Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Elemente de bază ale lucru cu programul
- Panouri, spații de lucru și ferestre; configurarea interfeței în funcție de nevoi și natura lucrului
- Preferințe — configurarea sprijinului pentru mouse și tastatură, scurtături pe tastatură, setările sistemului și extrasuri
- Navigarea în scenă 3D — poziționarea camerei și comutarea rapidă între ferestrele de vizualizare
- Configurarea modului de afișare a obiectelor în scenă 3D
Elemente de bază ale lucru cu obiecte
- Selectarea, crearea, ștergerea și gruparea obiectelor
- Gestionarea ierarhiei obiectelor în scenă
- Lucrul în modul de obiect și editare
- Componentele obiectului / corpului: vârfuri, muchii, plane
Elemente de bază ale modelării
- Mutarea, rotirea și redimensionarea obiectelor și a componentelor lor
- Modelarea cu unelte cheie: Extrudare, Introducere, Învelire, Tăiere cu buclă, Cuțit
- Modelarea cu modificatori cheie: Suprafață de subdivizare, Solidificare, oglindire, Boolean, Array, Deformare simplă
- Reguli ale modelării: crearea rețelei obiectului din patrulatere și evitarea triunghiurilor și n-unghiuri, controlul traseului unui contur de buclă
- Modelarea în simetrie
- Controlul densității rețelei obiectului
- Controlul aspreției și curburii muchiilor
Modelarea în practică
- Reguli generale pentru crearea solidelor organice și inorganice (modelare de suprafațe dure)
- Înșiruirea fragmentelor unui solid cu secțiuni diferite
- Reguli ale modelării în funcție de topologia corectă a rețelei
- Retopologie — reconstrucția parțial sau totală a rețelei obiectului
- Sprijinirea procesului de modelare a rețelei obiectului cu unelte de sculptură
- Modelarea prin tăiere
- Transferul detaliilor tăiate din suprafața obiectului într-un solid cu topologie corectă
Crearea hărților UV
- Reguli generale pentru crearea unei hărți UV a unui obiect
- Planificarea poziționării marginilor tăiate ale rețelei obiectului
- Crearea hărților UV unice și cu mai multe elemente
- Optimizarea hărții UV
- Combinarea fragmentelor mici ale hărții UV în zone mai mari
- Evidențierea marginilor exterioare ale hărților UV
- Crearea hărților UV cu mai multe elemente (UDIM)
Texturizare
- Elemente de bază ale creării materialelor folosind shader-ul Principled BRDF
- Fundamentele fizicii reacției suprafeței la lumina
- Controlul reflexiilor luminii și ale mediului pe suprafața unui obiect
- Dispersarea reflecțiilor luminii
- Reflecții anizotrope
- Crearea de suprafețe transparente, lașe, “gălbene” și colorate
- Crearea unui efect de dispersie sub suprafață
- Reguli pentru crearea tipurilor de bază de suprafețe: plastice, metale, sticlă, materii organice,
- lemn, tissuri
- Crearea hărții normale și a celei de deplasare
- Elemente de bază ale creării propriilor texturi din fotografii
Iluminat
- Teoria “tăierea” formei unui obiect cu lumina
- Reguli fotografice pentru iluminatul obiectelor
- Crearea unei studii virtuale — fundal, subpavaj, efecte atmosferice
- Iluminatul obiectelor individuale
- Iluminatul grupurilor de obiecte
- Iluminat cu lampe și suprafețe cu materiale emisive
- Iluminat cu imagini HDR
- Controlul razei și a amplitudinii efectelor iluminării
- Controlul parametrului reflecției luminii
- “Pictarea” luminoasă
Renderizare
- Aspecte tehnice ale procesului de renderizare a imaginii
- Renderizarea cu CPU și plăcuță grafică
- Renderizare preview și finală
- Configurarea parametrului camerei de renderizare
- Rezoluția de renderizare bună pentru scopul imaginii finale
- Renderizarea pe layere
- Renderizarea cu motorul Cycles
- Renderizarea cu motorul Eevee (Blender 2.8)
- Elemente de bază ale procesării finale a imaginii renderizate în Adobe Photoshop
- Exportarea imaginii finale în format și parametri compatibili cu scopul utilizării sale
- Pregătirea scenei finale și a fișierului pentru renderizare pe farme de renderizare
Cerințe
Abilități de bază cu computer
28 ore
Mărturii (2)
Toate Fiecare material prelucrat la rece.
Patrycja Banasiak - BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina