Schița de curs
Introducere în ChatGPT
- Ce este ChatGPT și cum funcționează?
- Perspective generale ale utilizării lui ChatGPT pentru serviciile la clienți
Îmbunătățirea Interacțiunilor cu Clienții
- Utilizarea lui ChatGPT pentru a oferi suport personalizat clientului
- Leveraj al lui ChatGPT pentru gestionarea eficientă a ticketelor și rezolvarea problemelor
- Implementarea unui suport multilingv în cadrul ChatGPT
Crearea de Chatboturi Potrivite pentru ChatGPT
- Dizajnarea fluxurilor conversaționale și experiențelor utilizatorului
- Învățarea chatbot-urilor să gestioneze întrebările comune ale clienților
- Integrarea de chatboturi potrivite pentru ChatGPT în sistemele existente de servicii la clienți
Automatizare și Eficiență
- Automatizarea sarcinilor repetitive și a întrebărilor cu ajutorul lui ChatGPT
- Rationalizarea fluxurilor de muncă ale serviciilor la clienți prin utilizarea lui ChatGPT
- Implementarea unei angajament proactive ale clientului folosindu-se de ChatGPT
Cele Mai Bune Practici pentru Utilizarea lui ChatGPT în Serviciile la Clienți
- Asigurarea răspunsurilor constante și precise cu ajutorul lui ChatGPT
- Abordarea considerațiilor legate de confidențialitate și securitate
- Monitorizarea și evaluarea performanței lui ChatGPT și a feedback-ului clientului
Utilizarea Etică a lui ChatGPT în Serviciile la Clienți
- Evitarea prejudecăților și promovarea incluzivității în interacțiunile cu clienți
- Transparența și declarația de utilizare a sistemelor potrivite pentru ChatGPT
- Explorarea considerațiilor etice și a utilizării responsabile ale inteligenței artificiale în serviciile la clienți
Tendințe și Dezvoltări Viitoare
- Avansările emergente în ceea ce privește ChatGPT și serviciile la clienți
- Implicațiile inteligenței artificiale pentru viitorul suportului clientelor
- Oportunitățile de inovare și creștere în domeniul serviciilor la clienți prin intermediul lui ChatGPT
Rezumat și Pasii Următori
Cerințe
- Experiență de bază cu computer
- Cunoștințe ale principiilor și practicilor serviciului la clienți
Publicul-țintă
- Reprezentanți de servicii la clienți
- Managerii serviciilor la clienți
- Agenti call center
- Profesionali în experiența clienților
Mărturii (5)
Am apreciat foarte mult modul în care antrenorul a prezentat totul. Am înțeles totul chiar dacă Finance nu este domeniul meu, el s-a asigurat că fiecare participant era pe aceeași pagină, păstrându-se la pas cu timpul rămas. Exercițiile au fost plasate la intervale bune. Communication cu participanții a fost întotdeauna prezent. Materialele erau perfecte, nici prea multe, nici prea puține. El a explicat foarte bine subiectele mai complicate pentru ca toată lumea să le poată înțelege.
Diana
Curs - ChatGPT for Finance
Tradus de catre o masina
Subiectul și modul în care a fost prezentat.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Curs - ChatGPT for Executives
Tradus de catre o masina
Mi-a plăcut modul în care Sonia a interacționat cu publicul, a făcut ca webinarul să fie viu, nu plictisitor ca alte webinare. De asemenea, am fost surprins de ChatGPT și am fost foarte impresionat.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Curs - ChatGPT for Accounting
Tradus de catre o masina
construirea unui caz de integrare a chatgpt în scopuri de resurse umane
Clelia - Proximus
Curs - ChatGPT for Human Resources
Tradus de catre o masina
Exemple practice în asigurări
Viren - Hollard Insure
Curs - ChatGPT
Tradus de catre o masina