Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere în IA în jocuri
- Prezentare generală a aplicațiilor AI în jocuri
- Tipuri de agenți AI: NPC-uri, AI strategic și altele
- Concepte cheie în dezvoltarea AI pentru jocuri
Sisteme de luare a deciziilor
- Implementarea arborilor decizionali pentru logica AI simplă
- Mașini cu stare finită pentru comportamente complexe
- Arborii comportamentali și proiectarea AI modulară
Pathfinding și navigație
- Înțelegerea algoritmilor de urmărire a căii
- Implementarea algoritmului A* pentru navigarea în joc
- Optimizarea urmăririi traseului pentru hărți mari
Reinforcement Learning în jocuri
- Introducere în conceptele de învățare prin consolidare
- Formarea agenților AI utilizând Q-learning și rețele Q profunde
- Proiectarea structurilor de recompensă pentru comportamente adaptive
Optimizarea performanței AI
- Tehnici de optimizare a performanței AI în timp real
- Gestionarea resurselor și prioritizarea sarcinilor AI
- Depanarea și depanarea sistemelor AI
Tehnici avansate de IA
- Generarea de conținut procedural cu AI
- Simularea comportamentelor asemănătoare jucătorilor
- Integrarea inteligenței artificiale în jocurile multiplayer
Tendințe viitoare în IA pentru jocuri
- Inteligența artificială și învățarea automată în jocurile de generația următoare
- Considerații etice în IA pentru jocuri
- Explorarea poveștilor și a designului narativ bazate pe AI
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Înțelegere de bază a conceptelor de programare
- Familiaritate cu instrumentele sau cadrele de dezvoltare a jocurilor
- Cunoștințe de bază despre principiile inteligenței artificiale
Audiență
- Dezvoltatori de jocuri
- entuziaști AI
14 ore
Mărturii (2)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
Mi-au plăcut faptul că toate întrebările pe care le-am pregătit anterior au fost răspunse; de asemenea, provocarea de 90 de minute pentru a crea un joc mic la final a fost o distracție bună!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina