Schița de curs

Introducere

  • Ce este Microsoft Planner și de ce să îl folosim?
  • Microsoft Planner vs. alte instrumente de gestionare a sarcinilor
  • Caracteristici și arhitectură Microsoft Planner
  • Configurarea Microsoft Planner

Noțiuni introductive

  • Crearea și salvarea unui nou plan
  • Explorarea interfeței cu utilizatorul și a navigării
  • Personalizarea setărilor și aspectului planului
  • Adăugarea și eliminarea membrilor echipei

Sarcina Management

  • Concepte și terminologie privind gestionarea sarcinilor
  • Crearea și atribuirea sarcinilor
  • Adăugarea de detalii și atașamente la sarcini
  • Actualizarea stării și a progresului sarcinii

Organizarea sarcinilor

  • Concepte și terminologie privind organizarea sarcinilor
  • Utilizarea panourilor, diagramelor și calendarelor pentru vizualizarea și organizarea sarcinilor
  • Utilizarea găleților, etichetelor și filtrelor pentru a grupa și sorta sarcinile
  • Utilizarea datelor de scadență, a priorităților și a memento-urilor pentru a gestiona sarcinile

Sarcină Collaboration

  • Concepte și terminologie privind colaborarea sarcinilor
  • Utilizarea Microsoft Aplicația mobilă Planner Microsoft Planner pentru a accesa sarcinile în deplasare
  • Colaborarea cu membrii echipei utilizând chat, e-mail sau Teams
  • Integrarea Microsoft Planner cu alte aplicații și servicii Microsoft 365

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Cunoștințe de bază privind managementul proiectelor și conceptele de lucru în echipă
  • Cunoașterea aplicațiilor și serviciilor Microsoft 365, cum ar fi Outlook, Teams, OneNote etc.

Audiență

  • Managerii de proiect
  • Lideri de echipă
  • Membrii echipei
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Upcoming Courses