Schița de curs
Modulul 1
Introducere în știința datelor și Aplicațiile în Marketing
- Prezentare generală a analiticii: Tipuri de analiză - Predictivă, Prescriptivă, Inferențială
- Practica analitică în marketing
- Utilizarea Big Data și a Tehnologiilor Diferite - Introducere
Modulul 2
Marketing într-un Lume Digitală
- Introducere în marketing digital
- Publicitate online - Introducere
- Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) – Studiu de caz Google
- Marketing pe social media: Sfaturi și secrete – Exemplu cu Facebook, Twitter
Modulul 3
Analiza exploratorie a datelor și Modelare statistică
- Prezentarea și vizualizarea datelor – Înțelegerea datelor de afaceri folosind Istograme, Diațuri circulare, Diagrama de bare, Diagrama de disperzie – Inferință rapidă – Folosirea Pythonului
- Modelare statistică de bază – Tendințe, Sezonalitate, Clustering, Clasificări (Doar noțiuni de bază, algoritmi diferiți și utilizarea lor, fără detalii) – Cod gata făcut în Python
- Analiza Coșului de Cumpărături (MBA) – Studiu de caz folosind Reguli de asociere, Suport, Confidență, Lift
Modulul 4
Analiza Marketingului I
- Introducere în procesul de marketing – Studiu de caz
- Utilizarea datelor pentru îmbunătățirea strategiei de marketing
- Măsurarea activelor de brand, Snapple și Valoarea Brandului – Pozitionarea Brandului
- Mining-ul Textului pentru Marketing – Noțiuni de bază ale mining-ului textului – Studiu de caz pentru marketingul pe social media
Modulul 5
Analiza Marketingului II
- Valoarea totală a clientului (CLV) cu calcul – Studiu de caz al CLV pentru decizii de afaceri
- Măsurarea cauzalității prin experimente – Studiu de caz
- Calculul liftului proiectat
- Știința datelor în publicitate online – Conversia ratei de clic, Analitica site-ului web
Modulul 6
Noțiuni de bază despre regresie
- Ce dezvăluie regresia și statisticile de bază (fără detalii matematice)
- Interpretarea rezultatelor regresiei – Cu studiu de caz folosind Python
- Înțelegerea modelelor log-log – Cu studiu de caz folosind Python
- Modele de mix marketing – Studiu de caz folosind Python
Modulul 7
Clasificare și clustering
- Noțiuni de bază despre clasificare și clustering – Utilizare; Menționarea algoritmilor
- Interpretarea rezultatelor – Programe Python cu rezultate
- Atingerea clienților utilizând clasificare și clustering – Studiu de caz
- Îmbunătățirea strategiei de afaceri – Exemplu cu marketingul prin email, promoțiile
- Necessitatea tehnologiilor Big Data în clasificare și clustering
Modulul 8
Analiza seriei temporale
- Tendințe și sezonalitate – Studiu de caz folosind Python - Vizualizări
- Tehnici diferite pentru analiza seriei temporale – AR și MA
- Modele de serie temporală – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Utilizare și exemple cu Python) – Studiu de caz
- Predicția seriei temporale pentru campanie de marketing
Modulul 9
Motor de recomandare
- Personalizarea și strategia de afaceri
- Tipuri diferite de recomandări personalizate – Collaborative, Bazat pe conținut
- Algoritmi diferiți pentru motorul de recomandare – Bazat pe utilizator, Bazat pe item, Hibrid, Factorizarea matricii (Doar menționări și utilizare a algoritmilor fără detalii matematice)
- Metrice de recomandare pentru venit incremental – Studiu de caz detaliat
Modulul 10
Maximalizarea vânzărilor folosind știința datelor
- Noțiuni de bază despre tehnici de optimizare și utilizările lor
- Optimizarea stocului – Studiu de caz
- Creșterea ROI-ului folosind știința datelor
- Lean Analytics – Accelerator pentru startup-uri
Modulul 11
Știința datelor în prețuri și promoții I
- Prețuirea – Știința creșterii profitabile
- Tehnici de previzionare a cererii - Modelarea și estimarea structurii curbelor de cerere preț-răspuns
- Decizia de prețuire – Cum să optimizați deciziile de prețuire – Studiu de caz folosind Python
- Analiza promoțiilor – Calculul bazal și modelul promovărilor comerciale
- Utilizarea promoțiilor pentru o strategie mai bună - Specificația modelului de vânzări – Model multiplicativ
Modulul 12
Știința datelor în prețuri și promoții II
- Gestiona prețurilor - Cum să gestionați resurse periszabile cu segmente de piață multiple
- Așezarea produselor – Produse rapide și lent vândute – Studiu de caz cu Python
- Prețuirea bunurilor și serviciilor periszabile - Prețuirea companiilor aeriene și hotelurilor – Menționarea modelelor stochastice
- Metrice de promoții – Tradiționale și sociale
Cerințe
Nu există cerințe specifice necesare pentru a participa la acest curs.
Mărturii (5)
very interactive...
Richard Langford
Curs - SMACK Stack for Data Science
Younes is a great trainer. Always willing to assist, and very patient. I will give him 5 stars. Also, the QLIK sense training was excellent, due to an excellent trainer.
Dietmar Glanninger - BMW
Curs - Qlik Sense for Data Science
Trainer was accommodative. And actually quite encouraging for me to take up the course.
Grace Goh - DBS Bank Ltd
Curs - Python in Data Science
Cunoașterea prezentării subiectului timpul
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Curs - Introduction to Data Science and AI (using Python)
Tradus de catre o masina
Este foarte bine că cursul a fost personalizat pentru principalele domenii pe care le-am evidențiat în chestionarul pre-curs. Acest lucru ajută cu adevărat la abordarea întrebărilor pe care le am în privința materiei și la alinierea cu obiectivele mele de învățare.
Winnie Chan - Statistics Canada
Curs - Jupyter for Data Science Teams
Tradus de catre o masina