Schița de curs
Introducere
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Prezentare generală a caracteristicilor și beneficiilor Blender
Noțiuni introductive
- Instalarea Blender
- Concepte de bază de modelare
- Navigarea în interfața de utilizare
Noțiuni de bază de editare
- Tipuri de editori
- Comutarea între modurile de editare și obiect
- Vertici, muchii și fețe
- Editarea datelor și a obiectelor de plasă
Modelarea ochiurilor de plasă
- Moduri de modelare
- Structurarea ochiurilor de plasă
- Adăugarea de primitive
- Selectarea și editarea ochiurilor de plasă
- Date de obiect, grupuri de vertexuri și date personalizate
- Hărți UV și developează
- Analiza și retopologia ochiurilor de plasă
Curbe și suprafețe
- Instrumente și structură
- Bézier și NURBS
- Transformarea obiectelor
- Forme și spline
Metaballs și particule de păr
- Instrumente și structură
- Adăugarea și editarea metaobiectelor
- Utilizarea creionului gras
- Modificarea particulelor
Sculptură și pictură
- Activarea mascării de selecție
- Utilizarea instrumentului brush
- Modelarea modelelor în modul sculpt
- Metode de sculptură adaptivă
- Editarea texturilor și imaginilor UV
Animation și Rigging
- Cadre cheie și seturi de chei
- Utilizarea armăturii pentru rigging
- Aplicarea rețelei
- Constrângeri, acțiuni și drivere
- Markeri, chei de formă și trasee de mișcare
Redarea scenelor 3D
- Motoare de randare în Blender
- Eevee, cycles și workbench
- Utilizarea camerelor, a obiectelor de lumină și a materialelor
- Noduri de umbrire și gestionarea culorilor
- Redare non-fotorealistă (NPR) în stil liber
- Utilizarea straturilor și a trecerilor
- Renderizarea și previzualizarea animațiilor
Exportul de fișiere
- Formate media acceptate
- Exportarea fișierelor în Alembic
- Utilizarea modulului Collada
- Exportarea fișierelor în format USD, SVG și PDF
Rezolvarea problemelor
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Experiență de bază în utilizarea calculatorului
- Familiaritate cu modelarea 3D
Publicul
- Artiști
- Dezvoltatorii de jocuri
- Începători complet
Mărturii (5)
punctul că Huba a luat timp pentru a sta cu mine ca mai puțin cunoscător al aplicației și să treacă prin fiecare parte și să explice unde am greșit și cum să corecteze problema
Paul - Nottinghamshire Police
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Răbdarea și capacitatea de ascultare a lectorului
adva sror - "HUUUGE GAMES" Sp. z o.o.
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Mi-a plăcut flexibilitatea, Andre l-a adaptat mai mult la ceea ce aveam nevoie. A predat lucrurile foarte succint. A fost foarte răbdător! L-am apreciat, mai ales că făcea ceva ce nu mai făcuse niciodată (din punct de vedere al calendarului).
Holly - Shiraz Creative of New York, LLC
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
i enjoyed using the software and producing 3D models by the end of the sessions
Marc Casson - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Learning about the software