Schița de curs
Introducere
Cazuri de utilizare și oportunități pentru furnizorii Telecom
Ce reprezintă inteligența artificială?
Computer Vision, procesarea limbajului natural (NLP), recunoașterea vocală etc.
Datele ca petrol al IA
Modul în care probabilitatea și Statistics conduc IA
Competențele lingvistice Programming necesare pentru IA
Înțelegerea Machine Learning
Aplicarea bibliotecilor Machine Learning pentru dezvoltarea sistemelor inteligente
Motoarele de procesare a datelor din spatele Data Analysis
Utilizarea motoarelor de reguli și a sistemelor expert pentru a lua decizii
Abordări avansate pentru Machine Learning: Deep Learning
Exercițiu: Predicția defecțiunilor de rețea cu Machine Learning
Cum AI conduce IoT și aplicațiile pentru IoT în Telecom
Gestionarea unor volume mai mari de date cu ajutorul tehnologiilor cloud
Tehnologii și abordări de automatizare pentru Telecom
Aducerea tuturor la un loc
Cazuri de utilizare și oportunități pentru Telecom furnizori
Fructele ușor de obținut pentru companiile Telecom
Planificarea și comunicarea unei strategii de inteligență artificială
Rezumat și concluzie
Cerințe
- O înțelegere a industriei telecomunicațiilor
- O înțelegere a rețelelor
- O înțelegere generală a conceptelor de programare
Mărturii (5)
The clarity with which it was presented
John McLemore - Motorola Solutions
Curs - Deep Learning for Telecom (with Python)
Trainer knows very well the subject. He try to give a lot of examples in order that we understand "how" it is working. He answer to all questions raised. Very available.
christel salve - BICS
Curs - Blockchain for Telecom
The varied topics
Daniel Lindh - Tele 2 Sverige AB
Curs - OpenStack for Telecom
Organization, adhering to the proposed agenda, the trainer's vast knowledge in this subject
Ali Kattan - TWPI
Curs - Natural Language Processing with TensorFlow
I did like the exercises.