Schița de curs
ITIL 4® PREZENTARE GENERALĂ
- Introducere în ITIL®.
- Concepte cheie ale ITIL®
CADRUL ITIL®
- Cele patru dimensiuni ale serviciilor Management
- Sistemul de valori al serviciilor ITIL® (ITIL® Service Value System)
PRINCIPIILE DIRECTOARE ITIL®
- Accent pe valoare
- Începeți de unde vă aflați
- Progresați iterativ cu feedback
- Colaborați și promovați vizibilitatea
- Gândiți și lucrați în mod holistic
- Fiți simpli și practici
- Optimizați și automatizați
SISTEMUL DE VALORI AL SERVICIILOR ITIL
- Governance
- Lanțul valorii serviciilor
- Îmbunătățirea continuă
PRACTICI CHEIE ITIL
- Îmbunătățirea continuă
- Nivelul serviciului Management
- Controlul modificărilor
- Incident Management
- Cerere de servicii Management
- Biroul de servicii
- Problemă Management
ALTE PRACTICI ITIL ȘI PREGĂTIREA PENTRU EXAMEN
- Practici generale Management
- Serviciul Management Practici
- Practici tehnice Management Practici
Cursurile de formare ITIL® de pe acest site sunt oferite de NobleProg Polska sp. z o.o. - ATO by AXELOS Limited. ITIL® este o marcă înregistrată a AXELOS Limited. Toate drepturile rezervate.
Cerințe
NA
Mărturii (7)
întrebare de examen, discuție deschisă asupra exemplelor ridicate pentru activitatea de zi cu zi,
Kamila - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Trebuie să recunosc că a fost unul dintre cele mai bune cursuri de formare la care am participat vreodată. Deseori observ că societățile aleg practicieni pentru a organiza cursuri de formare, uitând că o persoană nu trebuie doar să cunoască subiectul, ci mai ales să fie un bun profesor. În cazul lui Bartlomiej, se poate spune că are o mare experiență în domeniu și că știe cum să predea și să transmită cunoștințele și experiența. Ceea ce îl face pe Bartlomiej un trainer cu adevărat bun. Ar trebui să fie apreciat pentru asta. Mi-a plăcut faptul că Bartlomiej și-a făcut timp la început pentru a ne cunoaște și pentru a înțelege nivelul de cunoștințe din cadrul unui grup pentru a răspunde mai bine nevoilor grupului. În plus, cursul a fost foarte bine organizat, ritmul a fost foarte bun, numărul de pauze a fost ideal. Toate aceste lucruri au contribuit la sentimentul general că, deși a fost vorba de multe cunoștințe, nu a fost copleșit și a fost ușor de urmărit. Aș dori să îi mulțumesc personal lui Bartek pentru munca depusă și pentru că a făcut un efort pentru ca această formare să fie eficientă și eficace.
Karolina - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Trainerul a fost minunat. Și-a făcut timp să clarifice toate subiectele care ne-au derutat puțin, deoarece în compania noastră procedurile nu corespundeau cu standardele ITIL.
Diego Sesoldi - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
trecerea în revistă a întrebărilor pentru a verifica dacă am înțeles materialul; exemplele împărtășite de formator; utilizarea MIRO
Patrycja - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Instruirea a fost condusă de Bartek în așa fel încât nu m-am plictisit și am putut să ascult în mod activ. Mi-a plăcut faptul că am fost implicați în conversație și am rămas în fața camerei. Este bine că există pauze regulate, altfel ne-am putea pierde concentrarea. Exercițiile practice au fost foarte bune, poate că primul ar putea fi un pic mai dificil:). În general, a fost o pregătire excelentă și vă mulțumesc!
Alina - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
energia formatorului !
Hector Goycolea - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Formatorul a fost foarte deschis, a dat mereu exemple din evenimente reale și a făcut ca trainingul să fie interactiv, punându-ne întrebări și oferindu-ne exerciții.
Daiana - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina