Schița de curs
    Introducere în Examenul de Administrator Salesforce
    - 
        Prezentare a formatului examenului și tipurilor de întrebări
    
- 
        Competențe cheie și domenii de cunoștințe
    
    1. Configurarea Organizației și Gestioneaza Utilizatorii
    - 
        Configurarea profilului companiei și setărilor de interfață utilizator
    
- 
        Gestionarea utilizatorilor, profilurilor și seturilor de permisiuni
    
    2. Securitate și Acces
    - 
        Înțelegerea securității la nivel de obiect, înregistrare și câmpuri
    
- 
        Configurarea setărilor de împărtășire, roluri și grupuri publice
    
    3. Obiecte Standard și Personalizate
    - 
        Gestionarea obiectelor standard și personalizate
    
- 
        Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
    
    4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
    - 
        Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
    
- 
        Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
    
    5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
    - 
        Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
    
- 
        Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
    
    6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
    - 
        Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
    
- 
        Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
    
    7. Gestionarea Datelor
    - 
        Import, export și gestionarea calității datelor
    
- 
        Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
    
    8. Analiza și Raportarea
    - 
        Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
    
- 
        Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
    
    9. Workflow și Automatizare a Proceselor
    - 
        Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
    
- 
        Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
- Configurarea profilului companiei și setărilor de interfață utilizator
- Gestionarea utilizatorilor, profilurilor și seturilor de permisiuni
    2. Securitate și Acces
    - 
        Înțelegerea securității la nivel de obiect, înregistrare și câmpuri
    
- 
        Configurarea setărilor de împărtășire, roluri și grupuri publice
    
    3. Obiecte Standard și Personalizate
    - 
        Gestionarea obiectelor standard și personalizate
    
- 
        Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
    
    4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
    - 
        Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
    
- 
        Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
    
    5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
    - 
        Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
    
- 
        Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
    
    6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
    - 
        Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
    
- 
        Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
    
    7. Gestionarea Datelor
    - 
        Import, export și gestionarea calității datelor
    
- 
        Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
    
    8. Analiza și Raportarea
    - 
        Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
    
- 
        Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
    
    9. Workflow și Automatizare a Proceselor
    - 
        Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
    
- 
        Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
- Gestionarea obiectelor standard și personalizate
- Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
    4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
    - 
        Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
    
- 
        Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
    
    5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
    - 
        Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
    
- 
        Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
    
    6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
    - 
        Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
    
- 
        Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
    
    7. Gestionarea Datelor
    - 
        Import, export și gestionarea calității datelor
    
- 
        Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
    
    8. Analiza și Raportarea
    - 
        Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
    
- 
        Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
    
    9. Workflow și Automatizare a Proceselor
    - 
        Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
    
- 
        Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
- Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
- Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
    6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
    - 
        Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
    
- 
        Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
    
    7. Gestionarea Datelor
    - 
        Import, export și gestionarea calității datelor
    
- 
        Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
    
    8. Analiza și Raportarea
    - 
        Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
    
- 
        Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
    
    9. Workflow și Automatizare a Proceselor
    - 
        Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
    
- 
        Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
- Import, export și gestionarea calității datelor
- Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
    8. Analiza și Raportarea
    - 
        Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
    
- 
        Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
    
    9. Workflow și Automatizare a Proceselor
    - 
        Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
    
- 
        Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
- Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
- Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
    10. Examen de Probă și Revizuire
    - 
        Absolvirea unui examen de probă temporizat
    
- 
        Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
    
    
    Detalii privind Certificarea:
Detalii privind Certificarea:
Acest curs va oferi pregătirea completă pentru examenul de Administrator Salesforce certificat.
Cerințe
    Publicul vizat
    - 
        Administratori Salesforce care se pregătesc pentru certificare
    
- 
        Utilizatori Salesforce care urmăresc validarea abilităților lor cu credențiala de Administrator
    
Mărturii (5)
Modalitatea de interacțiune cu studenții
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Curs - Salesforce for Sales and Administration
Tradus de catre o masina
Formatorul a fost flexibil și a fost mereu în căutarea feedback-ului nostru. Înainte de a trece la subiectul următor, a vrut să se asigure că toată lumea a înțeles ceea ce fusese explicat în subiectul anterior.
Valentin - PTC EASTERN EUROPE S.R.L
Curs - Salesforce for Administrators
Tradus de catre o masina
Din fericire, am fost 1 la 1 cu antrenorul meu. Acest lucru a fost foarte bun. Victor a lucrat în ritmul meu, mi-a explicat lucrurile clar și am fost foarte mulțumit de rezultat.
Craig - Superior Minerlas
Curs - Salesforce for End Users
Tradus de catre o masina
scenarii de aplicare introducere
Rachel - ge ren
Curs - Salesforce CPQ for Administrators
Tradus de catre o masina
Stilul și metoda de instruire au fost mai interacțive decât doar ascultarea întreaga perioadă a formării. Ea m-a oferit oportunitatea să aplic în mod practic ceea ce m-a învățat, în timp ce efectuam formairea. Prin urmare, am apreciat foarte mult acest lucru, m-a acordat toată atenția și m-a întrebat unde și ce trebuia să-mi arate. Am învățat multe caracteristici noi și acum am mai multe cunoștințe decât înainte. De asemenea, am câștigat o anumită încredere în realizarea muncii mele și utilizarea Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Curs - Salesforce Lightning
Tradus de catre o masina
