Schița de curs
Introducere
Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii Scratch
Configurarea contului Scratch dvs.
Explorarea site-ului Scratch
Înțelegerea noțiunilor de bază ale editorului Scratch Editor
Programarea folosind Scratch’s Block-Based Environment
Interacțiunea cu coordonatele carteziene (XY)
Învățarea despre editorul de vopsea
Deplasarea obiectelor utilizând funcții de mișcare
Proiectarea prin categoriile de aspect și sunet
Utilizarea comenzilor, operatorilor și condițiilor
Înțelegerea senzorilor și a variabilelor în Scratch
Învățarea despre tipurile de date
Lucrul cu instrumentul creion
Accessinând bibliotecile externe
Crearea unui joc/aplicație cu Scratch
Depanare
Rezumat și concluzii
Cerințe
- Nu sunt necesare cunoștințe anterioare de programare
- Interesul pentru programare și crearea de jocuri simple și interactive
Audiență
- Cineva care este nou la codare
- Dezvoltatorii de jocuri și aplicații
Mărturii (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!