Schița de curs

Introducere

    Istoria Unix/Linux Software-ul liber Unix Philosophy

GAZȚI LOC DE JOOCĂ

    Joacă-te cu permisiuni de shell de arhitectură GNU/Linux FHS (standard pentru ierarhie de fișiere) legături hard/soft real/eficient uid/gid scheduler proces/sarcină/thread IPC conducte simple/avansate semnale cozi de mesaje semafore socket-uri de memorie partajată selectează/sondaj
Tehnici IPC de evitat
  • Gazdă Linux configurare Yocto/ELDK (instrumente transversale/țintă, biblioteci, pachete)
  • Emularea terminalului
  • Servere (DHCP, tftp, NFS)
  • ȚINTĂ TERMENUL DE JOOCĂ
  • fișierele necesare pentru a rula ceva la bord JTAG/BDI config u-boot (checkout, config, build) kernel (checkout, config, build) rootfs arbore de dispozitiv plat
  • construiți/executați ceea ce este aplicabil de sus pe placa țintă

      diverse rootfs CRAMFS
    ramdisk
  • MTD
  • JFFS2
  • roEXT2
  • Unde
  • construiți/executați ceea ce este aplicabil de sus pe placa țintă
  • compararea sistemelor de fișiere rădăcină
  • depanarea instrumentelor simple
  • local/la distanță
  • utilizator/kernel
  • gdb
  • gdbserver
  • JTAG/BDI (opțional)
  • profilare gprof
  • gcov
  • oprofil
  • ÎN TIMP REAL
  • premisele întrerupe codul reintrant
  • în timp real Linux puncte de preempțiune explicite/implicite
  • patch de preempțiune în timp real
  • nucleu complet preventiv
  • extensii dure în timp real

      Patch Adeos/Xenomai adeos
    xenomai
  • patch/config/build kernel
  • rulează-l la bord
  • LANSAREA SW
  • dezvoltare administrativă cum să reproduc o versiune SW?
  • MISC
  • getopt endianess cheat-sheets
  • Cu excepția cazului în care se menționează altfel, conținutul acestui plan de curs este licențiat în conformitate cu Atribuire-NonComercial-Partajare în mod identic 4.0 Internațional (CC BY-NC-SA 4.0).
  • Cerințe

    • Familiaritate de bază cu utilizarea unui sistem GNU/Linux (de exemplu Ubuntu) ca utilizator final în spațiul de utilizator 
    • .
    • Familiaritate de bază cu un shell de linie de comandă 
    • Cunoștințe de bază privind dezvoltarea spațiului utilizatorului/aplicațiilor cu GNU/Linux 
    • .
    • Cunoștințe de bază privind procesoarele încorporate și plăcile de dezvoltare 
    • Cunoștințe de bază de programare C 
    • .
    • …și/sau sau teama de a învăța cele de mai sus… 
     35 ore

    Numărul de participanți



    Pret per participant

    Mărturii (1)

    Cursuri înrudite

    OCSMP Model Builder - Fundamentals prep

    21 ore

    The Yocto Project - An Overview - hands-on

    28 ore

    Categorii înrudite