Acest curs este conceput pentru oricine are nevoie de o înțelegere a Serviciilor IT Management pentru a contribui la furnizarea unei valori mai bune pentru clienți. Este adecvat pentru tot personalul și managementul IT, precum și pentru clienții care lucrează îndeaproape cu IT pentru a sprijini cerințele de afaceri. Acest curs este, de asemenea, conceput pentru studenții care doresc să obțină certificarea ITIL® 4 Foundation și care doresc să se pregătească pentru examenul ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation le permite candidaților să privească serviciile IT Management printr-un model operațional de la un capăt la altul pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor bazate pe tehnologie.
ITIL 4® Foundation îi echipează pe candidați cu:
- O abordare holistică a facilitării co-creării de valoare împreună cu clienții și alte părți interesate sub formă de produse și servicii
- Principiile directoare ale ITIL 4®.
- Cele patru dimensiuni ale serviciilor Management
- Conceptele cheie din Lean, Agile, DevOps și de ce sunt importante pentru a oferi valoare de afaceri
- Modul în care practicile ITIL descrise în ITIL 4® vor menține valoarea și importanța oferite de procesele ITIL® actuale, dar în același timp se vor extinde pentru a fi integrate în diferite domenii ale managementului serviciilor și IT, de la cerere la valoare.
Cui se adresează ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation este potrivit pentru persoanele care au nevoie de o înțelegere de bază a cadrului ITIL® și a modului în care acesta poate fi utilizat pentru a îmbunătăți calitatea managementului serviciilor IT în cadrul unei organizații. Certificarea se aplică, de asemenea, profesioniștilor din domeniul IT care lucrează în cadrul unei organizații care a adoptat ITIL® și care, astfel, trebuie să cunoască și să contribuie la programul general de îmbunătățire a serviciilor.
ITIL 4® continuă să susțină comunitatea ITSM, extinzându-se în același timp la o gamă mai largă de profesioniști care lucrează în lumea digitală, ghidând modul în care IT-ul se interfațează cu strategia de afaceri mai largă și o conduce.
Examenul este obligatoriu:
Test cu o singură alegere, format din 40 de întrebări
Durata examenului: 75 de minute (încă 15 minute pentru candidații care nu sunt de limbă maternă pentru ITIL® )
Pentru a promova examenul, este necesar să se obțină un minim de 26 de puncte din 40.
Citește mai mult...