Schița de curs

Introducere

Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii Scratch

Configurarea contului Scratch dvs.

Explorarea site-ului Scratch

Înțelegerea noțiunilor de bază ale editorului Scratch Editor

Programarea folosind Scratch’s Block-Based Environment

Interacțiunea cu coordonatele carteziene (XY)

Învățarea despre editorul de vopsea

Deplasarea obiectelor utilizând funcții de mișcare

Proiectarea prin categoriile de aspect și sunet

Utilizarea comenzilor, operatorilor și condițiilor

Înțelegerea senzorilor și a variabilelor în Scratch

Învățarea despre tipurile de date

Lucrul cu instrumentul creion

Accessinând bibliotecile externe

Crearea unui joc/aplicație cu Scratch

Depanare

Rezumat și concluzii

Cerințe

  • Nu sunt necesare cunoștințe anterioare de programare
  • Interesul pentru programare și crearea de jocuri simple și interactive

Audiență

  • Cineva care este nou la codare
  • Dezvoltatorii de jocuri și aplicații
 7 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (5)

Categorii înrudite