Schița de curs
Modulul 1
Introducere în Data Science și aplicații în Marketing
- Prezentare generală a analizelor: tip de analiză - predictivă, prescriptivă, inferențială
- Practică de analiză în Marketing
- Utilizarea Big Data și a diferitelor tehnologii - Introducere
Modulul 2
Marketing într-o lume digitală
- Introducere la Digital Marketing
- Online Advertising - Introducere
- Search Optimizarea motorului (SEO) – GoStudiu de caz ogle
- Social Media Marketing: Sfaturi și secrete – Exemplu de Facebook, Twitter
Modulul 3
Explorativ Data Analysis & Modelare Statistică
- Prezentarea și vizualizarea datelor – Înțelegerea datelor Business folosind histogramă, diagramă circulară, diagramă cu bare, diagramă de dispersie – inferență rapidă – folosind Python
- Modelare statistică de bază – tendință, sezonalitate, grupare, clasificări (doar elemente de bază, algoritm și utilizare diferită, nu orice detaliu) – Cod gata în Python
- Analiza coșului de piață (MBA) – Studiu de caz folosind regulile de asociere, suport, încredere, creștere
Modulul 4
Marketing Analytics I
- Introducere în Marketing Proces – Studiu de caz
- Utilizarea datelor pentru a îmbunătăți Marketing strategia
- Măsurarea activelor mărcii, snapple și valorii mărcii – Poziționarea mărcii
- Text Mining pentru Marketing – Bazele text mining – Studiu de caz pentru Social Media Marketing
Modulul 5
Marketing Analytics II
- Valoarea de viață a clientului (CLV) cu calcul – Studiu de caz al CLV pentru deciziile de afaceri
- Măsurarea cazului și efectului prin experimente – Studiu de caz
- Calcularea ridicării proiectate
- Data Science în online Advertising – Conversie cu rata de clic, Analytics site
Modulul 6
Bazele regresiei
- Ce dezvăluie regresia și baza Statistics (nu prea multe detalii despre matematică)
- Interpretarea rezultatelor regresiei – cu studiul de caz folosind Python
- Înțelegerea modelelor de jurnal – cu studiul de caz folosind Python
- Marketing Modele mixte – Studiu de caz folosind Python
Modulul 7
Clasificare și Clustering
- Bazele clasificării și grupării – Utilizare; Mențiunea de algoritmi
- Interpretarea rezultatelor – Python Programe cu ieșiri
- Direcționarea către clienți folosind clasificarea și gruparea – studiu de caz
- Business Îmbunătățirea strategiei – Exemplu de Email Marketing, Promoții
- Nevoia de Big Data Tehnologii în Clasificare și Clustering
Modulul 8
Analiza serii temporale
- Tendință și sezonalitate – Folosind Python Studiu de caz - Vizualizări
- Diferite tehnici de serie temporală – AR și MA
- Modele de serie temporală – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Utilizare și exemple cu Python) – Studiu de caz
- Predicția seriei temporale pentru campania Marketing.
Modulul 9
Motor de recomandare
- Personalizare și Business Strategie
- Diferite tipuri de recomandări personalizate – colaborative, bazate pe conținut
- Algoritmi diferiți pentru motorul de recomandare – condus de utilizator, condus de articole, hibrid, Matrix Factorizare (doar menționarea și utilizarea algoritmilor fără Mathematical detalii)
- Valori de recomandare pentru venitul incremental – Studiu de caz detaliat
Modulul 10
Maximizarea vânzărilor folosind Data Science
- Bazele tehnicii de optimizare și utilizările acesteia
- Optimizarea inventarului – studiu de caz
- Creșterea rentabilității investiției folosind Data Science
- Lean Analytics – Startup Accelerator
Modulul 11
Data Science în Prețuri și amp; Promoția I
- Prețuri – Știința creșterii profitabile
- Cerere Forecasting Tehnici - Modelați și estimați structura curbelor cerere preț-răspuns
- Decizia de stabilire a prețurilor – Cum să optimizați decizia de stabilire a prețurilor – Studiu de caz folosind Python
- Analytics de promovare – model de calcul de bază și promovare a comerțului
- Utilizarea promovării pentru o strategie mai bună - Specificația modelului de vânzări - Modelul multiplicativ
Modulul 12
Data Science în Prețuri și promovare II
- Venituri Management - Cum să gestionați resursele perisabile cu mai multe segmente de piață
- Gruparea de produse – Produse cu mișcare rapidă și lentă – Studiu de caz cu Python
- Prețurile Goproduselor și serviciilor perisabile - Companie aeriană și amp; Tarifarea hotelului – Mențiunea modelelor stocastice
- Valori de promovare – tradiționale și sociale
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.
Mărturii (4)
Understanding big data beter
Shaune Dennis - Vodacom
Curs - Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers
Subject presentation knowledge timing
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Curs - Introduction to Data Science and AI (using Python)
It is great to have the course custom made to the key areas that I have highlighted in the pre-course questionnaire. This really helps to address the questions that I have with the subject matter and to align with my learning goals.
Winnie Chan - Statistics Canada
Curs - Jupyter for Data Science Teams
The example and training material were sufficient and made it easy to understand what you are doing.