Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Prima zi
Bazele lucrului în program Mathematica
- caietul și structura acestuia
- celulă
- date
- document
Crearea documentelor care conțin text
- șabloane
- celule de text
- salvarea documentului
Expresii matematice și operații asupra lor
- calcule numerice și simbolice
- variabile și operatori
- funcții
- date tabelare și matrice
- curea
- scrisori
- Mese
- matrici
- vectori
Noțiuni de bază pentru crearea și editarea diagramelor și imaginilor
- crearea și editarea diagramelor
- crearea și editarea imaginilor
Wolfram Alfa
Ziua a doua
Problema de prezentare a datelor
Instrucțiuni de bază pentru crearea graficelor
- Plot/Plot3D
- GraphicsGrid
- ParametricPlot/ParametricPlot3D
- LogPlot
- ContourPlot
- DensityPlot
- ListPlot/ListPlot3D
- ListPointPlot3D
- Histogramă/Histogramă3D
- Diagramă cu bare
- PieChart/PieChart3D
- PolyhedronData
- RegionPlot/RegionPlot3D
Opțiuni de instrucțiuni grafice
- directivă
- modificarea valorilor implicite
Obiecte grafice predefinite
1. Obiecte 2D
- săgeată
- curba Bezier
- cerc
- curba umpluta
- spart
- poligon
- text
2. Obiecte 3D
- con
- cuboid
- rola
- sferă
Crearea unei prezentări
Animație grafică
- Animați comanda
- Manipulați comanda
Export și import grafic
Editare grafică
Cerințe
Cunoștințe de analiză matematică și de subiecte matematice de la nivelul liceului.
14 ore