Schița de curs
- Tipuri de clienți și relații cu clienții existente
- „Organizația simpatică”
- Setul de instrumente CRM
- Identificarea oportunităților de vânzare încrucișată
- Realizarea CRM
- Planuri individuale de acțiune pentru îmbunătățirea rezultatelor
Mărturii (3)
Joe a fost grozav, foarte captivant și își cunoștea foarte bine meseria. O sesiune grozavă, vă mulțumesc din nou!
Cerys - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina
A fost o sesiune foarte informativă și ne-am întors cu multe idei utile de îmbunătățiri pentru implementare în cadrul afacerii noastre. Joe era angajant și a condus discuțiile și activitățile bine - activitățile și subiectele abordate au fost cu adevărat interesante și toată lumea a învățat mult. A fost un curs care se aplică și a fost util pentru toți, deoarece erau o varietate de persoane în sala.
Emily Ferris - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina
Mi-a oferit o nouă perspectivă asupra CRM, ultima dată când am avut instruire în acest domeniu fiind acum 10 ani, iar aceasta a fost o oportunitate minunată pentru a-mi actualiza cunoștințele și să văd unele noi abilități.
Marc Wilson - Urenco
Curs - Customer Relationship Management (CRM)
Tradus de catre o masina