Schița de curs
Modulul 1: Introducere în Dynamics 365 Customer Service
Modulul 2: Gestionarea cazurilor cu Customer Service Hub
Modulul 3: Gestionarea muncii de casă folosind cozile
Modulul 4: Automatizarea creării și actualizărilor înregistrărilor
Modulul 5: Introducere în rutarea unificată în Customer Service
Modulul 6: Crearea și gestionarea drepturilor de utilizare
Modulul 7: Lucrul cu Acordurile la Nivel de Serviciu (SLA)
Modulul 8: Crearea soluțiilor de management al cunoașterii
Modulul 9: Utilizarea articolelor de cunoaștere pentru rezolvarea cazurilor
Modulul 10: Crearea proiectelor de sondaje cu Customer Voice
Modulul 11: Dezvoltarea sondajelor pentru clienți cu Customer Voice
Modulul 12: Trimis sondajele Customer Voice
Modulul 13: Automatizarea sondajelor folosind Power Automate
Modulul 14: Configurarea programării serviciilor
Modulul 15: Programarea serviciilor cu Customer Service Scheduling
Modulul 16: Îmbunătățirea productivității agentului cu Customer Service Workspace
Modulul 17: Personalizarea experienței utilizatorului folosind Agent Experience Profiles
Modulul 18: Introducere în Omnichannel pentru Customer Service
Modulul 19: Trimiterea și distribuirea muncii cu rutare unificată
Modulul 20: Implementarea canalelor SMS în Omnichannel
Modulul 21: Dezvoltarea widget-urilor de chat folosind Omnichannel
Modulul 22: Crearea soluțiilor de asistență inteligentă în Omnichannel
Modulul 23: Introducere în Customer Service Insights
Modulul 24: Crearea vizualizărilor pentru datele din Customer Service
Modulul 25: Introducere în Connected Customer Service și Azure IoT
Modulul 26: Înregistrarea și gestionarea dispozitivelor cu Connected Customer Service
Modulul 27: Crearea aplicațiilor personalizate pentru Customer Service
Modulul 28: Integrarea Copilot Studio cu Omnichannel pentru Customer Service
Suntem la sfârșit. Următoarele pași.
Cerințe
- Ocupațiune cu conceptele de bază ale CRM
- Experiență în procese de susținere sau servicii pentru clienți
- Familiaritate cu mediile Microsoft 365 sau Dynamics 365
Auditoriu
- Profesioniști în servicii la clienți și lideri de echipă
- Administratorii CRM și consulții Dynamics 365
- Profesioniști IT responsabili pentru soluții de susținere a clientilor
Mărturii (1)
Am învățat că subutilizăm sistemul pe care lucrăm și m-am bucurat de fiecare apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Curs - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Tradus de catre o masina