Schița de curs

1. Introducere la facilitarea, sau de ce este valabil să folosești brainstorming
2. Definirea clienților/utilizatorilor folosind tehnici de personalizare
3. Definirea problemei / provocării - situația clientului
4. Identificarea valorii de afaceri în proiect - cerințe și criterii de acceptare
– crearea hartilor de povești ale utilizatorilor folosind tehnici de brainstorming

  • identificarea, definirea, descompunerea și prioritizarea cerințelor - instrumente și tehnici, de exemplu Richard Lawrens, exercițiul Elephant carpaccio
  • atelier:
    - definirea cerințelor - identificarea cerințelor în formula poveștii utilizatorului
    - măsurabilitatea cerințelor și evaluarea eficienței - identificarea criteriilor de acceptare pentru o poveste a utilizatorului
    - prioritizarea cerințelor pe baza nevoilor clientului proiect
    - transferul cerințelor - cum să garantăm că ne înțelegem reciproc - transmiterea nevoilor clientului pentru o poveste de utilizator transparentă

5. Concluzie - retrospectiva "începe, oprește-te, continuă"

Cerințe

  • Experiență în proiectarea și/sau dezvoltarea de soluții software pentru clienți

Public țintă

  • Dezvoltatori
  • Menișeri din departamentele IT
  • Menișerii de proiect, PM
  • Proprietarii produselor
  • Angajații din departamentul marketing
 7 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite