Schița de curs
- Tipuri de clienți și relații cu clienții existente
- „Organizația simpatică”
- Setul de instrumente CRM
- Identificarea oportunităților de vânzare încrucișată
- Realizarea CRM
- Planuri individuale de acțiune pentru îmbunătățirea rezultatelor
Mărturii (3)
Joe a fost grozav, foarte implicat și cunoștea subiectul bine. Sesiune excelentă, vă mulțumesc din nou!
Cerys - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina
A fost o sesiune foarte informativă și am ieșit cu multe idei utile de implementat în cadrul afacerii noastre. Joe a fost implicat și a condus discuțiile și activitățile în mod excelent - activitățile și temele abordate au fost foarte interesante și am învățat toți multe. Cursul a fost de asemenea util pentru toată lumea, deoarece în sala se aflau persoane din diverse domenii.
Emily Ferris - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina
M-a dat o perspectivă nouă asupra CRM. Ultima dată când am avut instruire în această privință a fost acum 10 ani, iar aceasta a fost o oportunitate minunată de a-mi actualiza cunoștințele și de a vedea niște abilități noi.
Marc Wilson - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina