
Cursurile locale de instruire în cadrul Salesforce -conduse de instructori demonstrează printr-o practică practică interactivă cum se folosește Salesforce și produsele sale. Instruirea Salesforce este disponibilă ca „instruire live la fața locului” sau „instruire în direct la distanță”. Pregătirea live la fața locului poate fi efectuată local în spațiile clienților din România sau în centrele de formare corporativă NobleProg din România . Antrenamentul live de la distanță se realizează printr-un desktop interactiv, de la distanță. NobleProg - Furnizorul tău local de formare
Machine Translated
Mărturii
Posibilitatea aplicării practice a cunoștințelor în munca de zi cu zi
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Curs: Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Cunoștințe aprofundate a profesorului, o modalitate accesibilă de a vorbi despre sistem, disponibilitatea de a ajuta participanții la formare.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Curs: Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Salesforce Course Outlines
- Construiește o aplicație în timp real folosind limbajul de programare Apex.
- Creați clase de testare cu Apex pentru a crește acoperirea codului în Salesforce.
- Ceate și de a folosi servicii Web REST și SOAP folosind Apex.
- Prelegere interactivă și discuții.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Punerea în aplicare hands-on într-un mediu de laborator live.
- Pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
-
Creați aplicații responsive cu Salesforce Lightning.
Dezvoltarea aplicațiilor cu puțin până la niciun cod.
Creați o aplicație de lumină din scratch.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
- Set up their Salesforce account to manage profile, track activities, customize views and layout, and personalize settings.
- Use Salesforce features and tools to attract, attain, and service existing and potential customers.
- Create reports and dashboards to generate useful analytics and insights for the business.
Last Updated: