Schița de curs

Introducere

  • Ce este Procesul Management de Cerințe? De ce Agile?
  • Business agilitate și livrarea software agile: Definiții
  • Legătura dintre Agile și Business: Modelul Canvas Business Motivation Model vs. Modelul Canvas Business,
  • Cum să folosești eficient Canvasul de Propunere de Valoare pentru a defini Viziunea Produsului?
  • Agilitatea Business vs. principiile livrării software agile
  • Ce Nu Este Agile? Impactele aliniarizării cu strategii și capacități
  • Cerințe Management în contextul Agile
  • Ciclul de Viață Scrum: Probleme legate de completitudinea cerințelor și urmăririle lor
  • Cum modelele productive îmbunătățesc comunicarea în 'Agile'?
  • Extensiile Business ale Agile: Structurarea Contribuției de Valoare a unui User Story
  • Panorama diagramelor UML pentru modelizarea cerințelor
  • Cadre pentru urmărirea cerințelor către implementarea și testele software-ului
  • 5 niveluri de planificare ale unui proiect agile (de la Clarificarea Viziunii și Product Backlog până la Task-uri... și Arhitectura Walking Skeleton)
  • Gestionarea Cerințelor în metode Agile (Scrum, DAD) vs. Procesul Unificat (RUP)
  • Roluri, echipe, medii
  • Prezentarea Studiului de Caz pentru Structurarea cerințelor și gestionarea lor folosind un proces iterativ

Cum să descrii viziunea și nevoile de afaceri prin intermediul modelelor de urmărire?

  • Calificarea cerințelor: Modelul Kano vs. Canvasul de Propunere de Valoare
  • Structurarea Viziei Produsului pe baza strategiilor, forțelor medii și tendințelor
  • Propunerea de valoare, activități cheie, resurse cheie, fluxuri de venituri și structuri de costuri,
  • Găsirea scopului de afaceri al produsului folosind nevoile clientului, beneficiile și durerile
  • Descrierea scenariilor de utilizare ale afacerii folosind 'fluxurile de valoare' și 'stadiile de valoare'
  • Punctul de contact între scopul de afaceri al produsului și contribuțiile de valoare așteptate
  • Studiu de caz: Descrierea viziunii produsului

Cum să descrieți nevoile utilizatorilor prin modelizarea scenariilor de utilizare agile (epici și user stories)?

  • Estimarea și Planificarea Agile
  • Crearea și gestionarea produsului backlog / granularitatea cerințelor
  • Inainte de planificarea sprint-ului
  • Creația sprintului backlog
  • Pătura User Story Agile: scopul sistemului (subiectul), actori, scenarii de utilizare, user stories, criterii de acceptare, modelul INVEST
  • Skeletonul care Mersese folosind Livrarea Disciplinată Agile: De la Procese la Tehnologie 
  • Cum să descoperi epici și user stories pe baza fluxurilor de valoare?
  • Contribuția de valoare a epicilor și user story-urilor
  • Scrierea task-urilor: granularitatea și dimensiune folosind modelul SMART
  • Studiu de caz: Descoperirea epicilor și user story-urilor pe baza fluxurilor de valoare

Validarea și testarea înțelegerii corecte a specificațiilor detaliate 

  • Folosind un proces incremental de colectare a cerințelor și sprint backlog-ul
  • Reguli pentru descrierile eficiente ale epicilor, user story-urilor și arhitecturii
  • Diagrama pentru validarea descrierilor epicilor și user story-urilor 
  • Cum să alegi diagrama potrivită?
  • Rafinarea caracteristicilor folosind scenariile de utilizare și modelizarea relațiilor
  • Testarea înțelegerii corecte a cerințelor folosind Cerințele Dirijate Test-Driven
  • Structurile Given/When/Then și Contractele de Operațiune pentru a guida dezvoltatorii în implementarea cerințelor
  • Analiza acoperirii și managementul schimbărilor
  • Studiu de caz: Validarea, testarea și comunicarea cerințelor detaliate la dezvoltatori

Concluzie

  • Pasi ai proceselor eficiente de colectare a cerințelor și analiza sistemului 
  • Urmăririle între cerințe și modelele de analiză 
  • Modeluri pentru colectarea și testarea cerințelor 

Notă: Sesiunile de instruire-mentorat de mai sus sunt desfășurate în mod interactiv folosind exemple din instrumentele de inginerie și modelare a cerințelor pentru a asigura un nivel bun de trasabilitate între cerințe și soluțiile de bază. Conceptele sunt explicate mai întâi folosind exemple de bază și apoi sunt urmate de schițe de soluții pentru cazul dumneavoastră potențial. După această sesiune, vă putem însoți și prin revizuirea și validarea soluțiilor dumneavoastră în funcție de nevoile dumneavoastră.

 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Upcoming Courses

Categorii înrudite