Schița de curs
Introducere
- Care este procesul de cerință Management? De ce Agile?
- Business agilitate și livrare agilă de software: Definiții
- Conectarea Agile la Business : Business Model de motivație vs. Business Model Canvas,
- Cum să utilizați eficient pânza de propunere de valoare pentru a defini viziunea produsului?
- Business agilitate vs. principii agile de livrare a software-ului
- Ce este Agile Nu? Impactul alinierii cu strategiile și capacitățile
- Cerința Management într-un context Agile.
- Scrum Ciclul de viață: probleme legate de caracterul complet al cerințelor și trasabilitate
- Cum modelele productive îmbunătățesc comunicarea în „Agile”?
- Business Extensii ale Agile : Structurarea Business Contribuția la valoare a unei povești de utilizator
- O Panoramă de UML diagrame pentru cerințele de modelare
- Cadre pentru urmărirea cerințelor către implementarea și testele software
- Planificarea pe 5 niveluri a unui proiect agil (de la clarificarea viziunii și a stocului de produse până la sarcini... și scheletul de mers al arhitecturii)
- Gestionarea cerințelor în Agile Metode (Scrum, DAD) vs. Procesul unificat (RUP)
- Roluri, echipe, medii
- Prezentarea studiului de caz pentru structurarea cerințelor și gestionarea acestora folosind un proces iterativ
Cum să descrii viziunea și nevoile de afaceri prin intermediul modelelor de urmărire?
- Calificarea cerințelor: Modelul Kano vs. Canvasul cu propuneri de valoare
- Structurarea Viziunii Produsului pe baza strategiilor, fortelor mediului si tendintelor
- Propunere de valoare, activități cheie, resurse cheie, fluxuri de venituri și structuri de costuri,
- Descoperirea domeniului de activitate al produsului folosind nevoile, câștigurile și durerile clienților
- Descrierea cazurilor de utilizare în afaceri folosind „fluxuri de valoare” și „etape de valoare”
- Îmbunătățirea domeniului de activitate al produsului cu „contribuțiile de valoare” așteptate
- Studiu de caz: Descrierea viziunii produsului
Cum se descriu nevoile utilizatorilor prin modelarea agilă a cazurilor de utilizare (epopee și povești de utilizator)?
- Agile Estimare și planificare
- Construirea și gestionarea stocului de produse / granularitatea cerințelor
- Înainte de planificarea sprintului
- Crearea backlog-ului de sprint
- Agile User Story Pattern: domeniul de aplicare al sistemului (subiectul), actori, cazuri de utilizare, povești de utilizator, criterii de acceptare, modelul INVEST
- The Walking Skeleton folosind Disciplined Agile Delivery: From Processes to Technology
- Cum să aflați epopee și povești ale utilizatorilor pe baza fluxurilor de valoare?
- Contribuția valorică a epopeilor și a poveștilor utilizatorilor
- Sarcini de scriere: granularitate și dimensiune folosind modelul SMART
- Studiu de caz: Descoperirea epopeilor și poveștilor utilizatorilor pe baza fluxurilor de valoare
Validarea și testarea înțelegerii corecte a specificațiilor detaliate
- Utilizarea unui proces incremental de colectare a cerințelor și a stocului de sprint
- Reguli pentru epopee eficiente, povestea utilizatorului și descrierile arhitecturii
- Diagrame pentru validarea epopeilor și descrierilor poveștilor utilizatorului
- Cum să alegi diagrama potrivită?
- Rafinarea caracteristicilor folosind cazuri de utilizare și modelarea relațiilor
- Testarea înțelegerii corecte a cerințelor utilizând cerințele bazate pe testare
- Structuri date/când/atunci și contracte de operare pentru îndrumarea dezvoltatorilor în implementarea cerințelor
- Analiza acoperirii si managementul schimbarii
- Studiu de caz: validarea, testarea și comunicarea cerințelor detaliate către dezvoltatori
Concluzie
- Etape ale proceselor eficiente de colectare a cerințelor și analiză a sistemului
- Trasabilitate între cerințe și modele de analiză
- Modele pentru colectarea și testarea cerințelor
Notă: Sesiunile de instruire-mentorat de mai sus sunt desfășurate în mod interactiv folosind exemple din instrumentele de inginerie și modelare a cerințelor pentru a asigura un nivel bun de trasabilitate între cerințe și soluțiile de bază. Conceptele sunt explicate mai întâi folosind exemple de bază și apoi sunt urmate de schițe de soluții pentru cazul dumneavoastră potențial. După această sesiune, vă putem însoți și prin revizuirea și validarea soluțiilor dumneavoastră în funcție de nevoile dumneavoastră.
Mărturii (5)
Ms Malavika is a very good trainer. Very hard working and answering my queries well. I understand that scope for SysML and EA is very vast, she tried her best to present the training in the most suitable way. She has even spent her break time looking for answers to our queries. My respect! A great teacher!
Chee Kiang Chua - Desay SV Automotive Singapore Pte. Ltd.
Curs - System Engineering using SysML and UML 2
-Knowledge of the teacher in the subject was really good. He was able to explain very nicely and was able to answer all the questions at that moment. -To be able to know what all the tool is capable of was really good. -The structure he showed, like using scenarios and traceability would be really helpful in my day-to-day work.
Harsha Jain - Scania CV AB
Curs - Introduction to Enterprise Architect
cunoștințele trainerului și ușurința de a discuta - flux minunat
Piotr Stanik - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Curs - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Tradus de catre o masina
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Curs - Design Patterns
I mostly liked the exercises and examples.