Schița de curs

Prima zi

Bazele lucrului în program Mathematica

  • caietul și structura acestuia
  • celulă
  • date
  • document

Crearea documentelor care conțin text

  • șabloane
  • celule de text
  • salvarea documentului

Expresii matematice și operații asupra lor

  • calcule numerice și simbolice
  • variabile și operatori
  • funcții
  • date tabelare și matrice
  • curea
  • scrisori
  • Mese
  • matrici
  • vectori

Noțiuni de bază pentru crearea și editarea diagramelor și imaginilor

  • crearea și editarea diagramelor
  • crearea și editarea imaginilor

Wolfram Alfa

Ziua a doua

Problema de prezentare a datelor

Instrucțiuni de bază pentru crearea graficelor

  • Plot/Plot3D
  • GraphicsGrid
  • ParametricPlot/ParametricPlot3D
  • LogPlot
  • ContourPlot
  • DensityPlot
  • ListPlot/ListPlot3D
  • ListPointPlot3D
  • Histogramă/Histogramă3D
  • Diagramă cu bare
  • PieChart/PieChart3D
  • PolyhedronData
  • RegionPlot/RegionPlot3D

Opțiuni de instrucțiuni grafice

  • directivă
  • modificarea valorilor implicite

Obiecte grafice predefinite

1. Obiecte 2D

  • săgeată
  • curba Bezier
  • cerc
  • curba umpluta
  • spart
  • poligon
  • text

2. Obiecte 3D

  • con
  • cuboid
  • rola
  • sferă

Crearea unei prezentări

Animație grafică

  • Animați comanda
  • Manipulați comanda

Export și import grafic

Editare grafică

Cerințe

Cunoștințe de analiză matematică și de subiecte matematice de la nivelul liceului.

 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Cursuri înrudite

Categorii înrudite