Schița de curs

Introducere

  • Ce este designul?
  • C vs Embedded C

Ciclul de viață al unei aplicații încorporate

  • Procesul de dezvoltare
  • Procesul de întreținere
  • Ciclul de viață extins

Instrumente de proiectare

  • Open source vs proprietar
  • Compilator, asamblatori și linkeri
  • Biblioteci
  • Depanatoare
  • Simulatoare
  • IDE-uri

Provocări de design încorporat

  • Constrângeri de proiectare de calcul încorporat
  • Considerații de cost
  • Performanță și eficiență
  • Consumul de energie
  • Gestionarea termică

Definirea designului Goals

  • Păstrând-o simplu
  • Definirea functionalitatii
  • Definirea logicii și structurii programului

Fiabilitatea sistemului

  • Inspecție și întreținere
  • Cerințe de funcționare
  • Puncte de eșec

Reutilizarea codului

  • Design fără redundanță

Abstracția codului

  • Ascunderea informațiilor
  • Module fără context

Modularizarea codului

  • Descompunere
  • Cuplaj slab
  • Coeziune puternică
  • Dependențe aciclice

Mentenabilitatea codului

  • Lizibilitate
  • Testabilitate
  • Configurabilitate
  • Upgrade-uri de performanță

Considerații hardware

  • Scalaputere termică de proiectare (TDP)
  • Grafică integrată
  • Alte

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Cunoștințe de bază despre sistemele embedded
  • Embedded C experiență în programare
  • Înțelegerea noțiunilor fundamentale de electronică
  • .

Publicul:

  • Dezvoltatorii
  14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Cursuri înrudite

Kubernetes Design Patterns and Extensions

  14 ore

Categorii înrudite