Cursurile de formare CRM (Customer Relationship Management) live conduse de un instructor, online sau la fața locului, demonstrează, prin discuții interactive și practică practică, elementele fundamentale și aplicațiile managementului relațiilor cu clienții. Instruirea CRM este disponibilă ca „instruire live online” sau „instruire live la fața locului”. Instruirea live online (denumită în continuare „antrenament live la distanță”) se desfășoară prin intermediul unui desktop interactiv, la distanță . Instruirea live la fața locului poate fi efectuată local la sediul clienților în Dobrogea sau în centrele de formare corporative NobleProg în Dobrogea. NobleProg -- Furnizorul dvs. local de instruire
Centrul de afaceri este situat in partea centrala a orasului si este la cativa pasi de Plaja Aloha . Centrul dispune de camere de hotel, sali de conferinta echipate complet si restaurant. Doar la o scurta plimbare, gasesti plaja unde te poti relaxa dupa o zi plina in centru de conferinte.
La distanta de 5 minute de mers cu masina gasiti atractii turistice precum Acvariu Constanta, Muzeul de arta, iar daca doriti sa mergeti la cumparaturi, Tomis Mall.
Pentru a junge la noi folosind transportul public, coborati la statia Spitalul Militar.
Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations include un mediu de dezvoltare complet pentru personalizarea funcționalităților ERP și integrarea cu sisteme externe.
Acest instruire live sub supravegherea unui instrucțtor (online sau pe locație) este destinat dezvoltatorilor de nivel intermediar până avansat și personalului tehnici de suport care doresc să dezvolte, mențină și susțin soluții în Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations.
La sfârșitul acestei instruire, participanții vor putea:
Să configureze un mediu de dezvoltare folosind Visual Studio și X++.
Să dezvolte forme, clase, tabele și fluxuri de lucru în F&O.
Să implementeze logica de afaceri cu evenimente, permisiuni și validări.
Să creeze rapoarte personalizate și să extindă funcționalitatea existentă.
Să integreze serviciile externe folosind REST API-uri și OData.
Să testeze, depisteze erori și să optimizeze performanța în mediul F&O.
Să gestioneze migrațiile de date și actualizările sistemului continue.
Formatul cursului
Lecție interactivă și discuții.
Multe exerciții și practică.
Punerea în aplicare cu mâinile la treabă într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations este o platformă ERP de calitate enterprise concepută pentru a gestiona finanțele globale, operațiunile lanțului de aprovizionare și logistica.
Acest antrenament live condus de un instrucțtor (online sau la locație) se adresează utilizatorilor intermediari până avansați ai ERP și echipei interne de suport care trebuie să înțeleagă capacitățile funcționale ale Microsoft Dynamics 365 F&O în modulele Finance și Supply Chain.
La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Naviga și configura funcțiile principale ale modulului Finance și SCM.
Gestionarea informațiilor furnizor, client și taxă în sistem.
Crearea și urmărirea comenzilor de achiziții, facturilor și plăților.
Operațiunea fluxurilor de muncă pentru stocuri și logistica prin platformă.
Înțelegerea principalelor fluxuri de proces în achiziționare și contabilitate.
Susținerea utilizatorilor afacerii prin configurarea funcțională și gestionarea erorilor.
Format al cursului
Curs interactiv și discuție.
Multe exerciții și practică.
Implementare manuală într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service este o soluție completă pentru gestionarea suportului clientelor, operațiunilor de servicii și angajării omnicanale.
Acest antrenament live (online sau la sediu) sub conducerea unui instrucțuator se adresează utilizatorilor cu cunoștințe intermediare care doresc să implementeze și configureze soluțiile de servicii pentru clienți folosind Dynamics 365 Customer Service.
La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Configura și gestiona automatizarea cazurilor, coile și logica de enrutare.
Implementa instrumente omnicanale precum chat, SMS și spațiul de lucru al agentului.
Crea experiențe personalizate pentru clienți folosind sondaje și analize.
Integra asistențele AI și dispozitivele IoT pentru scenarii proactive de suport.
Format al Cursului
Lecție interactivă și discuții.
Multe exerciții și practică.
Punerea în aplicare directă într-un mediu de laborator live.
Opțiuni pentru Personalizarea Cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a programa.
Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC) este o soluție modernă ERP care susține operațiunile de afaceri de la capăt la capăt, inclusiv gestionarea depozitului și a existenței. Cu capacități de integrare îmbunătățite și addon-uri precum Warehouse Insight, BC permite operațiuni eficiente ale depozitelui, platinizare de licențe și automatizare a operațiunilor la nivelul întregului enterprize.
Acest instruire live (online sau în locație) este destinat echipei intermediare de operațiuni de depozit, consulților ERP și profesionalilor sistemelor care doresc să implementeze sau să optimizze gestionarea depozitelui în Dynamics 365 Business Central folosind cele mai bune practici, dispozitive mobile și fluxuri de lucru integrare calitate.
La sfârșitul acestui instruire, participanții vor putea:
Să configureze și să gestioneze operațiunile depozitelui în Dynamics 365 Business Central.
Să utilizeze Warehouse Insight pentru execuția mobile în timp real a sarcinilor de depozit.
Să implementeze platinizarea de licențe și urmărirea pentru a îmbunătăți controlul existentei.
Să integreze calibrația echipamentelor, solicitările de testare și controlul calității în fluxurile de lucru ERP.
Format al cursului
Lecție interactivă și discuție.
Multe exerciții și practică.
Punerea în aplicare practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare cu instruire directă în Dobrogea (online sau pe locație) este destinată profesionalilor de la nivel începător până la intermediar din domeniul trazei și finanțelor care doresc să consolideze cunoștințele, să îmbunătățească generarea rapoartelor și să maximaleizeze utilizarea Dynamics 365 pentru operațiuni financiare.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor putea:
Naviga și personaliza interfața Dynamics 365 Finance și Operations.
Genera și analiza rapoarte financiare eficient.
Gestionare funcțiile trazei, inclusiv fluxul de numerar și reconciliările bancare.
Îmbunătățește fluxurile de lucru financiare pentru o eficiență operatională mai bună.
Salesforce is a powerful cloud platform that supports the entire insurance lifecycle—from quoting and sales to claims management and policy administration.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at intermediate-level professionals in the insurance and leasing sector who wish to configure, extend, and optimize Salesforce to manage offerings, automate claims, and handle full policy lifecycles.
By the end of this training, participants will be able to:
Configure Salesforce for quoting and pricing insurance products.
Manage post-sales activities including claims, event registration, and payment automation.
Model insurance products and administer policies across their full lifecycle.
Adapt Salesforce to meet regulatory and operational needs in insurance and leasing.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Hands-on use of Salesforce Insurance tools and configurations.
Guided exercises focused on product creation, claims workflows, and policy automation.
Course Customization Options
To request a customized training for this course based on your insurance or leasing products, please contact us to arrange.
Această formare în direct (online sau pe locație) este destinată participantilor cu nivel de începător până la intermediar care doresc să îmbunătățească operațiunile lor de servicii la clienți folosind Dynamics 365 Customer Service.
La sfârșitul acestei forme, participanții vor putea:
Înțelege caracteristicile și funcțiile principale ale Dynamics 365 Customer Service.
Configura mediul D365 Customer Service.
Gestionarea interacțiunilor cu clienții și cazurilor într-un mod eficient.
Utiliza analiticile pentru a îmbunătăți livrarea serviciilor.
Integra Dynamics 365 Customer Service cu alte aplicații Microsoft.
This instructor-led, live training in Dobrogea (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level sales professionals who wish to use Salesforce to manage leads, opportunities, accounts, and customer interactions to increase deal closure rates and improve sales performance.
By the end of this training, participants will be able to:
Navigate the Salesforce Sales Cloud interface confidently.
Manage leads, contacts, accounts, and opportunities.
Use Salesforce tools to streamline workflows and track performance.
Leverage reports and dashboards to gain insights into the sales pipeline.
Această formare live, condusă de un instrucțurator în Dobrogea (online sau presencial) se adresează participantilor cu nivel intermediar până avansat care doresc să optimizeze operațiunile de asistență la clienți folosind Inteligența Artificială și automatizare, în timp ce ekipelor lor le pot oferi cele mai recente instrumente și strategii.
La sfârșitul acestei forme, participantii vor putea:
Să înțeleagă cea mai recentă evoluție în asistența la clienți și succesul clienților.
Să folosească Inteligența Artificială și automatizarea pentru a îmbunătăți satisfacția clientului și a reduce sarcinile de lucru.
Să optimizeze fluxurile de muncă ale vanzărilor și angajarea clienților folosind automatizare avansată.
Să antreneze echipamentele la distanță cu instrumentele moderne și strategiile pentru succesul clienților și vanzările.
Să creeze soluții scalabile pentru a îmbunătăți experiența clientului și a stimula creșterea veniturilor.
Această antrenament live și condus de un instrucțurator în Dobrogea (online sau presencial) este destinat participantilor cu niveluri de începător până la intermediar care doresc să obțină o înțelegere completă a Dynamics 365 Sales și să folosească eficient platforma pentru a îmbunătăți operațiile sale de vânzări.
La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Înțelege funcțiile și caracteristicile principale ale Dynamics 365 Sales.
Configura mediul D365 Sales.
Gestiunea relațiilor cu clienții și proceselor de vânzări folosind D365 Sales.
Utiliza datele și analizele pentru a lua decizii de vânzare.
Integra Dynamics 365 Sales cu alte aplicații Microsoft.
Acest training live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează analiștilor și profesioniștilor de marketing de nivel mediu care doresc să își actualizeze și să își îmbunătățească abilitățile Pardot, concentrându-se pe raportare avansată, tablouri de bord și strategii de implicare.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Optimizeze Pardot pentru tactici avansate de email marketing și engagement.
Să stăpânească crearea și analiza de rapoarte și tablouri de bord.
Îmbunătățească strategiile de atribuire a prospectelor și programele de implicare.
Să valorifice conținutul dinamic și redirecționările personalizate ale Pardot pentru o performanță mai bună a campaniei.
Acest training în direct de instrucțurator (online sau presenzial) este destinat participantelor cu niveluri de începător până la intermediar care doresc să utilizeze modul Sales Insights din MS Dynamics 365 pentru strategii de vânzări mai inteligente și o implicare client mai bună.
La sfârșitul acestui training, participantii vor putea:
Să înțeleagă caracteristicile și beneficiile modulului Sales Insights.
Să folosească analiza bazată pe inteligență artificială pentru a îmbunătăți performanța vânzărilor.
Să personalizeze și să configureze modul pentru nevoile specifice ale afacerii.
Să folosească înșirurile pentru scorarea lead-urilor, sănătatea relațiilor și managementul copecului de vânzări.
Să integreze Sales Insights cu alte module din pachetul Dynamics 365 și cu instrumentele terței părți.
Acest curs de formare live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează managerilor de nivel începător care doresc să utilizeze Monday.com pentru a gestiona și automatiza baze de date și fluxuri de lucru pentru mai multe departamente.
Până la sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
Să automatizeze baze de date și fluxuri de lucru pentru mai multe departamente (vânzări, marketing, resurse umane etc.).
Să integreze WhatsApp utilizând un API extern pentru a menține comunicarea cu clienții sau echipele interne.
Gestionați statusurile și fluxurile de lucru pentru orice domeniu și optimizați operațiunile utilizând automatizarea.
Utilizați pe deplin modulele Monday's WorkManagement, CRM și WorkForms pentru eficiență maximă.
Acest training în directie live (în mod online sau presenzial) la nivel intermediar este destinat profesionistilor care doresc să implementeze și să administeze eficient modulul Odoo Inventory într-un depozit central și multiple locații secundare, cu accent puternic pe urmărirea și scalabilitate.
La sfârșitul acestui training, participantii vor putea:
Configura și gestiona o structură de depozite multi-locație în Odoo.
Urmați mișcările interne ale produselor și optimizați transferurile între depozite.
Înregistra și a urmări comenzi de achiziție prin receptionare și distribuție.
Activează și gestionează urmărirea pe baza numerelor seriei și pachetului.
Proiecta un sistem de inventar scalabil și bine organizat, în aliniere cu cele mai bune practici.
Această instruire live, condusă de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează profesioniștilor în vânzări și administratorilor de nivel începător care doresc să utilizeze și să gestioneze eficient Salesforce Sales Cloud și funcțiile sale administrative.
La sfârșitul acestui curs, participanții vor fi capabili să:
Să navigheze și să utilizeze Salesforce Sales Cloud în mod eficient.
Să gestioneze clienți potențiali, conturi, contacte, oportunități și cazuri.
Să genereze rapoarte și tablouri de bord pentru informații despre vânzări.
Să implementeze reguli de automatizare și flux de lucru în Salesforce.
Personalizați setările de securitate și gestionați accesul utilizatorilor.
Integrați Salesforce cu Power BI, Tableau și alte instrumente pentru analiza datelor în timp real.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează analiștilor de afaceri de nivel intermediar care doresc să conducă inițiative de îmbunătățire continuă a proceselor de afaceri și îmbunătățiri de sistem în cadrul organizațiilor lor.
La finalul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
Să dobândească o înțelegere cuprinzătoare a Dynamics 365.
Să instaleze, să configureze și să gestioneze diverse componente ale Dynamics 365.
Să analizeze procesele de afaceri existente și să facă recomandări pentru optimizare folosind funcționalitățile Dynamics 365.
Gestionați migrările și actualizările în cadrul Dynamics 365.
Acest curs de formare live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează participanților de nivel mediu care doresc să înțeleagă configurarea, gestionarea și personalizarea modulelor Odoo pentru a sprijini operațiunile de afaceri.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
Să configureze și să personalizeze modulele Proiect și Planificare pentru a eficientiza gestionarea sarcinilor și a resurselor.
Să configureze și să administreze modulele Vânzări și Contabilitate, inclusiv Analytics Accounting Plan, pentru a îmbunătăți urmărirea și raportarea financiară.
Să administreze modulele Employee și Contact pentru îmbunătățirea proceselor de resurse umane și CRM.
Utilizați modulul Setări pentru a implementa personalizări și integrări la nivelul întregului sistem.
Optimizați funcționalitatea Odoo pentru a se alinia la nevoile organizației.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează managerilor de proiect începători care doresc să utilizeze OpenText Exstream v16 pentru a proiecta, implementa și gestiona eficient comunicările personalizate cu clienții.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor putea să:
Înțeleagă arhitectura și componentele OpenText Exstream v16.
Să învețe să administreze, să opereze și să implementeze eficient aplicațiile Exstream.
Să proiecteze și să creeze comunicări personalizate pentru clienți cu Exstream Design Manager.
Să navigați în OpenText Support Portal pentru resurse, software și gestionarea biletelor.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează dezvoltatorilor de nivel intermediar care doresc să învețe cum să proiecteze, să dezvolte și să implementeze șabloane de e-mail dinamice și receptive, adaptate pentru diverse Salesforce campanii de marketing.
La finalul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
Folosiți HTML5 și CSS3 pentru a proiecta și dezvolta șabloane de e-mail receptive, accesibile și interactive, optimizate pentru performanță pe diverse dispozitive și clienți de e-mail din cadrul ecosistemului Salesforce.
Să valorifice datele Salesforce pentru a crea experiențe de e-mail personalizate.
Testați, implementați și analizați campaniile de e-mail în cadrul Salesforce, inclusiv utilizarea analizelor pentru a informa deciziile și a optimiza campaniile viitoare pentru o performanță mai bună și o implicare mai mare.
Zoho Desk este un platformă de helpdesk bazată în cloud, concepută pentru a optimiza operațiile serviciilor la clienți prin automatizare, sprijin omnicanal, urmărirea solicitărilor și analize performanței.
Acest training condulesc (online sau live) se adresează utilizatorilor de nivel începător până la intermediar care doresc să configureze eficient, să gestioneze și să optimizeze Zoho Desk pentru a sprijini fluxurile de muncă ale serviciilor la clienți.
La sfârșitul acestui training, participantii vor putea:
Configura și personaliza mediul Zoho Desk pentru echipa lor.
Gestiona solicitările, SLAs și fluxurile de muncă prin mai multe canale de suport.
Crea rapoarte și panouri instrumentale informative pentru a urmări performanța serviciilor.
Implementa cele mai bune practici pentru automatizare, controlul schimbărilor și colaborare.
Format al cursului
Sesiuni interactive de prelegere și discuții.
Multe exerciții și practică.
Implementare directă într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Acest training live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) este destinat analiștilor de afaceri care doresc să utilizeze serviciile HubSpot pentru a gestiona ciclul de viață al unui produs.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Înțeleagă etapele ciclului de viață al unui produs.
Să utilizeze HubSpot pentru a optimiza și gestiona ciclul de viață al unui produs.
Să știe când să utilizeze ciclul de viață al produsului în afaceri.
Acest curs de instruire live condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează profesioniștilor IT de nivel începător sau mediu care doresc să învețe cum să utilizeze Microsoft Dynamics 365 Customer Insights pentru a crea și gestiona campanii de marketing, a optimiza experiențele clienților și a oferi informații de marketing. Este aliniat la examenul MB-220, care este examenul de certificare pentru Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant.
La finalul acestui curs, participanții vor fi capabili să:
Înțeleagă conceptele de bază și beneficiile Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
Unificați, îmbogățiți și analizați datele despre clienți utilizând Customer Insights.
Să creeze și să gestioneze segmente, liste, formulare, pagini, lead-uri, contacte, conturi, mesaje de e-mail, customer journeys, evenimente, webinarii și sondaje.
Integrați Customer Insights cu alte aplicații și servicii.
Monitorizați și optimizați performanța de marketing și satisfacția clienților.
Acest training în direct de instruitor (online sau presenzial) este destinat contabililor intermediari care dorește să optimizeze procesele contabile folosind funcțiile modulului de contabilitate Odoo.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
Să învețe caracteristicile de gestionare a plăților și a facturilor datorate, inclusiv automatizarea, personalizarea și optimizarea în Odoo.
Să utilizeze instrumentele avansate de raportare din Odoo pentru a crea rapoarte financiare personalizate, tablouri de bord și analize care susțin procesul de luare de decizii strategice.
Să configureze și să gestioneze eficient mai multe rate fiscale, jurisdicții și controale bugetare în Odoo.
Să dezvolte cele mai bune practici pentru gestionarea datelor financiare sensibile, configurarea permisiunilor utilizatorului și respectarea cerințelor de audit.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează consultanților care doresc să dobândească abilități de nivel intermediar în gestionarea aplicațiilor Peoplesoft.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
Învățați conceptele și arhitectura Peoplesoft.
Configurați și gestionați domeniile de server.
.
Tracează, depanează și reglează performanța sistemului Peoplesoft.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează profesioniștilor în marketing de nivel intermediar care doresc să dobândească abilitățile și cunoștințele necesare pentru a utiliza în mod eficient Salesforce Marketing Cloud pentru un marketing digital cuprinzător și implicarea clienților.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
Înțelegeți caracteristicile, funcționalitățile și arhitectura Salesforce Marketing Cloud.
Învățați cum să creați, să gestionați și să optimizați campaniile de e-mail, sociale, mobile și publicitare utilizând Marketing Cloud.
Gestionați datele în cadrul Marketing Cloud, creați audiențe segmentate și utilizați datele pentru eforturi de marketing orientate.
Zoho CRM este un platformă larg utilizată în cloud pentru gestionarea relațiilor cu clienții, automatizarea proceselor de vânzare și analiza performanței afacerii.
Acest curs dirigat de instruire (online sau la sediu) se adresează utilizatorilor intermediari și administratorilor care doresc să îmbunătățească competențele lor în gestionarea datelor, raportare, personalizare și controlul sistemului în Zoho CRM.
La finalul acestui curs, participanții vor putea:
Crearea și personalizarea de rapoarte și panouri pentru analize actuale.
Implementarea celor mai bune practici de control al schimbărilor, inclusiv urmărirea auditelor și gestionarea configurațiilor.
Configurarea modulului, fluxurilor de lucru și rolurilor utilizatorului pentru a se alinia cu procesele afacerii.
Monitorizarea utilizării sistemului, automatizarea sarcinilor și îmbunătățirea utilității CRM și guvernanței.
Format al cursului
Lectură interactivă și discuție.
Multe exerciții și practică.
Implementare manuală într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Acest curs de relații cu clienții Management (CRM) este conceput pentru cei care se află într-un rol de vânzări sau de dezvoltare a afacerilor pentru a îmbunătăți abilitățile existente de servicii pentru clienți și pentru a dezvolta noi tehnici pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Obiectivele cursului:
La sfârșitul acestui curs veți putea:
Îmbunătățiți abilitățile de asistență pentru clienți existente și dezvoltați noi tehnici pentru a vă îmbunătăți experiența clienților’
Înțelegeți impactul propriu asupra clienților și identificați modalități de a-l îmbunătăți
Înțelegeți caracteristicile ‘The Likeable Organization’ și le aplicați
Utilizați un ‘toolkit’ care vă va permite să construiți relații cu clienții
Evaluarea importanței CRM pentru succesul afacerilor
Identificați cât de eficient CRM va îmbunătăți performanța afacerilor
Rezultatele învățării
La sfârșitul acestui curs veți:
Aveți un plan de acțiune pentru a vă implementa înapoi la muncă, permițându-vă să vă aplicați învățarea cu efect imediat și să vă îmbunătățiți performanța în gestionarea relațiilor cu clienții
Evaluați impactul propriu asupra clienților și veți identifica modalități de a-l îmbunătăți
Aveți un “toolkit” care va facilita construirea unor relații eficiente cu clienții, în cazul în care clientul vă vede ca un partener strategic
A fi capabil să identifice cât de eficient CRM va îmbunătăți performanța afacerii
Această antrenament condus de instrucțor în Dobrogea (online sau pres Henț) este destinat analiștilor de afaceri care doresc să optimizeze procesele de marketing și vânzări cu Microsoft Dynamics 365.
La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Să folosească modulele diferite din Microsoft Dynamics 365 pentru a gestiona fluxurile de procese.
Să integreze Power Platform în Microsoft Dynamics 365.
Să structură modele de date comune, cum ar fi inregistările, diagramele segmentate și mai multe altele.
Să automateze procesele prin integrarea cu Microsoft Flow.
Acest training live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează marketerilor care doresc să creeze și să optimizeze un proces de vânzări și marketing cu HubSpot CRM.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Să utilizeze instrumentele de întâlnire HubSpot pentru a programa întâlniri.
Să optimizeze operațiunile comerciale cu HubSpot CRM.
Să creeze tablouri de bord și rapoarte cu funcții complete pentru analiza datelor.
Să automatizeze fluxul de lucru pentru vânzări și marketing.
În acest training cu instrucțori, în timp real (online sau pe local), participanții vor învăța cum să folosească Odoo și să înceapă să dezvolte în Odoo pentru organizațiile lor.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
Această formare live, condusă de un instrucțurator în Dobrogea, se adresează administratorilor sistemelor care doresc să instaleze, configureze și gestioneze un sistem Odoo.
La sfârșitul acestei forme, participanții vor putea:
Acest training în directie live (online sau la sediul dumneavoastră) este destinat utilizatorilor finali care dorească să folosească Odoo pentru a îmbunătăți operațiunile lor de afaceri.
La sfârșitul acestui training, participanții vor fi în măsură să:
Comprehandeze modul de implementare a unui sistem CRM Odoo în propriile lor organizații.
Planifica, analizeze și mapare funcțiilor și proceselor de afaceri la caracteristicile Odoo.
Integrează Odoo cu alte instrumente și aplicații terțe.
Această formare live (online sau la fața locului), condusă de un instructor, se adresează persoanelor de nivel începător / mediu / avansat ___ care doresc să utilizeze ___ pentru ___.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
Să instaleze și să configureze ___.
___.
___.
___.
Formatul cursului
Prelegere și discuții interactive.
O mulțime de exerciții și practică.
Implementare practică într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
În cadrul acestei formări live cu instructor în Dobrogea (online sau la fața locului), participanții vor învăța arhitectura, designul și caracteristicile operaționale care alcătuiesc Salesforce CPQ pe măsură ce trec prin instalarea, configurarea și întreținerea unui exemplu de instalare Salesforce CPQ.
Acest training în direct de instruire (online sau pe locație) este destinat dezvoltatorilor web care doresc să creeze aplicații în timp real folosind Salesforce Development.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
Să construiască o aplicație în timp real folosind limbajul de programare Apex.
Să creeze clase de test cu Apex pentru a crește acoperirea codului în Salesforce.
Să creeze și să utilizeze servicii web REST și SOAP folosind Apex.
Acest curs de instruire live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează personalului de marketing, personalului de vânzări și reprezentanților serviciului clienți care doresc să utilizeze configurarea, gestionarea și monitorizarea Salesforce și a capacităților sale pentru a-și servi mai bine clienții.
La finalul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
Să își configureze contul Salesforce pentru a gestiona profilul, a urmări activitățile, a personaliza vizualizările și aspectul și a personaliza setările.
Să utilizeze caracteristicile și instrumentele Salesforce pentru a atrage, a obține și a deservi clienții existenți și potențiali.
Să creeze rapoarte și tablouri de bord pentru a genera analize și informații utile pentru afacere.
Acest training instructor-led în timp real (online sau pe locație) se adresează administratorilor care dorește să folosească Salesforce Lightning pentru crearea de aplicații web.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
Să construiască aplicații responsivve cu Salesforce Lightning.
Să dezvolte aplicații cu cât mai puțin cod sau chiar fără cod.
Acest training live, condus de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează persoanelor care doresc să utilizeze aplicațiile Veeva Commercial Cloud Engagement pentru a oferi o experiență personalizată clienților pe mai multe canale.
La sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Să personalizeze interacțiunile cu clienții utilizând Veeva CRM.
Să planifice și să execute evenimente de întreprindere utilizând Veeva Digital Events.
Alinierea teritoriilor de vânzări utilizând Veeva Align.
Veeva Vault este o platformă de gestionare a conținutului bazată pe cloud și o suită de aplicații destinate companiilor din domeniul științelor vieții.
Această instruire live, condusă de un instructor în Dobrogea (online sau la fața locului) se adresează utilizatorilor finali care doresc să utilizeze Veeva Vault pentru a gestiona mai bine documentele și datele din domeniul științelor vieții.
La sfârșitul acestui curs, participanții vor putea să gestioneze documente, să urmărească informații despre produse și să colaboreze cu alți membri ai echipei.
Zoho Creator este o platformă bazată pe SaaS pentru crearea aplicațiilor din clasa enterprise care rulează pe orice dispozitiv.
În cadrul acestui training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții vor învăța cum să construiască rapid o aplicație personalizată folosind Zoho Creator.
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Configurați, configurați și executați contul Zoho Creator în mod eficient
Creați formulare și tablouri de bord
Definiți fluxurile de lucru și regulile de afaceri
Automatizează acțiunile recurente și creează pagini informative
Public
Dezvoltatori
Managerii de Business
Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive
O mulțime de exerciții și practică
Implementarea practică într-un mediu de laborator live
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Zoho CRM este un sistem de Management relațiilor cu clienții (CRM) bazat pe SaaS pentru urmărirea vânzărilor, gestionarea contactelor, desfășurarea activităților de marketing și implicarea clienților.
În cadrul acestui training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții vor învăța cum să configureze și să gestioneze un sistem Zoho CRM .
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Configurați, configurați și rulați contul organizației lor în mod eficient
Gestionează utilizatorii și automatizează procesele de vânzare
Personalizați soluțiile CRM și securizați datele clienților
Public
Administratori de sistem
Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive
O mulțime de exerciții și practică
Implementarea practică într-un mediu de laborator live
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Citește mai mult...
Last Updated:
Mărturii (12)
Relația sa cu clasa și personalitatea sa
Dan - Aptus Court Reporting LLC
Curs - Zoho CRM: Administration, Customization, and Operations
Tradus de catre o masina
Modalitatea de interacțiune cu studenții
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Curs - Salesforce for Sales and Administration
Tradus de catre o masina
Oportunități de a lucra în ritmul nostru, a răspuns la o mulțime de întrebări, formator plăcut
- Chester Beatty
Curs - HubSpot CRM
Tradus de catre o masina
Formatorul a fost flexibil și a fost mereu în căutarea feedback-ului nostru. Înainte de a trece la subiectul următor, a vrut să se asigure că toată lumea a înțeles ceea ce fusese explicat în subiectul anterior.
Valentin - PTC EASTERN EUROPE S.R.L
Curs - Salesforce for Administrators
Tradus de catre o masina
Am învățat că subutilizăm sistemul pe care lucrăm și m-am bucurat de fiecare apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Curs - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Tradus de catre o masina
Din fericire, am fost 1 la 1 cu antrenorul meu. Acest lucru a fost foarte bun. Victor a lucrat în ritmul meu, mi-a explicat lucrurile clar și am fost foarte mulțumit de rezultat.
Craig - Superior Minerlas
Curs - Salesforce for End Users
Tradus de catre o masina
faptul că a pliat nevoile noastre
mihaela
Curs - Odoo for Managers
Tradus de catre o masina
scenarii de aplicare introducere
Rachel - ge ren
Curs - Salesforce CPQ for Administrators
Tradus de catre o masina
Conoștințele formatorului și amabilitatea acestuia
Stilul și metoda de instruire au fost mai interacțive decât doar ascultarea întreaga perioadă a formării. Ea m-a oferit oportunitatea să aplic în mod practic ceea ce m-a învățat, în timp ce efectuam formairea. Prin urmare, am apreciat foarte mult acest lucru, m-a acordat toată atenția și m-a întrebat unde și ce trebuia să-mi arate. Am învățat multe caracteristici noi și acum am mai multe cunoștințe decât înainte. De asemenea, am câștigat o anumită încredere în realizarea muncii mele și utilizarea Salesforce.
Mi-a oferit o nouă perspectivă asupra CRM, ultima dată când am avut instruire în acest domeniu fiind acum 10 ani, iar aceasta a fost o oportunitate minunată pentru a-mi actualiza cunoștințele și să văd unele noi abilități.
CRM (Customer Relationship Management) Cursuri in Dobrogea, Sfarsit de saptamana CRM Cursuri in Dobrogea, Seara CRM Training in Dobrogea, CRM Cu instructor in Dobrogea, Customer Relationship Management one on one training in Dobrogea, CRM Coaching in Dobrogea, CRM Cu instructor in Dobrogea,CRM Clase in Dobrogea, Sfarsit de saptamana Customer Relationship Management Training in Dobrogea, CRM (Customer Relationship Management) Instructor in Dobrogea, Seara Customer Relationship Management Cursuri in Dobrogea, Customer Relationship Management Pe pagina in Dobrogea, Customer Relationship Management Trainer in Dobrogea, Customer Relationship Management Cursuri private in Dobrogea, CRM Camp in DobrogeaCustomer Relationship Management Cursuri in Dobrogea, Sfarsit de saptamana Customer Relationship Management Cursuri in Dobrogea, Seara Customer Relationship Management (CRM) Training in Dobrogea, Customer Relationship Management (CRM) Cu instructor in Dobrogea, CRM (Customer Relationship Management) Pe pagina in Dobrogea, Seara Customer Relationship Management Cursuri in Dobrogea, Customer Relationship Management Trainer in Dobrogea, CRM (Customer Relationship Management) one on one training in Dobrogea, CRM Cursuri private in Dobrogea, Customer Relationship Management (CRM) Coaching in Dobrogea, Customer Relationship Management Instructor in Dobrogea, Customer Relationship Management Cu instructor in Dobrogea,CRM (Customer Relationship Management) Clase in Dobrogea, Customer Relationship Management (CRM) Camp in Dobrogea, Sfarsit de saptamana CRM (Customer Relationship Management) Training in Dobrogea