Schița de curs
Introducere și starea actuală a ARToolKit
- Istoria și evoluția către artoolkitX, menținerea open-source
- Urmărirea bazată pe marker versus urmărirea cu caracteristici naturale, suport pentru markeri cu cod de bare
- Platforme suportate (Android, iOS, desktop) și integrări cu pluginuri (Unity, OpenSceneGraph)
Configurarea Mediului de Lucru
- Instalarea artoolkitX, SDK-uri pentru platformele mobile
- Configurarea integralei cu Unity sau OpenSceneGraph
- Setarea permisiunilor pentru camera, GPS, bussola și accesul la fișiere
Markeri, Calibrare și Urmărirea Caracteristicilor Naturale
- Crearea și utilizarea markerilor pătrat și markerilor cu cod de bare
- Urmărirea caracteristicilor naturale (NFT): principii și fluxuri de lucru
- Calibrarea camerei, corectarea distorsiunii, suport pentru camere stereo
Suprapunerea Conținutului Virtual și Redarea acestuia
- Suprapunerea conținutului 2D și 3D peste fluxul live al camerei
- Iluminat, occludere și elemente de bază ale shader-urilor pentru o redare realistă
- Considerații de performanță pe mobile: optimizarea ratelor de cadre și a utilizării memoriei
Integrarea Senzorilor și Intrările Externe
- Utilizarea datelor GPS și bussola pentru a orienta conținutul AR în raport cu lumea reală
- Accesarea proprietăților camerei, recunoașterea lungimii focale și calibrarea senzorului
- Integrarea cu OpenCV pentru preprocesarea imaginilor și îmbunătățiri (de exemplu filtrare, stabilizare)
Utilizarea Motorurilor Externe (Unity / OpenSceneGraph)
- Configurarea unui proiect în Unity cu plugin-ul ARToolKit
- Sincronizarea datelor de urmărire a markerilor/NFT ale ARToolKit cu scenele Unity
- Utilizarea OpenSceneGraph pentru redare avansată sau conținut 3D bazat pe GPU
Depanarea, Performanța și Distribuirea Aplicațiilor
- Probleme comune: iluminat, eșec de detectare a markerului, întârzieri
- Optimizarea pentru mobile: dimensiunile texturilor, procesarea pe mai multe thread-uri, utilizarea memoriei
- Embalajul pentru Android / iOS, testarea pe dispozitive reale, instrumentele de depanare
Rezumat și următoarele pași
Cerințe
- Experiență în programare în orice limbaj de programare
- Înțelegere basică a conceptelor grafice 3D sau ale renderezii
- Familiarizare cu configurarea mediului de dezvoltare mobilă
Audiență
- Dezvoltatori mobile și AR
- Ingineri de computer vision
- Dezvoltatori de media interactivă
Mărturii (5)
Informații suplimentare foarte utile
Grzegorz - Comp S.A.
Curs - BLoC Pattern
Tradus de catre o masina
Edward este un facilitator minunat
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Curs - Ionic 4 and Angular for Developers
Tradus de catre o masina
Cunoștințele lui Miguel despre subiect erau extensive. El a făcut formarea ușor de înțeles și ritmul a fost echilibrat, adăugând la fiecare secțiune noi caracteristici când era nevoie. El a abordat tot ce a fost solicitat și a răspuns la fiecare întrebare cu amănunți. A fost o experiență foarte plăcută.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Curs - Flutter Development Bootcamp with Dart
Tradus de catre o masina
Antrenantul era entuziasmat, drăguț și iubise subiectul
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Curs - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Tradus de catre o masina
Aprendeți pașii necesari pentru implementarea modelului MVVM.
Roy Chia - AFBI
Curs - Xamarin: Build Native Mobile Applications for Android, iOS and Windows from a Single C# Code Base
Tradus de catre o masina