Schița de curs

Modulul 1

Introducere în Data Science și aplicații în Marketing

  • Prezentare generală a analizelor: tip de analiză - predictivă, prescriptivă, inferențială
  • Practică de analiză în Marketing
  • Utilizarea Big Data și a diferitelor tehnologii - Introducere

Modulul 2

Marketing într-o lume digitală

  • Introducere la Digital Marketing
  • Online Advertising - Introducere
  • Search Optimizarea motorului (SEO) – GoStudiu de caz ogle
  • Social Media Marketing: Sfaturi și secrete – Exemplu de Facebook, Twitter

Modulul 3

Explorativ Data Analysis & Modelare Statistică

  • Prezentarea și vizualizarea datelor – Înțelegerea datelor Business folosind histogramă, diagramă circulară, diagramă cu bare, diagramă de dispersie – inferență rapidă – folosind Python
  • Modelare statistică de bază – tendință, sezonalitate, grupare, clasificări (doar elemente de bază, algoritm și utilizare diferită, nu orice detaliu) – Cod gata în Python
  • Analiza coșului de piață (MBA) – Studiu de caz folosind regulile de asociere, suport, încredere, creștere

Modulul 4

Marketing Analytics I

  • Introducere în Marketing Proces – Studiu de caz
  • Utilizarea datelor pentru a îmbunătăți Marketing strategia
  • Măsurarea activelor mărcii, snapple și valorii mărcii – Poziționarea mărcii
  • Text Mining pentru Marketing – Bazele text mining – Studiu de caz pentru Social Media Marketing

Modulul 5

Marketing Analytics II

  • Valoarea de viață a clientului (CLV) cu calcul – Studiu de caz al CLV pentru deciziile de afaceri
  • Măsurarea cazului și efectului prin experimente – Studiu de caz
  • Calcularea ridicării proiectate
  • Data Science în online Advertising – Conversie cu rata de clic, Analytics site

Modulul 6

Bazele regresiei

  • Ce dezvăluie regresia și baza Statistics (nu prea multe detalii despre matematică)
  • Interpretarea rezultatelor regresiei – cu studiul de caz folosind Python
  • Înțelegerea modelelor de jurnal – cu studiul de caz folosind Python
  • Marketing Modele mixte – Studiu de caz folosind Python

Modulul 7

Clasificare și Clustering

  • Bazele clasificării și grupării – Utilizare; Mențiunea de algoritmi
  • Interpretarea rezultatelor – Python Programe cu ieșiri
  • Direcționarea către clienți folosind clasificarea și gruparea – studiu de caz
  • Business Îmbunătățirea strategiei – Exemplu de Email Marketing, Promoții
  • Nevoia de Big Data Tehnologii în Clasificare și Clustering

Modulul 8

Analiza serii temporale

  • Tendință și sezonalitate – Folosind Python Studiu de caz - Vizualizări
  • Diferite tehnici de serie temporală – AR și MA
  • Modele de serie temporală – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Utilizare și exemple cu Python) – Studiu de caz
  • Predicția seriei temporale pentru campania Marketing.

Modulul 9

Motor de recomandare

  • Personalizare și Business Strategie
  • Diferite tipuri de recomandări personalizate – colaborative, bazate pe conținut
  • Algoritmi diferiți pentru motorul de recomandare – condus de utilizator, condus de articole, hibrid, Matrix Factorizare (doar menționarea și utilizarea algoritmilor fără Mathematical detalii)
  • Valori de recomandare pentru venitul incremental – Studiu de caz detaliat

Modulul 10

Maximizarea vânzărilor folosind Data Science

  • Bazele tehnicii de optimizare și utilizările acesteia
  • Optimizarea inventarului – studiu de caz
  • Creșterea rentabilității investiției folosind Data Science
  • Lean Analytics – Startup Accelerator

Modulul 11

Data Science în Prețuri și amp; Promoția I

  • Prețuri – Știința creșterii profitabile
  • Cerere Forecasting Tehnici - Modelați și estimați structura curbelor cerere preț-răspuns
  • Decizia de stabilire a prețurilor – Cum să optimizați decizia de stabilire a prețurilor – Studiu de caz folosind Python
  • Analytics de promovare – model de calcul de bază și promovare a comerțului
  • Utilizarea promovării pentru o strategie mai bună - Specificația modelului de vânzări - Modelul multiplicativ

Modulul 12

Data Science în Prețuri și promovare II

  • Venituri Management - Cum să gestionați resursele perisabile cu mai multe segmente de piață
  • Gruparea de produse – Produse cu mișcare rapidă și lentă – Studiu de caz cu Python
  • Prețurile Goproduselor și serviciilor perisabile - Companie aeriană și amp; Tarifarea hotelului – Mențiunea modelelor stocastice
  • Valori de promovare – tradiționale și sociale

Cerințe

Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.

 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (5)

Cursuri înrudite

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 ore

MATLAB Fundamentals, Data Science & Report Generation

35 ore

Jupyter for Data Science Teams

7 ore

Python Programming for Finance

35 ore

Categorii înrudite