite