Schița de curs

Prezentare generală

  • Ce este jBPM?
  • Prezentare generală
  • Motorul de bază
  • Editor Eclipse
  • Designer bazat pe web
  • jBPM Consolă
  • Documentation

Noțiuni de bază

  • Descărcări
  • Noțiuni de bază
  • Comunitate
  • Surse

Motor principal: API

  • API-ul jBPM.
  • API bazat pe cunoștințe

Motor de bază: elemente de bază

  • Crearea unui proces
  • Detalii ale diferitelor construcții de proces: Prezentare generală
  • Detalii: Proprietăți proces
  • Detalii: Evenimente
  • Detalii: Activities
  • Detalii: Gateway-uri
  • Utilizarea unui proces în aplicația dvs
  • Alte caracteristici

Motor principal: BPMN 2.0

  • Business Model de proces și notație (BPMN) Specificație 2.0
  • Exemple
  • Elemente/atribute acceptate

Core Engine: persistență și tranzacții

  • Stare de rulare
  • Definiții de proces
  • Jurnal istoric

Core Engine: Exemplu

  • jBPM Exemple
  • Exemple
  • Teste unitare

Plugin Eclipse BPMN 2.0

  • Instalare
  • Crearea proceselor BPMN 2.0
  • Elemente de filtrare și atribute

Designer

  • Instalare
  • Cod sursa
  • Designer UI explicat
  • Suport pentru nodurile de servicii specifice domeniului
  • Configurare Designer
  • Generarea de formulare de proces și sarcini
  • Vizualizați procesele ca PDF și PNG
  • Proces de vizualizare BPMSursa N2
  • Încorporarea designerului în propria aplicație
  • Migrarea proceselor existente bazate pe jBPM 32 la BPMN2
  • Validarea vizuală a procesului
  • Integrare cu jBPM Service Repository
  • Generarea codului pentru a partaja imaginea procesului, PDF și editorul de proces încorporat
  • Importarea proceselor BPMN2 existente
  • Vizualizarea informațiilor de proces
  • Cerințe

Consolă

  • Instalare
  • Rularea consolei de gestionare a proceselor
  • Adăugarea de noi formulare de proces/sarcină
  • Interfață REST

Sarcini umane

  • Sarcinile umane în interiorul proceselor
  • Serviciul sarcini umane
  • Clienți cu sarcini umane

Testare și depanare

  • Testarea unitară
  • Depanare

Business Monitorizarea activității

  • Raportare
  • Intervenție directă

Cerințe

O bună înțelegere a programării orientate pe obiecte. Cunoștințele de programare Java și jUnit sunt benefice, dar nu sunt necesare.

 35 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (1)

Categorii înrudite