Schița de curs

MODULUL 1

1. Prezentarea obiectivelor și a programului ciclului de dezvoltare - PROFESIONAL
ÎNGRIJIREA COSTUMELOR.
2. Stabilirea obiectivelor individuale de către participanții la formare.

3. Comunicare verbală și non-verbală și atitudine: supusă, agresivă și
asertivă.

a. Autodiagnoza propriei comunicări și atitudini.
b. Diagnosticarea comunicării și atitudinii clienților.
c. Exersarea elementelor și instrumentelor de comunicare non-verbală și verbală și a instrumentelor de comunicare care sporesc impactul social și eficiența comunicării.

4. Simularea de conversații cu clienții, utilizând instrumentele selectate.

MODULUL 2

1. Cinci secrete ale comunicării eficiente, concepute de Dr. David Burns, cofondator al terapiei cognitiv-comportamentale.

2. Communication Aikido. Gestionarea unei situații dificile la locul de muncă în calitate de profesor.

MODULUL 3

1. Analiza individuală, de către fiecare participant la training, a ultimelor 5 procese de vânzări "câștigătoare" și 5 "pierdute". Aranjarea factorilor cheie de succes și eșec, datorită cărora am câștigat și prin ce am pierdut / ce a lipsit că am pierdut. La etapa de extragere a concluziilor din analiză, determinând (lucru în grup pe forumul de formare) care sunt comportamentele și acțiunile cheie în etapele individuale ale procesului de vânzări care au cel mai mare impact asupra succesului.


2. Elaborarea argumentelor de vânzare - o bancă de beneficii și valori adăugate rezultate din:
a. produsele/serviciile noastre
b. standardul meu de servicii pentru clienți;
c. alte beneficii și valori adăugate care nu sunt prezente în cele anterioare două domenii care răspund la problemele identificate de client și
care reprezintă cea mai mare valoare pentru acesta, din perspectiva costurilor suportate și/sau a profiturilor pierdute și care oferă un randament al investiției și au
o justificare comercială.

3. Exercițiu de selectare și prezentare a argumentelor de vânzare (care au fost descrise anterior în banca de valoare adăugată) adecvate problemelor și obiectivelor clientului. 4. Simularea unei conversații cu un client - etapa de introducere a beneficiilor (câștigate anterior).

MODULUL 4

1. Determinarea celor mai frecvente obiecții/rezerve/reclamații critice ale clienților.
2. Elaborarea răspunsurilor la obiecțiile critice /obiecțiile/reclamațiile clienților identificate anterior, utilizând modelul de răspuns la obiecții.
3. Simulări ale unei conversații cu un client - etapa de răspuns la întrebări agreate anterior obiecții critice ale clientului, cu răspunsuri elaborate anterior.
4. Determinarea acțiunilor și comportamentelor care au o funcție de contracarare și de gestionare a obiecțiilor clientului.

MODUŁ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji i model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów - konstruktywnych konfrontacji, wybranych przez siebie sytuacji.
3. Symulacje rozmów z klientami, z wykorzystaniem poznanego modelu.

4. Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

MODULUL 6
1. Discuții practice și aplicarea legilor persuasiunii.

2. Discuție practică a celor șase reguli de influențare, descrise de prof. Robert Cialdini, datorită cărora participanții la formare vor putea să își sporească influența asupra clienților.

MODULUL 7
1. Standardul "bunei conversații" în afaceri. 2. Ipoteze, strategii și tehnici de "bună conversație" în afaceri
2. Ascultarea empatică cu "inimă"
3. Transformarea aprecierilor în opinii

4. "Aikido" în conversație - ipoteze model și structuri lingvistice
5. Limbajul asumării responsabilității vs. limbajul găsirii cuiva de vină și al transferului de responsabilitate
6. Limbajul valorilor în practică - ipoteze model și structuri lingvistice
7. Limbajul unei persoane de succes - ipoteze model și structuri lingvistice
8. Limbajul respectului care deschide dialogul și face posibilă înțelegerea
9. Limbajul transparenței - model de ipoteze și structuri lingvistice și douăsprezece modele de întrebări persuasive
10. Limbajul curajului - model de ipoteze și structuri lingvistice

MODULUL 8
1. Modele avansate de comunicare profesională
2. Modelul de comunicare "scara spre cer"
3. Triunghiul dramatic al lui Karpman - modelul și psihologia triunghiului dramatic și structuri lingvistice avansate pentru a se apăra de manipularea procesului și de intrarea în jocurile triunghiului și ieșirea din jocurile triunghiului și acordul.
4. Limbajul bunei conversații - structuri lingvistice la care trebuie să se renunțe, pentru că blochează încheierea unui acord și structuri lingvistice care sporesc și fac mai probabil acordul.

MODULUL 9

Modelul de gândire bazat pe rezultate - Gândirea în termeni de rezultat, ceea ce vreau să obțin ceea ce vreau să obțin. Formare practică în influențarea și comunicarea negocierilor cu contractanții.

Formare practică a modelului Outcome Based Thinking. Fiecare formare a participanților, o voi descrie individual în termeni de rezultat, adică: ce vreau să obțin și să obțin, să conving și să descurajez contractantul (selectat) și ce informații sau argumente trebuie să îi ofer, ce ar trebui să fac, ce acțiuni să întreprind, ce să spun, cum să mă comport pentru a obține rezultatul dorit și descris anterior.

MODULUL 10

LABORATORUL DE AUTOCUNOAȘTERE, în timpul căruia participanții la formare:
1. Vor transforma la sursă și vor integra emoțiile neplăcute (în limbaj colocvial numite negative) și le vor integra (folosind un model profesional
terapeutic, de integrare a emoțiilor - transformare la sursă) pe care le trăiesc și supraviețuiesc în situații dificile. Care își vor schimba modul de gândire și convingerile despre emoții, datorită cărora vor putea interpreta corect informațiile care provin din emoțiile trăite, își vor trage forța din emoții pentru ca acestea să le dea energie pentru a acționa și să le alimenteze, susținând procesele intelectuale și luarea deciziilor corecte.

2. Vor învăța modelul ABCD al emoțiilor tale din terapia rațional-comportamentală, care servește la gestionarea: emoțiilor, a convingerilor, schimbarea modului de gândire în situația dată și schimbarea comportamentului și acțiunilor.
3. Vor învăța cele mai frecvente credințe cognitive și cele mai frecvente distorsiuni autodistructive, renunțând la credințele alese de tine în probleme importante,
autodiagnoza folosind instrumentele învățate pentru a le verifica veridicitatea și utilitatea.
4. Vor învăța cele cinci principii ale gândirii sănătoase, un model derivat din terapia rațional-comportamentală, datorită căruia vor avea un instrument de diagnosticare fiabil, folosit pentru a verifica dacă convingerile lor sunt bune pentru ei și susțin atingerea obiectivelor.
5. Vor schimba convingerile negative identificate în convingeri care să le susțină, într-o situație de afaceri dificilă selectată.
6. Ei vor analiza balanța de profituri și costuri din relația de afaceri selectată are o mare importanță în afaceri și este în prezent nefavorabilă, relație pe care ar dori să o schimbe în bine.
7. Vor învăța ce este rezistența la schimbarea status quo-ului (schimbarea rezultatului în... dorit) și rezistența la proces (munca care trebuie depusă pentru a obține rezultatul dorit) în relații.
8. Rezumat

Cerințe

  • Nici unul

Audiență

  • ___
  • ___
  • ___
 28 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (6)

Cursuri înrudite

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 ore

Categorii înrudite