Schița de curs

Introducere

Cazuri de utilizare și oportunități pentru furnizorii Telecom

Ce reprezintă inteligența artificială?

Computer Vision, procesarea limbajului natural (NLP), recunoașterea vocală etc.

Datele ca petrol al IA

Modul în care probabilitatea și Statistics conduc IA

Competențele lingvistice Programming necesare pentru IA

Înțelegerea Machine Learning

Aplicarea bibliotecilor Machine Learning pentru dezvoltarea sistemelor inteligente

Motoarele de procesare a datelor din spatele Data Analysis

Utilizarea motoarelor de reguli și a sistemelor expert pentru a lua decizii

Abordări avansate pentru Machine Learning: Deep Learning

Exercițiu: Predicția defecțiunilor de rețea cu Machine Learning

Cum AI conduce IoT și aplicațiile pentru IoT în Telecom

Gestionarea unor volume mai mari de date cu ajutorul tehnologiilor cloud

Tehnologii și abordări de automatizare pentru Telecom

Aducerea tuturor la un loc

Cazuri de utilizare și oportunități pentru Telecom furnizori

Fructele ușor de obținut pentru companiile Telecom

Planificarea și comunicarea unei strategii de inteligență artificială

Rezumat și concluzie

Cerințe

  • O înțelegere a industriei telecomunicațiilor
  • O înțelegere a rețelelor
  • O înțelegere generală a conceptelor de programare
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Upcoming Courses

Categorii înrudite