Schița de curs
Introduceri
- Modele și arhitecturi pe niveluri
- Descrierea modelului
- Modele de design și design
- Găsirea și selectarea modelelor de design
- Implementarea modelului de proiectare
Modele binecunoscute
Crearea obiectelor
- Fabrică
- Constructor
- Metoda fabricii
- Prototip
- Singleton
Modele structurale
- Adaptor
- Pod
- Compozit
- Decorator
- Faţadă
- Greutatea muștei
- Proxy
Tipare comportamentale
- Lanțul de responsabilitate
- Comanda
- Interpret
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Observator
- Stat
- Strategie
- Metoda șablonului
- Vizitator
- Observator
Crearea de modele
- A modela sau nu a modela
- Descriere formală a modelului
- Organizarea catalogului de modele
- Scop particular și scop abstract
- Publicarea tiparelor dvs. într-o comunitate de modele
Cerințe
Cunoștințe bune de UML și orice limbaj orientat pe obiecte, cum ar fi C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 sau superior etc...
Mărturii (3)
Antrenantul a subliniat conceptele foarte importante din arhitectura software cu ajutorul unor teste. Perspectiva de ansamblu privind implementarea eficientă a ciclului de dezvoltare a software-ului, de la elicitația cerințelor până la testarea unitară, este foarte revitalizantă pentru un cercetător în date fără multă experiență în dezvoltarea software-ului.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
Perspectivă generală asupra tehnicilor
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
Mă plac codurile exemple simple dar informative.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina