Schița de curs

Prezentare generală

  • Coeziunea sistemului și a componentelor
  • Dependențe de sistem/componentă
  • Software Architecture
  • Technical Architecture
  • Enterprise Architecture
  • Arhitectură SOA și Micro servicii
  • Relații între conceptele de mai sus
  • Redudanță logică vs dependență
  • Reduanța datelor vs dependență

Software Architecture

Fundamentele

  • clarificarea termenilor: arhitectură, design, modelare
  • ortogonalitatea
  • conways Legea

Arhitecturi comune

  • descompunere modulară
  • arhitectura ierarhica
  • centralizat (model mediator)
  • arhitectura bazata pe evenimente
  • bazat pe întreruperi
  • OSI
  • client server
  • model de strat

Principiile proiectării OO

  • USCAT, SRP
  • încapsulare
  • program împotriva unei interfețe
  • Principiul Liskovs
  • Legea lui Demeter

Design Patterns

  • ce sunt Design Patterns
  • Modele Creaționale
  • Modele structurale
  • Tipare comportamentale
  • Model-Controller-View (MCV)

Instrumente de proiectare

  • Limbajul specific domeniului
  • Analiza lexicală
  • carduri CRC
  • scenarii
  • Use Case descrieri

UML Reprezentări grafice

  • Diagrama de clasă
  • Diagrama secvenței
  • diagrama de agregare
  • UML instrumente

Reprezentări non-UML grafice

  • Modelare ER
  • Mașină de stat
  • flux de date
  • model arhitectural

Proiectare și întreținere

  • Legile lui Lehmann
  • Antimodele arhitecturale
  • Strategii de refactorizare

SOA și modele de integrare

  • Tehnologii și metode de integrare
  • Sincron/Asincron
  • Mai multe detalii tipare de comunicare directă
  • Comunicare directă și intermediată
  • Mesaje în așteptare
  • ESB

Modele de implementare

  • Implementarea codului
  • Desfăşurare imuabilă
  • Disponibilitate, scalabilitate, performanță ridicată, modele de toleranță la erori
  • Replicarea și gruparea datelor și a mesajelor (teorema CAP)

 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (6)

Categorii înrudite