Schița de curs

Introducere în ChatGPT

  • Ce este ChatGPT și cum funcționează?
  • Prezentare generală a ChatGPT pentru serviciul clienți

Îmbunătățirea interacțiunilor cu clienții

  • Utilizarea ChatGPT pentru a oferi asistență personalizată pentru clienți personal.
  • Folosirea ChatGPT pentru gestionarea eficientă a biletelor și rezolvarea problemelor
  • Implementarea ChatGPT pentru asistență multilingvă

Dezvoltarea de chatboți cu putere ChatGPT

  • Proiectarea fluxurilor conversaționale și a experiențelor utilizatorilor
  • Antrenarea chatbots pentru a răspunde la întrebările obișnuite ale clienților
  • Integrarea chatbots cu putere ChatGPT în sistemele existente de servicii pentru clienți

Automatizare și eficiență

  • Automatizarea sarcinilor repetitive și a cererilor de informații cu ChatGPT
  • Fluidizarea fluxurilor de lucru ale serviciilor pentru clienți cu ChatGPT
  • Implementarea implicării proactive a clienților cu ChatGPT

Cele mai bune practici pentru ChatGPT în serviciul clienți

  • Asigurarea unor răspunsuri coerente și precise cu ChatGPT
  • Abordarea considerațiilor privind confidențialitatea și securitatea
  • Monitorizarea și evaluarea ChatGPT performanței și a feedback-ului clienților

Utilizarea etică a ChatGPT în serviciul clienți

  • Evitarea prejudecăților și promovarea incluziunii în interacțiunile cu clienții
  • Transparența și dezvăluirea informațiilor atunci când se utilizează sisteme alimentate de ChatGPT.
  • Explorarea considerațiilor etice și a utilizării responsabile a inteligenței artificiale în serviciile pentru clienți

Tendințe și evoluții viitoare

  • Progrese emergente în ChatGPT și în domeniul serviciilor pentru clienți
  • Implicațiile inteligenței artificiale în viitorul asistenței pentru clienți
  • Oportunități de inovare și creștere în domeniul serviciilor de asistență pentru clienți cu ChatGPT

Rezumat și etapele următoare

Cerințe

  • Experiență de bază pe calculator
  • Familiaritate cu principiile și practicile de deservire a clienților

Audiență

  • Reprezentanți de servicii pentru clienți
  • Manageri de asistență clienți
  • Agenți de call center
  • Profesioniști în domeniul experienței clienților
 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite