Schița de curs
Introducere
Configurarea mediului de dezvoltare
Elementele fundamentale ale C++ pentru jocuri
Personalizarea Unreal UI
Crearea primului tău proiect
Crearea de peisaje
Blocarea nivelurilor
Asamblarea unei scene
Aplicarea materialelor și crearea de efecte speciale
Exportarea și importarea activelor pentru utilizare în proiectare
Adăugarea efectelor de post-procesare
Crearea unui aspect unic
Visual Scripting Language Unreal și Editorul Blueprint
Crearea cinematicelor
Optimizarea Performanței
Împachetarea jocului pentru distribuție
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Dorința de a învăța dezvoltarea de jocuri.
- Programming experiență nu este necesară.
Audiență
- Dezvoltatorii de jocuri pentru începători
Mărturii (4)
Discuție deschisă, trainerul foarte bine informat și dispus să ajute la depanare și întrebări Good echilibru între exercițiile teoretice și cele practice.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Curs - Programming in C++
Tradus de catre o masina
echilibrul dintre cursuri și practică, ritmul, cunoștințele și abilitățile pedagogice ale formatorului
Armando Pinto - EID
Curs - C/C++ Secure Coding
Tradus de catre o masina
Exemple bune, accent pe materialul cel mai util
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Curs - Object Oriented Programming with C++
Tradus de catre o masina
Great training atmosphere.