Schița de curs

Introducere

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Prezentare a caracteristicilor și beneficiile Blender-ului

Începuturile

  • Instalarea Blender-ului
  • Concepte de bază ale modelării
  • Navigarea în UI

Noțiuni de Bază privind Editarea

  • Tipuri de editori
  • Trecerea între modurile edit și obiect
  • Vârfuri, margini și fețe
  • Editarea datelor de rețea și a obiectelor

Modelarea Rețelelor

  • Moduri de modelare
  • Structurarea rețelelor
  • Adăugarea de primitive
  • Selectarea și editarea rețelelor
  • Date ale obiectului, grupuri de vârfuri și date personalizate
  • Hărți UV și desfășurarea lor
  • Analiza rețelei și retopologia

Sculptarea și Pictarea

  • Activarea mascării de selecție
  • Utilizarea uneltei de broscă
  • Formarea modelelor în mod sculpturist
  • Metode de sculptare adaptative
  • Editarea texturilor UV și a imaginilor

Renderizarea Scenelor 3D

  • Motoruri de renderizare în Blender
  • Eevee, cycles și workbench
  • Utilizarea camerelor, obiectelor de lumină și materialelor
  • Noduri de umbră și gestionarea culorii
  • Renderizare non-photorealistică (NPR) Freestyle
  • Utilizarea stratelor și pașilor
  • Renderizarea și previzualizarea animațiilor

Exportul Fișierelor

  • Formate media suportate
  • Exportul fișierelor în Alembic
  • Utilizarea modulului Collada
  • Exportul fișierelor ca USD, SVG și PDF

Depanare

Rezumat și Următoarele Pași

Cerințe

  • Experiență de bază cu utilizarea computerului
  • Familiaritate cu modelarea 3D

Audiență

  • Artisti
  • Dezvoltatori de jocuri
  • Începători compleți
 21 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite