Schița de curs
Partea 1: Aflux - achiziționarea de noi clienți
Accentul nostru este marketingul direct, așa că nu ne vom uita la campaniile de publicitate, ci ne vom concentra pe înțelegerea campaniilor de marketing (de exemplu, direct mail). Aceasta este baza pentru aproape orice altceva din curs. Ne uităm la măsurarea și îmbunătățirea eficienței campaniei, inclusiv:
- Importanța grupurilor de testare și de control. Grup de control universal.
- Tehnici: Curbe de ridicare, AUC
- Randamentul investițiilor. Optimizarea cheltuielilor de marketing.
Partea 2: Baza Management: gestionarea clienților existenți
Având în vedere costul achiziționării de noi clienți pentru multe companii, probabil că există puține active mai valoroase decât baza lor de clienți existentă, deși puțini se gândesc la asta în acest fel. Subiectele includ:
1. Cross-selling și up-selling: _Oferirea produsului sau serviciului potrivit clientului la momentul potrivit._ - Tehnici: modele RFM. Regresie multinomială. - b. Valoarea achizițiilor pe viață.
2. Segmentarea clienților: _Înțelegerea tipurilor de clienți pe care le aveți._ - Modele de clasificare folosind mai întâi arbori de decizie simpli, apoi - păduri aleatorii și alte tehnici mai noi.
Partea 3: Păstrarea: Păstrarea clienților buni
Înțelegerea care sunt clienții probabil să plece și ce puteți face în acest sens este cheia profitabilității în multe industrii, în special în cazul în care există achiziții repetate sau abonamente. Ne uităm la înclinația spre modele de abandon, inclusiv - Regresia logistică: glm (statistici pachet) și tehnici mai noi (în special gbm ca instrument general) - Modele de reglare (caret) și introducere în modelele de ansamblu.
Partea 4: Flux: înțelegerea cine pleacă și de ce
Clienții te vor părăsi – acesta este un fapt de viață. Important este să înțelegeți cine pleacă și de ce. Sunt clienții cu valoare mică cei care pleacă sau sunt cei mai buni clienți ai tăi? Pleacă în fața concurenților sau pentru că nu mai au nevoie de produsele și serviciile tale?
Subiectele includ: - Modele de valoare pe durata de viață a clientului: combinarea valorii achizițiilor cu tendința de a pierde și costul de deservire și păstrare a clientului. - Analiza datelor sondajului. (În general util, dar vom face o scurtă introducere aici în contextul anchetelor de ieșire.)
Cerințe
Se așteaptă ca studenții să se simtă confortabil în utilizarea R și să înțeleagă conceptele de bază ale marketingului.
Studenții ar trebui să aibă acces la o versiune recentă a R cu pachetele suplimentare gbm, caret și survey instalate cu dependențele lor și pachetele sugerate.
Mărturii (10)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Curs - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Materiale de planificare bine gândite și de înaltă calitate.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Curs - Forecasting with R
Tradus de catre o masina
Nu a fost plictisitor, trainerul a reușit să mențină atenția, subiectele au fost abordate în profunzime.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Curs - Advanced R Programming
Tradus de catre o masina
very tailored to needs
Yashan Wang
Curs - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Curs - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Curs - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.
Jaco Dreyer - Africa Health Research Institute
Curs - R Fundamentals
claritatea cu care a explicat întregul curs, precum și disponibilitatea de a reveni asupra agendei atunci când a fost necesar
Carlos Eloy - AMERICAN EXPRESS COMPANY MEXICO
Curs - Data Analytics With R
Tradus de catre o masina
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.
Sonja Steiner - BearingPoint GmbH
Curs - R Programming for Data Analysis
The trainer was so knowledgeable and included areas I was interested in