Schița de curs

Modulul 1: Introducere în Dynamics 365 Customer Service

Modulul 2: Gestionarea cazurilor cu Customer Service Hub

Modulul 3: Gestionarea muncii de casă folosind cozile

Modulul 4: Automatizarea creării și actualizărilor înregistrărilor

Modulul 5: Introducere în rutarea unificată în Customer Service

Modulul 6: Crearea și gestionarea drepturilor de utilizare

Modulul 7: Lucrul cu Acordurile la Nivel de Serviciu (SLA)

Modulul 8: Crearea soluțiilor de management al cunoașterii

Modulul 9: Utilizarea articolelor de cunoaștere pentru rezolvarea cazurilor

Modulul 10: Crearea proiectelor de sondaje cu Customer Voice

Modulul 11: Dezvoltarea sondajelor pentru clienți cu Customer Voice

Modulul 12: Trimis sondajele Customer Voice

Modulul 13: Automatizarea sondajelor folosind Power Automate

Modulul 14: Configurarea programării serviciilor

Modulul 15: Programarea serviciilor cu Customer Service Scheduling

Modulul 16: Îmbunătățirea productivității agentului cu Customer Service Workspace

Modulul 17: Personalizarea experienței utilizatorului folosind Agent Experience Profiles

Modulul 18: Introducere în Omnichannel pentru Customer Service

Modulul 19: Trimiterea și distribuirea muncii cu rutare unificată

Modulul 20: Implementarea canalelor SMS în Omnichannel

Modulul 21: Dezvoltarea widget-urilor de chat folosind Omnichannel

Modulul 22: Crearea soluțiilor de asistență inteligentă în Omnichannel

Modulul 23: Introducere în Customer Service Insights

Modulul 24: Crearea vizualizărilor pentru datele din Customer Service

Modulul 25: Introducere în Connected Customer Service și Azure IoT

Modulul 26: Înregistrarea și gestionarea dispozitivelor cu Connected Customer Service

Modulul 27: Crearea aplicațiilor personalizate pentru Customer Service

Modulul 28: Integrarea Copilot Studio cu Omnichannel pentru Customer Service

Suntem la sfârșit. Următoarele pași.

Cerințe

  • Ocupațiune cu conceptele de bază ale CRM
  • Experiență în procese de susținere sau servicii pentru clienți
  • Familiaritate cu mediile Microsoft 365 sau Dynamics 365

Auditoriu

  • Profesioniști în servicii la clienți și lideri de echipă
  • Administratorii CRM și consulții Dynamics 365
  • Profesioniști IT responsabili pentru soluții de susținere a clientilor
 35 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite