Schița de curs
Modulul 1
Introducere în Știința Datelor și Aplicații în Marketing
- Prezentare generală a analiticii: Tipuri de analitică - Predictivă, Prescriptivă, Inferențială
- Practici de Analitică în Marketing
- Utilizarea Big Data și a Diferitelor Tehnologii - Introducere
Modulul 2
Marketing într-o Lume Digitală
- Introducere în Marketingul Digital
- Publicitatea Online - Introducere
- Optimizarea pentru Motoare de Căutare (SEO) – Studiu de caz Google
- Marketing pe Rețele de Socializare: Sfaturi și Secrete – Exemplu Facebook, Twitter
Modulul 3
Analiza Exploratorie a Datelor și Modelarea Statistică
- Prezentarea și Vizualizarea Datelor – Înțelegerea Datelor de Afaceri folosind Histograme, Diagrame în Tort, Diagrame cu Bare, Diagrame de Dispersie – Inferențe Rapide – Folosind Python
- Modelarea Statistică de Bază – Trend, Sezonalitate, Clustering, Clasificări (Doar noțiuni de bază, diferite Algoritme și utilizări, fără detalii) – Cod gata de utilizat în Python
- Analiza Coșului de Cumpărături (MBA) – Studiu de caz folosind reguli de asociere, Suport, Încredere, Lift
Modulul 4
Analiza Marketing I
- Introducere în Procesul de Marketing – Studiu de caz
- Utilizarea Datelor pentru Îmbunătățirea Strategiei de Marketing
- Măsurarea Activelor de Brand, Snapple și Valoarea de Brand – Poziționarea de Brand
- Extragerea de Informații din Text pentru Marketing – Noțiuni de bază ale Extracției de Text – Studiu de caz pentru Marketing pe Rețele de Socializare
Modulul 5
Analiza Marketing II
- Valoarea Pe Viață a Clientului (CLV) cu Calcul – Studiu de caz CLV pentru decizii de afaceri
- Măsurarea Cauzei și Efectului prin Experimente – Studiu de caz
- Calculul Liftului Proiectat
- Știința Datelor în Publicitatea Online – Rata de Click, Conversie, Analiza Site-ului
Modulul 6
Bazele Regresiei
- Ce Dezvăluie Regresia și Statisticile de Bază (fără prea multe detalii matematice)
- Interpretarea Rezultatelor Regresiei – Cu Studiu de caz folosind Python
- Înțelegerea Modelelor Log-Log – Cu Studiu de caz folosind Python
- Modele de Mix de Marketing – Studiu de caz folosind Python
Modulul 7
Clasificare și Clustering
- Bazele Clasificării și Clusteringului – Utilizări; Mențiunea Algoritmilor
- Interpretarea Rezultatelor – Programe Python cu Rezultate
- Targetarea Clienților folosind Clasificarea și Clusteringul – Studiu de caz
- Îmbunătățirea Strategiei de Afaceri – Exemplu de Marketing prin Email, Promoții
- Nevoia de Tehnologii Big Data în Clasificare și Clustering
Modulul 8
Analiza Seriilor de Timp
- Trend și Sezonalitate – Folosind Studiu de caz condus de Python - Vizualizări
- Diferite Tehnici de Serii de Timp – AR și MA
- Modele de Serii de Timp – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Utilizare și Exemple cu Python) – Studiu de caz
- Predicția Seriilor de Timp pentru Campanii de Marketing
Modulul 9
Motor de Recomandare
- Personalizare și Strategie de Afaceri
- Diferite Tipuri de Recomandări Personalizate – Colaborativă, Bazată pe Conținut
- Diferite Algoritme pentru Motorul de Recomandare – Condus de Utilizator, Condus de Element, Hibrid, Factorizare de Matrice (Doar mențiune și utilizare a algoritmilor fără detalii matematice)
- Metrici de Recomandare pentru Creșterea Veniturilor – Studiu de caz Detaliat
Modulul 10
Maximizarea Vânzărilor folosind Știința Datelor
- Bazele Tehnicii de Optimizare și Utilizările ei
- Optimizarea Stocurilor – Studiu de caz
- Creșterea ROI folosind Știința Datelor
- Analiza Lean – Accelerator de Start-up
Modulul 11
Știința Datelor în Preț și Promoție I
- Prețul – Știința Creșterii Profitabile
- Tehnici de Prognoză a Cererii - Modelare și estimare a structurii curbelor de cerere în funcție de preț
- Decizia de Preț – Cum să Optimizezi Decizia de Preț – Studiu de caz Folosind Python
- Analiza Promoțiilor – Calculul Bazei și Modelul de Promoție Comercială
- Utilizarea Promoțiilor pentru o Strategie Mai Bună - Specificarea Modelului de Vânzări – Model Multiplicativ
Modulul 12
Știința Datelor în Preț și Promoție II
- Managementul Veniturilor - Cum să gestionezi resurse perisabile cu multiple segmente de piață
- Gruparea Produselor – Produse cu Mișcare Rapidă și Lentă – Studiu de caz cu Python
- Prețul Bunurilor și Serviciilor Perisabile – Prețuri în Aviație și Hoteluri – Mențiunea Modelelor Stocastice
- Metrici de Promoție – Tradiționale și Sociale
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.
Mărturii (5)
foarte interactiv...
Richard Langford
Curs - SMACK Stack for Data Science
Tradus de catre o masina
Younes este un instrucționist excelente. Întotdeauna disponibil să ajute și foarte tolerent. Ii voi da 5 stele. De asemenea, instruirea QLIK Sense a fost excelentă, datorită unui instrucționist excepțional.
Dietmar Glanninger - BMW
Curs - Qlik Sense for Data Science
Tradus de catre o masina
Formatorul a fost încălzitor și de fapt mi-a fost de mare ajutor în a lua decizia de a urma acest curs.
Grace Goh - DBS Bank Ltd
Curs - Python in Data Science
Tradus de catre o masina
Cunoașterea prezentării subiectului timpul
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Curs - Introduction to Data Science and AI (using Python)
Tradus de catre o masina
Este foarte bine că cursul a fost personalizat pentru principalele domenii pe care le-am evidențiat în chestionarul pre-curs. Acest lucru ajută cu adevărat la abordarea întrebărilor pe care le am în privința materiei și la alinierea cu obiectivele mele de învățare.
Winnie Chan - Statistics Canada
Curs - Jupyter for Data Science Teams
Tradus de catre o masina